• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

VitelulCabrat

  • Membru din 23.03.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 256 in total
  • @Radu Nu conteaza daca va castiga o zecime sau o secunda, daca acel artificiu adus, in cazul de fata de Ferrari, incalca regulamentul. Si il incalca din moment ce la Monaco au fost interzise. La fotbal daca pui o mana sau un deget pe minge tot hent este. Oricum Ferrari in momentul de fata au dureri mai mari de cap decat halo, oglinzile si aripioarele de deasupra lor.
    Hamilton a câștigat cursa de la Barcelona în fața lui Bottas și Verstappen! Vettel, locul 4 după o strategie neinspirată
  • Vettel s-a apucat sa critice VSC-ul (virtual safety car), la fel cum a facut-o si dupa cursa din China. Presupun ca in Australia totul a fost ok cu vsc-ul. Tot el a declarat ca Ferrari au fost nevoiti sa schimbe pneurile de doua ori pentru ca le uzau mai mult decat ceilalti. Acum daca pneurile astea pentru Barcelona, Silverstone si Paul Ricard au fost facute sa nu se incalzeasca asa reoede si prin urmare sa dureze mai mult, cum de la Ferrari este exact invers?
    Hamilton a câștigat cursa de la Barcelona în fața lui Bottas și Verstappen! Vettel, locul 4 după o strategie neinspirată
  • Plictisitoare cursa. Noroc cu Alonso si pustii de pe la mijlocul plutonului care s-au depasit de ceva ori. Strategia Ferrari da din nou roade. Pe de alta parte Vettel cu acelasi tip de pneu, dar mai nou, nu a putut sa se apropie de Verstappen care avea si aripa fata avariata. Poate ca problema Ferrari azi nu a fost ca Mercedes ar merge mai bine pe noile pneuri Pirelli.
    Hamilton a câștigat cursa de la Barcelona în fața lui Bottas și Verstappen! Vettel, locul 4 după o strategie neinspirată
  • @Popa Nu fii sarcastic daca nu ai cu ce. http://www.planetf1.com/news/fia-clampdown-on-oil-replenishment-in-qualifying/ Sunt o gramada de alte articole pe subiect, daca asta nu te convinge.
    Hamilton, pole position la Barcelona în fața lui Bottas. Ferrari ocupă a doua linie a grilei de start
  • Poate au invatat si chinezii putina italiana. :) Chiar nu stiam, mea culpa. Nu am vazut calificarile de azi, dar intreb pentru ca am citit un comentariu interesant: a mai scos Ferrari fum ca in calificarile/cursele precedente? Pentru ca de la acest mare premiu FIA a scos in afara regulamentului arderea uleiului in scopul optinerii de extra-performanta, asa ca s-ar putea ca plusul Mercedes sa fie minusul Ferrari.
    Hamilton, pole position la Barcelona în fața lui Bottas. Ferrari ocupă a doua linie a grilei de start
Pagina
12345...454647...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău