• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Webster

  • Membru din 01.07.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 18 in total
  • andrew benson reporter bbc a anuntat ca la ora 13,45 are loc o sedinta FIA impreuna cu motoristii.
    FIA renunţă la concesiile acordate Red Bull la Silverstone!
  • Am urmarit la digi p3-ul si am remarcat comentariul celor 2. Unul dintre ei sustinea ca RBR este dezavantajata de noul regulament insa nu am auzit nimic spunand ca noul regulament se stia de mai bine de 1 luna , timp in care RBR sau renault ar fi gasit o solutie......pur si simplu au mers pe ideea '' poate poate''. 2. Nu am auzit daca cei de la digi au informat modul in care FIA a hotarat sa acorde limitarea de 50% dupa o negociere singulara si nu cum s-a discutat prima data pt 10% cu participarea tuturor motoristilor. 3. Noua decizie din p1( cea in favoarea RBR) a fost facuta publica dupa ce Horner avea deja feedback de pe pista si dupa ce McLaren si Ferrari ( s-a vazut in p1 reactia celor 2 ) au remarcat acest lucru facand contestatie si cerand explicatii. Alt lucru grav realizat de Fia....a fost pe langa neinstiintarea celorlati motoristi de noua decizie favorabila RBR nici un ofiter de presa nu a informat public. BBC-ul , Espn-ul , Automarket,RTL- UL, au recunoscut ca nu fa fost nimic facut public presei pana in momentul contestatiei celor de la McLaren si Ferrari. Un alt lucru ce nu am auzit sa comenteze cei de la digi ...care subit le plang de mila celor de la RBR- nu au mentionat faptul ca pana la aceasta cursa RBR folosea deja 45% . Deci matematic aveai 45% ....te plangi ca nu ai fiabilitate si obtzi 50% pe cand ceilalti raman la 10%. Regulamentul ar trebui sa fie acelasi pt toti fara partipriuri. Cand toti motoristi au reclamat eleronul fata RBR aducand probe video ...FIA a acceptat doar probele video RBR, drept urmare toti motoristi si-au adaptat eleronul fatza. Inca odata ajung la concluzia ca francezii( Renault) sunt niste pitici fitzosi, arogantzi si escroci care vand lucruri si servicii ieftine la preturi fabuloase, vad ca l-au marcat si pe Horner .
    FIA renunţă la concesiile acordate Red Bull la Silverstone!
  • putzina diplomatie nu-ti strica, sau esti euforic caci ti-a venit Prodigy
    VIDEO: Hamilton şi Kobayashi vorbesc despre pasiunea de a depăşi
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău