• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

airviewer

  • Membru din 19.02.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 6 in total
  • intervalul de timp la care se face referire in articol este pentru 0 - 200 km/h, cel mai probabil o eroare de redactare
    Îmbunătățiri pentru Porsche Taycan: încărcare la curent alternativ cu 22 kW, un nou Head-up Display și sisteme de asistență cu abonament lunar
  • in astfel de momente poate ne-ar face bine la psihic sa vedem si partea plina a paharului, nu doar cea goala. Fiecare cetatean, indiferent de nationalitate, beneficiaza de infrastructura statului in care traieste, de sistemul de sanatate, de sistemul social, indiferent cum sunt ele, mai bune sau mai putin bune. Romania are multe de recuperat sa ajunge vestul Europei, dar cu toate acestea faptul ca suntem aici, in Romania, avem o siguranta mult mai mare decat multe alte tari de prin Africa si Asia. Toate statele au parti bune si parti rele, important este si ce facem noi ca indivizi si ca societate, nu doar statul este direct responsabil.
    Fabricile Ford din Europa rămân închise temporar până “cel puțin pe 4 mai”: angajații de la Craiova, în șomaj tehnic până pe 30 aprilie
  • Statul este o institutie care prin parghiile pe care le detine trebuie sa sustina privatul sa se dezvolte sau sa fie ajutat cand este necesar pentru a crea locuri de munca si pentru a le proteja in acelasi timp. Faptul ca statele aleg sa salveze marii angajatori o fac in apararea oamenilor prin salvarea locurilor de munca, asa functioneaza relatia privat-stat, la modul general vorbind.
    Fabricile Ford din Europa rămân închise temporar până “cel puțin pe 4 mai”: angajații de la Craiova, în șomaj tehnic până pe 30 aprilie
  • economia de piata in care Romania functioneaza, iar noi traim, este interconectata. Principiul "sa moara capra vecinului" este unul pagubos pentru noi ca societate. Blamam multinationalele, insa uitam ca un procent considerabil dintre angajatii activi sunt sub umbrela lor. Mai mult, aceste corporatii pe care le blamam, au o cultura organizationala mult mai bine pusa la punct comparativ cu IMM-urile conduse de administratori/asociati fara pic de experienta in management. Multe dintre IMM-uri desfac contractele de munca pentru ca nu au rezerve sa-si bage angajatii in somaj tehnic (stim ca acel somaj tehnic platit de stat, nu este in totalitate platit de stat daca salariul de baza este mai mare decat salariul mediu pe economie). In plus, nu este recomandat sa bagi in somaj tehnic angajatii pe motivul lipsei incasarilor, daca tu ca societate ai in "casa" (contabilitate) sume considerabile de bani pe care fizic nu-i ai. Aspect des intalnit la IMM-uri, bani utilizati in scop personal de administrator fara a fi scosi prin dividende, pentru ca nah, nu dorim sa platim impozite. Acum, acele societati suporta consecintele. Real nu au bani sa plateasca angajatii, dar scriptic, in contabilitate, au si este riscant sa solicite ajutor banesc de la stat pe motiv ca nu au. In fine, atat multinationalele, cat si IMM-urile isi au rostul lor in societate si economie.
    Fabricile Ford din Europa rămân închise temporar până “cel puțin pe 4 mai”: angajații de la Craiova, în șomaj tehnic până pe 30 aprilie
  • sa spunem ca Skoda Karoq ar fi mai buna ca VW Tiguan, de ce este nevoie sa trollam?
    Volkswagen testează viitorul Tiguan R: SUV-ul de performanță va miza pe un motor de 2.0 litri cu 300 CP
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău