• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

aha

  • Membru din 09.05.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 130 in total
  • @netam-nissan ... aș fi chiar curios să știu cum ti-ai dat seama că " dl aha care aproba fara stat mult pe ginduri". De unde stii care sunt cunostintele mele in domeniu si cam cît am stat pe gînduri. Altfel, în ceea ce te privește m-am cam convins... In momentul în care zici că "iluzia bursiera fara vreo noima sau acoperire in munca", e clar că sapa ți-e mai la indemînă decît principiile economice. Zi bună, că se pare cam nepotrivită pentru dat cu părerea.
    Tesla a devenit cel mai valoros producător auto pe bursă: capitalizarea mărcii este de 190 de miliarde de dolari, iar o acțiune a depășit 1.000 de dolari
  • Domnule netam-nissan , aș putea spune că puțin îmi pasă de gusturile pe care le ai. Chiar nu mă interesează!
    Îmbunătățiri pentru actualul Peugeot 308 facelift: culoare nouă de caroserie și instrumentar digital de bord de 10 inch
  • @Sak...mda, o viziune extrem de empirică asupra bursei. Dacă ar fi așa de simplu, adică "pui vie și bei vin", cum zice o vorbă. Modul de funcționare este cu mult mai complex și mai fin. In principiu: Oferta este formata din numarul de actiuni emise de o companie, cererea este data de numărul de investitori care doresc sa detină actiunile respective si sunt dispuși sa platească. Investitorii pot cumpara numai daca cineva este dispus sa vîndă. Iar, dacă sunt multi cei care doresc sa cumpere actiuni si putini cei dispusi sa vandă, pretul creste pana cand mai multe persoane vor dori sa vandă. Cand pretul a crescut prea mult, astfel ca investitorii nu mai doresc să cumpere, pretul incepe sa scadă. Investitorii vor plati mai mult pentru actiunea unei companii cu rezultate solide in ultimii ani si cu o politică de a distribui in mod constant dividende și viceversa. Printre altele prețul unei acțiuni depinde si de domeniul activității, evoluții macroeconomice, etc. etc. Chestii deștepte, complicate și verificate de-a lungul timpului.
    Tesla a devenit cel mai valoros producător auto pe bursă: capitalizarea mărcii este de 190 de miliarde de dolari, iar o acțiune a depășit 1.000 de dolari
  • Deci in zece ani 3% a sărit de la 50 de miloane la 5,7 miliarde... Si unii zic că viitorul este al unui motor inventat acum 150 de ani ce funcționeaza cu combustibili aflați pe sponci.
    Tesla a devenit cel mai valoros producător auto pe bursă: capitalizarea mărcii este de 190 de miliarde de dolari, iar o acțiune a depășit 1.000 de dolari
  • Să cîștigi titlul de mașina anului cu două modele consecutive, 307 și 308 e o realizare ce trebuie exploatată la maxim, iar 308 facelift și mai nou cel de acum arată intr-un mare fel. Deși este o îmbunătățire și, clar, ăsta va fi trend-ul la toate mărcile, faptul că s-a renunțat, sau se va renunța, la afișajul din bord old style in favoarea celui digital nu mă încîntă foarte tare. Am impresia că afișarea vitezei in cifre are un oarecare lag, bine, se poate urmari si varianta stil vitezometru clasic, dar cifrele sunt primele care îți sar în ochi. Ar fi interesant de vazut prețul vîrfuluide gamă și celei cu cutie automată.
    Îmbunătățiri pentru actualul Peugeot 308 facelift: culoare nouă de caroserie și instrumentar digital de bord de 10 inch
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău