• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

agoox

  • Membru din 06.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 159 in total
  • DUNE este o masina de "un altfel de nisa". O borasca mai nalta pentru nisip, sau nu numai. In schimb daca VW scot urmasul lui BUS si mai ales aleg momentul potrivit din punct de vedere al infrastructurii electrice, eu cred ca se vor umplea soselele cu asa ceva. Important este sa apara pe piata cand prizele de incarcare sunt accesibile si pretul bateriilor nu-i asa exagerat. Va prinde foarte bine la publicul declarat green la fel cum a pris BUS la publicul "libertin" din vremea lui.
    Volkswagen lucrează la o variantă 100% electrică a înlocuitorului celebrului Bulli
  • "În ceea ce priveşte limbajul de design, o marcă premium nu are nevoie de salturi, ci de constante pe termen lung" - Cel mai bun exemplu este Porsche. Sunt deja câţiva anişori de cand Porsche are cam acelaşi design. Totuşi cred că ar trebui sa se scoată din dincţionarul auto cuvântul "Niciodată!"
    Designerul şef Volvo: "Maşinile premium nu au nevoie de un design ţipător"
  • Trebuie sa privim si partea buna a lucrurilor. Romania fiind cu multi ani in urma tarilor civilizate, mai ales cu infrastructura drumurilor, nu cred ca prindem vremurile alea cand va fi interzis condusul, sau daca si-l prindem vom fi la pensie cand si asa nu putem conduce caruciorul prin magazin nu tocmai masina. In alta ordine de iedei, un porsche 911, fiind si din anii '80, nu are vartsa pentru pasionati. La fel si peste 50 de ani tot poti sa conduci masini de "epoca" de prin anii 2020.
    Elon Musk, fondatorul Tesla: ”Maşinile autonome vor deveni o normalitate, iar şofatul va fi interzis”
  • Sunt oameni care o vor cumpara si care asteapta segmentul asta de ceva vreme. Eu de exemplu stau in oras. Fac in jur de 15mii km/an dintre care cel putin jumatate sunt facuti la parinti/bunici la tara. Nu vreau SUV pentru ca nu am ce face cu el, nu-mi place. Momentan am un Seat Leon si portbagajul imi ajunge cu tot cu carucior pentru copii. Problema este ca in 4 ani am spart baia la Seat de 3 ori. Urmatoarea masina ar trebui sa aiba garda la sol putin mai inalta. Segmentul asta este un pic mai de nisa, pentu cine are nevoie de asa masina nu pentru cine comenteaza pe net. Sunt sigur ca in tarile mai putin dezvoltate, de altfel ca si Romania, sunt oameni care nu au neaparat nevoie de SUV dar a vrea ceva cu garda la sol mai inalta. Cu siguranta ne vom mai aparea combinatii intre segmente atat timp cat este posibil sa creasca vanzarile si costurile de productie nu sunt la fel de mari ca si la un model nou. Eu nu pot decat sa ma bucur cand vad asa ceva.
    Volvo S60 Cross Country, primul model al unei noi nişe: sedan crossover premium
  • Sau modelul aratat de volvo acu 2 ani. http://www.automarket.ro/stiri/volvo-inoveaza-din-nou-sistem-inteligent-de-faza-lunga-activa-49860.html care este implementat deja.
    Audi ne explică funcţionarea farurilor Matrix LED
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Seat Leon 1m
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volvo V40, Volvo C30, Mercede A class, Honda Civic 5D, Opel Astra G, Dacia Duster, Dacia Loga, VW Passat B5, Ford Mondeo, Audi 80
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes, Volvo, Porsche(poate la pensie :))
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău