• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ar0gantul

  • Membru din 17.03.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 37 in total
  • A inceput sa apara pe pietele vestice dar nu peste tot, de exemplu in germania , anglia si suedia este, dar in franta si spania nu este. Abia astept sa fac un test drive ca sa evaluez noua automata, ceva imi spune totusi ca nu se ridica la nivelul lui powershift. sper totusi sa ma insel pt ca din ce am vazut nici unul din cele 3 noi motoare nu a fost cuplat cu powershift ci doar cu geartronic 8.
    Marea provocare
  • au aparut preturile pe situl suedez la noile motorizari, poate reuseste cineva care stie o boaba de suedeza sa traduca si sa posteze.
    Volvo S60 facelift
  • ce kkt de film, care o fi placerea sa vezi masini distruse de niste indivizi "distrusi".
    Primul trailer al viitorului film „Need for Speed”
  • @poni Deci eu si Lau discutam despre masini PREMIUM, IS, S60, tripleta nemteasca, iar tu vii si bagi in discutie masina poporului? Prin simplul fapt ca faci asta arata ca de fapt tu esti cel care in afara de interioarele lui golf si passat nu ai mai vazut si altceva, cu atat mai putin interioarele rafinate ale volvo-urilor. Trebuie sa fii o "specie" aparte de barbat ca sa poti sa apreciez un interior sobru fara blink blibkuri si mici rahaturi care sa iti ia ochii.
    Pretendentul
  • @LauCalin Actuala generatie S60 e din 2010, iar faceliftul de anu asta a ameliorat un pic aspectul exterior ( initial am avut alta parere legata de facelift ) Dar explica-mi si mie te rog ce vezi tu mai frumos la exteriorul acestui IS fata de S60? grila fata mai agresiva? OK e mai agresiv, dar asta nu il face mai frumos, si cu siguranta nu il face mai stilat. Cat despre interior , sincer, S60 mi se pare muult mai rafinat, este fluid, are continuitate, Interiorul IS-ului are liniile interioare intrerupte brutal in dreptul display-ului central, e ca si cum partile alterale au fost lipite unui centru cu care nu au nimic in comun. Si sa nu mai vorbim de consola centrala care la IS pare un monolit din epoca de piatra iar la S60 aduce mai degraba ca o consola din Star Trek datorita faptului ca e subtire si "plutitoare". Si la urma urmei, chiar de ar avea un interior superior IS-ul, teoretic vorbind, chiar daca ar fi cel mai tare interior conceput vreodata pt o masina, la urma urmei asta conteaza? Da, poate ar conta daca la testele de siguranta macar s-ar apropia de performantele lui S60, dar pana una alta doar Honda Accord si versiunea Acura au reusit sa se apropie de S60.
    Pretendentul
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volvo S40 2.0D 136hp Powershift Momentum
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1410, Dacia Logan
  • MASINA LA CARE VISEZ Volvo S60 R-Design D2 Powershift
  • TOP MASINI 1. Volvo S60
    2. Honda Accord
    3. Volvo XC60
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău