• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

altair19

  • Membru din 22.07.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 90 in total
  • @gigi, " La masini egale, i-ar lua cel putin 20 de secunde pe cursa lui Vettel"....yeah, whatever. Frustrarea e mare cand vin energizantele si iau 3 campionate la rand in fata celei mai titrate echipe din F1. Si toata vina pentru acest lucru o au energizantele, pentru ca au avut nesimtirea sa faca o masina mai buna decat ferrari. Rusine sa le fie, nu au pic de fairplay! Acum revenind la lucrurile serioase, problema tine strict de ferrari, din 2007 nu mai stiu cum arata un titlu, pentru ca nu vin cu solutii. Domenicali e principalul vinovat, trebuia sa plece de mult. Tot spune ca trebuie sa imbunatateasca de la cursa la cursa , dar nu se vede nimic. Mercedes a ajuns in 3+ ani aproape de nivelul lor iar la anul s-ar putea sa fie in frunte, iar ferrari va spune din nou ca trebuie sa imbunatateasca...de vreo 6-7 ani incoace. "Second place is the first to lose!" - la asta pot fi primii. Si eu simt o oarecare frustrare cand vad ca mercedes nu e unde as vrea sa fie, dar e doar de 3+ ani in f1 si cred ca se descurca destul de bn atat cu hammilton cat si cu rosberg, insa pentru voi ferraristi alonso e un zeu la ferrari...ma intreb daca venea vettel la ferrari, si era alonso la red bull, oare injuriile voastre nu s-ar fi schimbat?
    Alonso: "Nu-mi permit să mai fac greşeli"
  • Si daca il vrea Vettel pe Kimi coechipier (ceea ce ar fi foarte bn din pct de vedere al spectacolului ce il vor oferi) si daca nu, ultimul cuvant il va avea echipa, si mai mult ca sigur, va fi NU. Dupa cum zicea si Prost intr-un interviu cu ocazia lansarii noului motor renault, e bn sa ai 2 piloti de top, dar intotdeauna va exista nr.1 si nr. 2. Iar in situatia RBR cine va fi nr. 1 si cine nr. 2? Nici vettel nu va accepta sa fie nr 2 si nici kimi, ceea ce mi se pare normal. In opinia mea si sper sa ma insel, Raikkonen nu va fi primit la RBR , dar ramane de vazut.
    Vettel evită să spună dacă este de acord cu venirea lui Raikkonen la Red Bull
  • Unde erau anul trecut si ce sperante au acum, sa ajunga in Q3....
    Obiectivul McLaren la Silverstone: primele 10 locuri în calificări
  • @@altair, eu eram ironic, nu tin cu red bull dar atat timp cat exista idei bune care ajuta TOTI piotii, nu ma intereseaza de unde vin si ce buget au avut respectivii. (poti sa ai super motor, daca atunci cand ai intrat in zid nu scapi cu viata, degeaba)
    Red Bull a dezvoltat un nou sistem de siguranţă pentru impacturile laterale
  • @ferr, daca ai ajuns sa compari un pilot de formula 1 cu un sofer de duminica, dpdv al riscurilor la care se supune, parerea mea este ca inca nu ai inteles ce este formula 1. "Formula 1 a devenit atat de sigura incat nu se mai moare" - eu as zice ca niciodata nu va fi asa de sigura vezi ca exemplu Belgia 2012, cam cat a lipsit sa treaca masina lui Romain Grosjean peste capul lui Alonso, sau in afara F1 accidentul lui Allan Simonsen de la Le Mans....Siguranta trebuie sa fie prioritatea nr 1 atat in motorsport, cat si in afara lui.
    Red Bull a dezvoltat un nou sistem de siguranţă pentru impacturile laterale
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău