• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

aha

  • Membru din 09.05.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 130 in total
  • @pipo, tichetul pomana există și pentru mașini cu motor termic. Și există pentru a conștientiza/determina/ impulsiona cumpărătorii să achiziționeze produse noi. Altfel s-ar umple drumurile de "nu bate, nu troncăne boss". In altă ordine de idei, tichetul pomana există și la electrocasnice și nu e o invenție românească. Numai că noi suntem mai cârcotași.
    RAPORT FINAL: Hyundai Kona Electric în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală
  • @alex si la incărcat public si tot este diferență. La benzină este mai mult de 50%, ceea ce nu chiar de ici de colo. Iar pe masură ce se vor înmulți și punctele de încărcare sigur prețul va mai scădea. Cu foarte mici excepții, cred că nu există oraș mare care să aibă mai mult de 3-5 puncte de incărcare, fără să mai vorbim despre mici localități.
    RAPORT FINAL: Hyundai Kona Electric în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală
  • Hyundai-ul, impreuna cu Kia au fost favoritele mele în acest tur. Si nu numai pentru constanța consumului cat pentru raportul preț/calitate/consum/autonomie. Practic, cu un ecotichet, o poți avea pe la vreo 28-29000 si vorbim de 204 cp/390 Nm, 5 ani garanție fără limita de km.
    RAPORT FINAL: Hyundai Kona Electric în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală
  • Cu un pret de 120.000, o viteza medie de 40 - 50km/h (vorbim de romania, da?), cu o autonomie de 400 si un pic de km, nu prea ii vad utilitatea la noi.
    RAPORT FINAL: Audi e-tron Sportback în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală
  • Indiferent ce vor zice unii sau alții, că vrem, sau nu, clar viitorul va fi electric. Iar pentru asta un cuvânt greu îl vor avea producătorii de baterii și echipamente de încărcare. Dacă ei reușesc vor reuși și producătorii de mașini. Probabil și prețurile vor deveni un pic mai accesibile. Deocamdată pe segmentul de lux, Porsche și Audi E Tron, e clar au piața lor și aici nu mai contează prețul, contează rafinamentul și performanțele. Pentru Zoe și Mini s-ar putea ca în câțiva ani să ne putem aventura și la drumuri mai lungi, de concediu. Deocamdată, pentru oraș și naveta Zoe e opțiunea cea mai avantajoasă. Pentru segmentul de mijloc, exact cum ma așteptam, asiaticele vin tare și cu folos din urmă. În cele șapte zile au demonstrat un echilibru perfect între confort, preț și consum. Practic cred că au avut cel mai constant consum. Repet, cred. Iar ca preț, cu un ecotichet, cred că ar fi oarecum rezonabile. De văzut cum va evolua VW, deocamdată are mai multe necunoscute.
    #ElectricRomânia 2020, ziua 8, final de tur: Valea Oltului în loc de Transfăgărășan în drumul către casă
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău