• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

VitelulCabrat

  • Membru din 23.03.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 256 in total
  • Anul trecut campionatul a fost destul de echilibrat. Daca Vettel nu-si dadea cu stangul in dreptul era si mai echilibrat. In rest cam ai dreptate, tot timpul in perioada asta a fost o echipa mult msi puternica decat concurenta. Anul asta masinile par a fi destul de aproape ca performanta, Mercedes si Ferrari. Nici RebBull nu-i asa departe. .
    Verstappen și Bottas, cei mai rapizi în testele de la Barcelona. Vettel recunoaște problemele cu pneurile din cursa de duminică
  • Sa nu ne dam de ceasul mortii. Mercedes a castigat o cursa cu sansa la Baku si alta pe un circuit care ii favorizeaza la Barcelona. Mai e mult pana la final.
    Verstappen și Bottas, cei mai rapizi în testele de la Barcelona. Vettel recunoaște problemele cu pneurile din cursa de duminică
  • Desigur, pentru ca Pirelli nu are o baza de date si a intrat ieri in F1 si nu stie grosso modo cum se comporta pneurile pe masinile astea si nu puteau sa faca in pauza competitionala ceva mai apropiat de dorintele unuia dintre participanti, dar intr-o luna le-au creat pe alea perfercte doar pentru Mercedes. Unora dintre voi poate sa vina toata conducerea de la Ferrari sa va spuna ca nu e nimic in neregula cu pneurile ca aveti aceeasi placa.
    Mercedes insistă că Hamilton va rămâne la echipă și în 2019: "Nu vrea să plece în altă parte"
  • N-ai inteles ce zice nenea ala, mai uita-te o data.
    Mercedes insistă că Hamilton va rămâne la echipă și în 2019: "Nu vrea să plece în altă parte"
  • O discutie interesanta in linkul de mai jos vizavi de problema pneurilor aduse de Pirelli in care pe undeva pe la minutul 4:40 nenea din stanga face o remarca interesanta. Daca tot vorbim de conspiratii si ca Pirelli ar ajuta Mercedes cu noile pneuri mai subtiri, pentru 3 curse, de ce nimeni nu pune problema ca Pirelli a facut pneurile "standard", cele ce vor fi folosite pentru 18 curse, mai bune pentru Ferrari sau RedBull? https://www.motorsport.com/f1/news/video-why-talk-of-a-mercedes-conspiracy-is-rubbish-1038376/
    Mercedes insistă că Hamilton va rămâne la echipă și în 2019: "Nu vrea să plece în altă parte"
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău