• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

agoox

  • Membru din 06.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 159 in total
  • Nu-i un lucru rau cursurile, problema este acel bonus/malus, asta inseamna ca tendinta de viitor este sa vada din ce in ce mai mult, matematic vorbind, la un moment dat, urmand tendinta asta, o sa ajunga o marca de consum, ca sa vinzi mai mult trebuie sa scazi preturile(automat reduci din calitate). Sper sa nu p rind lurul asta in viata. Porsche a fost si inca mai este o marca exclusivista care vinde putine exemplare. Este ultima marca, pe care o cunosc eu, care are aproximativ aceeasi politica de zeci de ani, nu mai zic de aceeasi linie de design. Restul sau s-au adaptat, sau au murit. Legat de Lexmark, de ce nu-l ignorati? Pe el si restul ca si el. Daca te chinui sa-i explici se simte important.
    Der Spiegel: "Porsche îşi va trimite vânzătorii la cursuri de bune maniere"
  • Merge mai repede masinuta decat pot lumina farurile? Pacat ca n-a apucat si Einstein sa prinda vremea asta :)
    Lamborghini Aventador, rechemat în service pentru o problemă la faruri
  • @unckle ai dreptate dar in unele cazuri poate face diferenta intre viata si moare, este bine sa nu folosesti ESP, poate sa-ti intre odata in viata si atunci sa conteze, eu de exemplu am patit intr-o toamna cand intr-o depresiune era promoroaca pe sosea, am facut 3 S-uri, nu am ESP, si aveam 60-65 km/h, mai eram si pe un pod, am avut bafta ca nu a venit nimeni pe contrasens, daca aveam ESP tot intram pe contrases dar o singura data nu de 3 ori.
    POVEŞTI AUTO: Testul Elanului
  • @Alex msina aia fost din totdeauna un suv veritabil si potent, printre putinele de altfel. @LevyB ce zici tu acolo era in 2006, nu mai este de mult asa.
    Excursie cu Audi Q7 la Capul Nord
  • nu neaparat prea tarziu, cat de mult nu-mi place Carlos Ghosn, stie cum sa adua profit pentru firma la care lucreaza, drept dovada Renault o duce cel mai bine decat toate frantuzoaicele. Posibil sa aduca destul de mult profit pe piata din China pentru care concureaza doar cu produse locale (farte ieftine si proaste) sau cu produse premium (foarte scumpe) si ramane sa se bata pe un segment cu japonezii si coreenii. Nu-i faza ca s-au bagat pe piata prea tarziu, faza-i ca au studiat foarte bine piata, a fost mult mai usor pentru Audi, BMW, Mercedes sa intre acolo cand nu aveau concurenta directa deloc. Oricum piata din China ii total diferita fata de ce-i pe "Batranul continent". si nu doar piata auto. Poti sa ti-o ei foarte urat daca aplici aceeasi strategie ca si in Europa.
    Renault şi Dongfeng vor realiza un parteneriat joint-venture în China
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Seat Leon 1m
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volvo V40, Volvo C30, Mercede A class, Honda Civic 5D, Opel Astra G, Dacia Duster, Dacia Loga, VW Passat B5, Ford Mondeo, Audi 80
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes, Volvo, Porsche(poate la pensie :))
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău