• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bogdanm

  • Membru din 01.11.2006
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 230 in total
  • @gică contra´riatul Comparaţia din textul meu face referire la versiunea 1.6 i-CDTI de 160 CP a noului Honda CR-V FACELIFT, model pe care nu l-am testat încă. La începutul comentariilor tale tu ai făcut referire la versiunea 1.6 i-CDTI de 120 CP. În testul pe care tu îl tot citezi, CR-V este comparat cu modele care au puteri asemănătoare. Să concluzionăm, să fim siguri că s-a înţeles: Honda CR-V are două motorizări diesel de 1.6 litri, una de 120 şi una de 160 de cai putere. Sesizezi diferenţa?
    Rezistent
  • @gică contra´riatul Comparaţia cu honda CR-V nu îşi are rostul. Acolo e vorba despre o versiune cu putere inferioară. Am apreciat Honda CR-V pentru performanţele sale în materie de consum în materialul dedicat: http://www.automarket.ro/stiri/test-de-consum-cu-honda-cr-v-16-diesel-pe-traseul-59949.html @mog - Ai detalii despre motor şi despre cutie în capitolul respectiv. Am apreciat cutia Powershift şi am motivat şi de ce. Am spus însă că motorul e ceva mai zgomotos. Toate aceste informaţii plus altele sunt aşezate în nişte propoziţii care trebuie citite şi din care trebuie extrase informaţiile. Nu sunt punctate cu liniuţă, cum probabil v-aţi dori. - Am precizat că Ford Kuga beneficiază de o tracţiune integrală permanentă. @mishazaitev - am punctat consumul anunţat de producător, cel mai mic din segment, dacă îl comparăm cu versiunile similare ca putere ale rivalilor enumeraţi. Am specificat ÎNSĂ valorile reale pentru a vă lăsa să trageţi singuri concluziile. - În cazul lui Kuga nu am găsit de cuviinţă detalierea tracţiunii integrale, întrucât maşina asta nu e făcută pentru off-road. Am şi specificat în capitolul Ţinută de drum. Kuga nu este o maşină pentru ”expediţii 4x4”. Cu atât mai mult exemplarul testat, care venea cu un pachet estetic care diminuează unghiurile de atac şi de degajare şi garda la sol. - Prezenţa sistemul de tracţiune integrală influenţează consumul. Maşina este mai grea, de aici şi creşterea cifrelor. Asta am dorit a preciza în fraza respectivă. - Detalii despre sisteme 4x4 şi capacitatea acestora în teren accidentat vei găsi în testele noastre cu modele dedicate off-road-ului sau care îşi propun astfel de escapade mai des decât Kuga. @octav71 - Aşa cum am motivat şi mai sus, nota pentru consum este acordată în funcţie de consumul anunţat. - Preţul de pornire este doar amintit. Luăm în calcul doar preţul versiunii testate. Ea este cea punctată. - Cuplu: Mazda CX-5 FACELIFT, într-o configuraţie apropiată lui Kuga, oferă un cuplu motor de 420 Nm, nu 380. De aici superioritatea.
    Rezistent
  • @vianu Am atins punctual şi acest detaliu la capitolul Tehnologie: ”Pe lista de dotări mai putem trece climatizarea pe două zone, uşor de accesat, după cum aminteam şi mai sus, sistemul audio Bose cu o fidelitate foarte bună...” Mulţumim pentru sugestie.
    Asasinul din umbră
  • @dumy78 A fost o eroare de scriere. În locul lui Megane facelift era vorba despre Laguna facelift. Mulţumim pentru sesizare.
    Start în Autovot 2015. Primele dueluri: BMW X4 vs. Jeep Renegade şi Hyundai Grand Santa Fe vs Mazda2
  • @Snow Mulţumim pentru informaţii.
    Test de consum cu Honda CR-V 1.6 diesel pe traseul Bucureşti-Braşov-Bucureşti
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău