• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alexei89

  • Membru din 18.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 56 in total
  • ce articul aiurea! normal ca vrea sa castige, de ce ar mai participa daca nu si-ar dori victoria! @RTI, ai dreptate in cea ce priveste priceperea lui dar sa nu uitam ca renumitul pilot american Ken Block nu ii face fata, cu toate ca a intrat in raliuri inaintea lui Kimi cu ceva ani. Atat timp cat este in puncte eu zic ca supravietuieste. Nu o sa castige prea curand un titlu pentru ca momentan este Leob la putere si dupa ce pleaca Leob se pare ca v-a prelua conducerea Ogier si sa nu uitam de Hirvonen care nu se lasa cu una cu doua! PACAT CA NU PUTEM SA VIZIONAM SI NOI WRC AICI LA NOI IN ROMANICA!
    Raikkonen visează să devină campion în WRC
  • Raliu Spaniei a fost penultima proba, iar Hirvonen avea 1 sau 2 puncte in fata lui Leob, nu ti se pare normal ca echipa sa il sustina pe cel care are sanse mai mari la titlu? De ce crezi ca se numeste echipa daca fiecare e pe cont propriu, la fel este in toate sporturile pe echipe. Din moment ce Sordo era mai jos de locul 3 ce rost mai avea sa il sustina pe el cand Leob era la 2 puncte de titlu? ASTA PRESUPUNE SPORTUL PE ECHIPE
    Citroen: "Titlul trebuie să fie câştigat de Loeb"
  • @alexxxxxxx faptul ca ogier a castigat o proba nu inseamna ca le va castiga pe toate, totusi, concureaza impotriva unui campion cu 6 titluri consecutive. Daca tot zici ca Sordo e sclavul lui Leob cum iti explici ca Sodro este la cel putin 1 min si jumate la finalul unei etape, daca este sclav de ce nu iese intotdeauna sub leob la 10 secunde, asa ar fi trebuit daca tot zici ca ii este sclav! Daca te uiti cu atentie la diferenta de puncte dintre Leob si Ogier si diferenta dintre Ogier si Hirvonen ai sa vezi ca e mai usor sa ii dea frau liber lui Leob sa se distanteze si sa il antreneze pe Ogier sa ii tina piept lui Hirvonen, sa nu uitam ca Hirvonen este vicecampion, asa ca nu sunt asa de sigur daca Ogier ii va face fata pana la final, dupa cum ai vazut si tu in declaratia sefului echipei, vor urma etape pe asfalt, suprafata pe care Ogier ii este inferior lui leob si lui Hirvonen, daca ai fi urmarit etapa speciala din IRC cand a concurat Ogier si Hirvonen ai fi stiu ca Ogier este inferior lui Hirvonen pe asfalt. Si inca ceva, in istoria WRC, Finlanda a dat mai multe titluri cu pilotii ei decat a dat Franta, lucru care francezilor nu le convine. Leob daca pierde dupa 6 titluri mondiale e posibil sa se retraga, sigur nu poate suporta infrangerea, pana cand Ogier nu e un pilot sigur de victorie nu v-a deveni pilotul principal!
    Citroen: "Titlul trebuie să fie câştigat de Loeb"
  • chiar ma gandeam cand or sa schimbe farurile si sigla de pe passat cc si sa faca o skoda! IOANE nu o mai compara cu Laguna ca asta nu are un desing original, Laguna are, se e mai frumoasa!
    Skoda Superb Fastback: studiu de design
  • mare chestie ce au facut ei, nu mai puteti dormi daca nu aveti folia aia pe masina. Nu credeam ca ne-a afectat asa de mult cultura de 2 bani a americanilor. Daca era vreun kit tuning si nu era disponibil va intelegeam(in cazul in care va permiteti sa cumparati masina), dar asa zarva pentru o tipla cu lipici!?!?...........................
    Personalizare în stil Subaru
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău