• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bogdanm

  • Membru din 01.11.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 230 in total
  • @Mircea1380 Mircea cred că testul pe care l-ai citit mai sus este unul dintre cele mai obiective legate de Duster-ul pe benzină. Am comparat cu Yeti 1.2 TSI pentru că vorbim de aceeaşi putere. Cum ai fi vrut să compar Duster 1.6 16V 105 cai putere cu un Yeti 1.8 TSI de 160 de cai putere? Ţi se părea o comparaţie mai potrivită? Nu cred. Într-adevăr este vorba de motoare de generaţii diferite, dar nu e vina nimănui că momentan Dacia doar asta oferă. Aşa cum a zis şi ScorpyonVAG, aşteptăm unităţile TCe pentru o comparaţie perfectă. Îţi dau dreptate în ceea ce priveşte portbagajul, unde s-a strecurat o eroare. @ ALL Dacă citiţi şi celălalt test al meu, cu Duster 1.5 dci 85 de cai, o sa vedeţi ca masina a fost mult mai bine punctată. Versiunea pe benzină este cea mai slab cotată. Însuşi numele testului, ENTRY LEVEL, vrea să sugereze asta. Duster e o maşină corectă ale cărei puncte forte şi slabe au fost trasate cât mai obiectiv în cadrul testului.
    Entry-level
  • @B Te rog mult să te interesezi înainte să ne acuzi că scriem idioţenii. 599 GTO este cel mai rapid Ferrari din istorie. A parcurs circuitul de la Fiorano cu o secundă mai repede decât Enzo. @Octav71 După cum cred că ai observat, Automarket are acum o secţiune video dedicată. În cadrul acesteia am organizat totul în mini categorii pentru a vă fi mai uşor să căutaţi ceea ce vă interesează. Drept pentru care, acel "Teste" se referă la review-urile unor nume celebre precum Evo, Autocar, Top Gear sau Fifth Gear. Mulţumim!
    VIDEO: Jeremy Clarkson şi Stig testează noul Ferrari 599 GTO
  • Dacă o să citeşti cu atenţie capitolul Tehnologie o să vezi că şi acolo m-am legat de navigaţie. Deci este complet normal să îl trec la ”Nu ne-a plăcut” Însă, aşa cum ai observat şi tu sunt destul de puţine lucruri care i se pot reproşa maşinii.
    Maturizarea lui Prâslea
  • Octav nu am scris nicăieri in text ca 308 si Fiesta ar fi din aceeasi clasa. Am scris doar ca sunt de talie apropiata, nicidecum din aceeasi clasa. Speram ca pana acum ai inteles ca stim sa facem diferenta intre segmentul C şi B, intre clasa compacta si cea subcompacta. Multumesc ca ne urmaresti.
    VIDEO: Ford Fiesta şi Peugeot 308, impact frontal la testul ADAC
  • Octav nu am scris nicăieri in text ca 308 si Fiesta ar fi din aceeasi clasa. Am scris doar ca sunt de talie apropiata, nicidecum din aceeasi clasa. Speram ca pana acum ai inteles ca stim sa facem diferenta intre segmentul C şi B, intre clasa compacta si cea subcompacta. Multumesc ca ne urmaresti.
    VIDEO: Ford Fiesta şi Peugeot 308, impact frontal la testul ADAC
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău