• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

agoox

  • Membru din 06.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 159 in total
  • Au realizat ca patentele lor nu au nici o valoare pentru chinezi?
    Toyota deschide calea maşinilor cu hidrogen şi permite folosirea liberă a patentelor sale în domeniu
  • @zame Eu sper la mai multi constructori care vor avea masini electrice si bineinteles dezvoltarea infrastructurii cat de cat. Pentru mine de exemplu nu ma ajuta prea mult o masina electrica pentru ca nu fac mai mult de 15mii km pe an. De obicei in oras nu merg cu masina. Dar urmatoarea etapa, daca se dezvolta infrastructura, cred ca vor fi dubitele electrice (cel putin alea mai mici) asta inseamna transport de marfa mai ieftina, implicit optimizarea costurilor si costuri mai mici pentru utilizatorul final. Marele avantaj al energiei electrice fata de petrol este ca poti deveni independet din punct de vedere energetic. Costurile nu sunt mici, dar la nivel mare se amortizeaza destul de repede si devin profitabile. Ma refer la firme de distributie, curierat, masini agricole si asa mai departe. Nu la automobile personale care nu fac mai mult de 15mii km pe an.
    Audi: "Vom avea două modele electrice în gamă în 2018"
  • @verde nu-s chiar toti bogătașii cretini, Viziunea celui care a cumparat toate modele astea era cu totul alta decat să le lase sa putrezească Păcat că nu i-a ieșit ce și-a propus. Primul comment de pe youtube: "The cars were collected from the 1950s to the 1970s by entrepreneur Roger Baillon, who dreamt of restoring them to their former glory and displaying them in a museum. However, his plans were dashed as his business struggled, forcing Mr Baillon to sell about 50 of the vehicles.Since then, his collection has sat dormant in makeshift corrugated iron shelters and outbuildings on the farm. Mr Baillon died about 10 years ago and his son, Jacques, who inherited the collection, died last year. Mr Baillon's grandchildren had no idea of the extent of the collection, calling in car specialists Matthieu Lamoure and Pierre Novikoff of auctioneers Artcurial Motorcars to estimate its value. "
    O colecție de aproape 100 automobile clasice a fost regăsită în Franța
  • @mowgli Excelenta Idee, din pacate in Romania se vor folosi de ea nepotii nostri, probabil. Majoritatea primarilor prefera sa plateasca energia pentru un bec de 250W/h pe care-l schimba cel putin odata la jumatate de an, pentru ca se arde. In loc sa inlocuiasca iluminatul stradal cu LED de 40W/h(care lumineaza cel putin la fel de bine) care-si scoate investitia in maxim 2 ani. Din simplu fapt ca primarul nu stie aca peste 2 ani tot el va fi sa traga foloase.
    BMW a dezvoltat un stâlp pentru iluminatul stradal ce include un punct de încărcare pentru automobile electrice
  • Asta cred ca-i printre putinele sisteme de pe masina de care esti bucuros daca nu se activeaza niciodata(in conditii reale) dar este foarte bine sa-l ai. Poate intra odata la 10 ani si atunci iti salveaza viata.
    ESP-ul este obligatoriu pentru toate maşinile noi vândute în Europa
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Seat Leon 1m
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volvo V40, Volvo C30, Mercede A class, Honda Civic 5D, Opel Astra G, Dacia Duster, Dacia Loga, VW Passat B5, Ford Mondeo, Audi 80
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes, Volvo, Porsche(poate la pensie :))
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău