• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

assur

  • Membru din 27.08.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 27 in total
  • Mda, d-aia e mereu coada la shaorma cu de toate...
    Dacia Duster primește noul motor turbo pe benzină TCe de 1.3 litri: prețurile încep de la 15.250 de euro
  • Nu stiu daca sunt bune valorile date de englezi. Dieselul de 115 e anuntat la 10,5 secunde. CAPTUR la 1300 kg cu acelasi motor de 150 de cai are 0,100 in 8,2 secunde, nu cred ca o sa fie foarte departe Dusterul.
    Dacia Duster primește noul motor turbo pe benzină TCe de 1.3 litri: prețurile încep de la 15.250 de euro
  • Nu se compara Dacia din comunism incremenita in timp cu ceea ce produce acum. Rugineste in doi ani ? Cred ca are cel putin 6 ani garantie la rugina totusi. Ce refuza romanii sa priceapa este cum functioneaza economia si mai ales circuitul banilor. Delectati-va cu masini straine si pe urma plecati la munca tot in tari straine ca acolo o sa fie si de munca la uzine si banii pe care i-ati dat pe masinile lor. Francezii cumpara pe rupte Dacia pe care o vad ca o marca a lor dar in Romania inca nu se vinde suficient, oare care or fi mai saraci si de ce ? Nu am vazut nicaieri anuntat 0-100 pentru noile motoare benzina. Nu e masina de liniute oricum si e foarte posibil sa fie "domolita" pentru a nu sari calul cu consumul.
    Dacia Duster primește noul motor turbo pe benzină TCe de 1.3 litri: prețurile încep de la 15.250 de euro
  • Coreenii si japonezii nu cumpara nici o masina de import, si nu pentru ca ale lor ar fi cele mai bune ci pentru ca sunt sovini. Sportage de acum il percep ca fiind superior in finisaje si optiuni Dusterului dar modelele mai vechi nu erau cu nimic mai bune decat Dusterul de acum. Daca vreti ca si Dacia sa creasca si sa propuna masini mai bune, ceea ce face de ceva timp, atentie pe ce dati banii, snobismul face mult rau in economia romaneasca, obsesia nationala de a NU avea Dacia este o mare prostie.
    Dacia Duster primește noul motor turbo pe benzină TCe de 1.3 litri: prețurile încep de la 15.250 de euro
  • Iar va grabiti. Orice producator trebuie sa fie aproape de principalele piete si furnizori de subansamble, Germania e o piata de peste 3.000.000 masini noi, Franta de peste 2.000.000 de masini. Prin comparatie Romania e la vreo 110.000 si nici restul tarilor din regiune nu stau mai bine. Absenta infrastructurii explica doar o parte a faptului ca nu se grabesc toti sa produca in Romania si se opresc in Ungaria Cehia Slovacia etc. Daca se duceau toti in Bulgaria mai ziceam ca suntem exclusiv noi de vina, dar nu este cazul.
    Jaguar Land Rover anunță deschiderea oficială a fabricii din Slovacia: investiție de 1.4 miliarde de euro și producție de 100.000 de unități în 2020
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău