• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

arhitect

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 144 in total
  • ALTE ARGUMENTE pentru MONOVOLUME: PS1: japonezii se mira ca au cota de piata mica in Europa si in Romania, dar ati vazut vreo MAZDA 5 sau TOYOTA VERSO in saloanele / showroomurile din Romania in ultimiii 10 ani care sa promoveze modelele respective ? PS2: sper ca RENAULT sa nu faca aceeasi greseala de marketing PS3: nota bene , FIAT a vandut peste 1000 buc din modelul 500L (clasa mica MPV) anul trecut in Romania cu care se claseaza in top 10 pe o piata anemica in crestere
    Drum închis pentru monovolume? Mazda renunță la MPV-urile sale din cauza vânzărilor în scădere
  • MARE GRESEALA din urmatoarele motive: 1 / cota de piata , pt. ca doar pe piata europeana se vand (2015) aproape un milion de MPV (doar in clasa compacta), in crestere cu 4% fata de 2014, vezi http://left-lane.com/european-sales-2015-midsized-mpv-segment/ 2/ perceptia brandului de "constructor generalist ": marcile europene RENAULT, CITROEN, PEUGEOT, VW, FORD, OPEL, BMW, MERCEDES, produc monovolume; vanzarile japonezilor sunt insignifiante si atunci zic ca "strugurii sunt acri" 3/ viitorul automobilului va fi electric, iar ca arhitectura va fi un MPV (spatios) cu podea dubla pt baterii si 2..4 motoare (care inseamna implicit tractiune integrala) ...vezi BMW I3, VW budd-e
    Drum închis pentru monovolume? Mazda renunță la MPV-urile sale din cauza vânzărilor în scădere
  • buna strategia de marketing : modelul de baza doar 14790 eur , apoi "orice miscare costa " si incet, incet ajungi la varful de gama care costa dublu (26890 eur plus vopsea, navigatie ), a.i. mare parte dintre versiuni ajung sa coste cat CX5
    Puștimea
  • foarte frumoasa...pacat ca locurile din spate sunt doar pt. copii ( este gandita mai degraba ca un coupe 2+2)
    Puștimea
  • sper ca Renault Romania sa aiba intelepciunea in marketing sa-l comercializeze in Romania ( caci produsul fanion Espace lipseste ) ...si apoi se mira ca e perceputa ca o "marca ieftina" !
    Francezii nu stau degeaba: prima imagine a noii generații Renault Scenic
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC fiat multipla, mini countryman, citroen C4 grand picasso
  • CE MASINI AM MAI CONDUS fiat tipo, fiat punto, toyota yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ alfa romeo stelvio, alfa romeo giulia, fiat 500, tesla X
  • TOP MASINI 1. fiat multipla
    2. renault megane rs
    3. fiat 500
    4. alfa romeo stelvio
    5. vw id buzz
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău