• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bernd

  • Membru din 25.01.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 391 in total
  • @inexorabil.La 28 ianuarie 1938, Rosemeyer a murit din cauza unor deficiente de proiectare la masina AU proiectata pt record mondial, printre altele, inginerii germani incercand in premiera utilizarea efectului de sol. Dupa o prima incercare in care a atins 429km/h, cu 3km/h mai putin decat Caracciola, dar a batut recordul acestuia pe 1km lansat(8,38 sec fata de 8,40 sec), la orele 10.40, a pornit in a doua incercare. Vantul puternic si faptul ca rotile carenate ale masinii aveau un unghi f.restrans de bracare au fost fatale, masina dezintegrandu-se dupa impact,langa un pod, la o viteza de circa 450km. Bernd Rosemeyer, pilotul cu cea mai fulminanta ascensiune din istoria GP-urilor murea astfel la 28 de ani.
    POVEŞTI AUTO: Săgeţile argintii - legenda Auto Union
  • Dr. Helmuth Marko, un personaj foarte controversat azi, a fost si el pilot de F1(era cel mai bun prieten al lui Jochen Rindt), iar in 1972 a castigat Targa Florio, cu un record ca sta si azi in picioare
    TOP 10: Piloţi de Formula 1 care au concurat şi în raliuri
  • In anii 30 BMW participa cu succes la Clasa Sport prin modelul 328, cu care Petre Cristea a obtinut spre exemplu o victorie memorabila pe Nurburgring in 1939 la clasa sport 2000cc
    POVEŞTI AUTO: Săgeţile argintii - legenda Auto Union
  • Nu se poate spune despre un articol cu nenumarate lacune ca e excelent. Cele mai evidente lipsuri sunt urmatoarele 1. Nu se mentioneaza ca in 1936 AU a castigat Campionatul european al pilotilor prin Bernd Rosemeyer(5 victorii in acel an) 2. Cei mai valorosi piloti ai AU, si totodata ai epocii pre-F1, Bernd Rosemeyer si Tazio Nuvolari nici nu sunt amintiti 3. Versiunea din 1937 a TYpe C avea 545CP si 881Nm 4. Denumirea de Sagetile de Argint se referea strict in epoca la Mercedes, masinile AU erau denumite de piloti si mecanici, "Pestii argintii", asa cu releva si cartea de capatai despre acea perioada, "Racing The Silver Arrows" a lui Chris Nixon 5. Mercedes a fost implicata in motorsport cu putere inca de la 1901, in anii 20 obtinand victorii importante prin Rudi Caracciola in special(Mille Miglia 1931 de ex) si numai criza financiara i-a facut sa se retraga din sport in 1931 6. Primul proiect de masina cu motor central dateaza din 1923 7. Se puteau mentiona cateva victorii memorabile ale marcii, percum victoria de debut din 1934(Stuck) in MP al Germaniei, apoi Eiffelrennen 1936, MP al Germaniei 1936, Donnington GP 1937 si '38 si MP al Belgradului din 3 sept 1939, ultima cursa a Epocii de Aur a curselor de GP(invingator Tazio Nuvolari) Ar mai fi si altele, dar ma opresc aici
    POVEŞTI AUTO: Săgeţile argintii - legenda Auto Union
  • n A avut 4 ani sa confirme. Nu ma impresioneaza Cevert, un om cald de altfel, chipes si bun pianist. Poate prea delicat pt F1
    POVEŞTILE FORMULEI 1 - Francois Cevert, talentul care nu a avut timp să confirme
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda RX-8 japanese spec.+ 250CP,AEM cold air intake, Catless midpipe,Fujitsubo exhaust, 9500rpm...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent 1.6, Mercedes E 270 CDI, BMW 530i, BMW 320d, Porsche Cayman, BMW M3
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari F458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari F40
    2. McLaren F1
    3. Ferrari 250GTO
    4. Ferrari 458 italia
    5. Ferrari Enzo
    6. Merceds 300 SL Gullwing
    7. Pagani Zonda F
    8. Nissan GT-R
    9. Porsche 911
    10. Alfa Romeo 8C 2300 Monza
    11. Lamborghini Miura
    12. Ford GT40
    13. Dodge Viper
    14. Chevrolet Corvette ZR1
    15. Honda NSX
    16. Mazda RX-7
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău