Volkswagen lucrează la o variantă 100% electrică a înlocuitorului celebrului Bulli

de Sebastian Toma
Vineri, 03.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Celebrul Bus de la Volkswagen ar putea primi un succesor modern, echipat cu un sistem de propulsie 100% electric şi construit pe platforma MQB, titrează englezii de la AutoExpress citând surse din cadrul companiei.

Esential 1949 este anul în care a intrat în producţie Volkswagen Bus, cunoscut pe unele pieţe sub numele de T1, Camper sau Kombi.
Volkswagen ar putea construi un succesor 100% electric al celebrului său Bus. Vorbim despre un model de serie inspirat de conceptul Bulli, prezentat în 2011 drept un potenţial succesor al legendarului Bus, care să fie construit pe platforma modulară MQB. Potrivit englezilor de la AutoExpress, folosirea platformei MQB ar permite implementarea unui asemenea model în gamă într-un mod fezabil din punct de vedere economic, în timp ce sistemul de propulsie electric ar putea să încapă fără probleme sub podeaua lungă a acestuia, asigurând o autonomie extinsă datorită dimensiunilor pe care le-ar putea avea acumulatorii săi.

Sursele din cadrul Volkswagen citate sub protecţia anonimatului de englezii de la AutoExpress explică necesitatea folosirii unei configuraţii 100% electrice pe fondul trăsăturilor de design retro care nu ar permite introducerea unei motorizări cu ardere internă în partea frontală a vehiculului.

Dacă ar fi folosită o soluţie similară cu cea a modelului iconic, nemţii nu ar putea să obţină un preţ de vânzare accesibil pentru acest model din cauza costurilor ridicate de dezvoltare ale unei motorizări potrivite pentru utilizarea la nivelul punţii spate. În plus, modelul rezultat nu ar putea să se mândrească cu o podea aproape plată şi nu ar fi pe atât de accesibil pe cât doresc germanii să-l facă.

Aşa arată un Volkswagen Type 2 ”Bulli”.

Urmareste Automarket
Succesorul modern al lui Volkswagen Bus va fi anticipat de un concept, confirmat deja de Dr.
Heinz-Jakob Neusser, şeful departamentului de dezvoltare motoare de la Volkswagen şi membru cu rang înalt în cadrul consiliului de conducere al companiei germane, în cadrul unui interviu acordat britanicilor de la AutoExpress într-o sesiune de la Salonul Auto de la New York. Modelul de serie prefaţat de viitorul concept este aşteptat în termen de cinci ani de la expunerea conceptului, dacă va primi aprobarea pentru dezvoltare şi producţie de la conducerea companiei.

Via AutoExpress

Comentarii (2)

  • ce petarda marca VAG....sa vezi ce vom face noi peste X ani, numa' pregatiti-va, asaaa....sunteti gata?...si acum:

    "Modelul de serie prefaţat de viitorul concept este aşteptat în termen de CINCI ani de la expunerea conceptului, DACA va primi aprobarea."

    ce se mai aude de DUNE? concept scos de la naftalina de fro' doua ori din 2000 :D
    12 13
  • DUNE este o masina de "un altfel de nisa". O borasca mai nalta pentru nisip, sau nu numai.
    In schimb daca VW scot urmasul lui BUS si mai ales aleg momentul potrivit din punct de vedere al infrastructurii electrice, eu cred ca se vor umplea soselele cu asa ceva.
    Important este sa apara pe piata cand prizele de incarcare sunt accesibile si pretul bateriilor nu-i asa exagerat.
    Va prinde foarte bine la publicul declarat green la fel cum a pris BUS la publicul "libertin" din vremea lui.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru