• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

assur

  • Membru din 27.08.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 27 in total
  • Finisajele Dusterului sunt inca inferioare fata de celelalte masini enumerate mai sus dar a demonstrat deja ca este o masina robusta, motoarele curente si pe benzina (1.3 tce) si motorina sunt partajate cu Mercedes Benz (pe clasa A totusi). Viitoarea generatie (2020-2021) va schimba platforma si asta va insemna in mod normal un salt calitativ. si iesirea din zona de low-cost. Daca nu se generalizeaza hibrid-electric masiv va ingropa o buna parte din concurenta pe segmentul lui.
    Suzuki Vitara facelift poate fi comandat și în România: SUV-ul producătorului japonez are un preț de pornire de 13.800 de euro
  • E o masina reusita, dupa dimensiuni si prezentare pare destinata publicului feminin.
    Suzuki Vitara facelift poate fi comandat și în România: SUV-ul producătorului japonez are un preț de pornire de 13.800 de euro
  • Se calca un pic pe bataturi Dusterul ("full") cu primul nivel de echipare al Kadjar-ului dar filosofia Renault este ca Dacia este un model robust pentru zone cu teren mai dificil (motiv pentru care nici nu propun Duster cu cutie automata si 4x4), iar Kadjarul se vrea un SUV "cool" de oras, adica pentru urcat borduri cel mult. Motoarele moderne le-au pus mai mult de nevoie pentru ca s-au schimbat normele de poluare si nu prea mai aveau alternativa.
    A fost anunțată cea mai puternică Dacia de până acum: motor turbo de 1.3 litri de 150 CP pentru SUV-ul Duster
  • Nu va grabiti sa dati cu pietre, este de fapt un BMW seria 5 (penultimul model) cu modificari estetice, de asta are Euro 5 si nu are cum sa ajunga in Europa fara Euro 6, deci nu vine prea curand.
    Prezență exotică în cadrul Salonului Auto de la Paris: vietnamezii de la Vinfast prezintă primele lor modele
  • In general totaul tine de educatia financiara a fiecaruia. Nu cred ca se referea la clientii din Romania cand a spus ca renunta la BMW SH pentru Duster nou, era cu siguranta vorba de clienti din vest care dupa ce si-au facut damblaua, au vazut cat costa intretinerea unui BMW (am zis intretinere nu carpeala la mecanicul din colt in Week-end in parcare) se orienteaza catre ceva cu un cost mai usor de estimat si suportat (garantie trei ani si revizii mult mai ieftine fata de marcile premium). In plus multe orase limiteaza accesul masinilor vechi si atunci Dacia este foarte OK pentru ca are motoare conforme cu ultimele norme de poluare. Autostrazile sunt pline de radare si amenzile foarte mari in Vest asa ca nu prea te poti bucura de masini sport puternice (exceptie unele binecunoscute autostrazi din Germania). Sigur, in Romania masinile cu 200.000 de Km, fara airbaguri si facute din bucati recuperate de cine stie pe unde sunt excelente si se repara pe o nimica toata la tot felul de mesteri priceputi, dupa care vitezomanii sar cu ele in copaci. Numarul de morti pe soselele din Ro este egal cu cel din Franta unde sunt de 5 ori mai multe masini, dar nu poti sa iesi la agatat cu Dacia noua, nu ?
    Profilul clienților lui Dacia Duster: 40% aleg versiunea de top, mulți cumpărători sunt foști proprietari de mașini premium second-hand
Pagina
123456
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău