• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bolovan

  • Membru din 23.11.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 83 in total
  • Prosti cercetatorii astia...habar n-au ce vorbesc...pai sa vina la noi sa le explicam. Clar. Pai noi ne pricepem, romanii...de asta suntem si o tara asa de avansata. Nu ca primitivii aia. Pai noi suntem leaganul civilizatiei. La noi civilizatia se face huta-huta in leagan. P.S. Cu parare de rau...dar fizica totusi nu tine cont de prostia romaneasca...asa ca indiferent de parerea romanilor destept...fizica isi vede de treaba ei...de asta suntem pe primul loc la numarul de morti in EU pe sosele. P.P.S Asta daca nu cumva si vizica a fost platita sa ne ignore inteligenta noastra superioara. P.P.P.S Si cu toate astea...noi nu suntem capabili sa mergem drept...nici macar pe o banala autostrada nu suntem apti...apai ce sa mai spun cand iesim pe un national/european unde ai mai multe reguli aplicate...si ne mai mira de ce suntem considerati cei mai prosti soferi din EU
    STUDIU: Fiecare 10 km/h în plus peste limita legală de viteză poate avea urmări tragice
  • Romanii tin cauciucurile si 150.000 km si 20 ani....pai ce...ca mai au viata in ele... Pe dincolo se tin cauciucurile cam 4-5 ani (dupa 4 ani deja se intareste cauciucul...si nu mai prezinta siguranta...bine...romanul nu se incurca in maruntisuri de genul siguranta, precautie...astea-s pt prostii primitiv...ca aia din occident). Alea sunt gandite pentru occidentalii care fac 30-40.000 km /an (navedta)...nu pt romani care merg 10k km (adica acasa-servici-acasa...total 3km)
    Nokian lansează anvelopele cu o durată de viață de aproape 130.000 de kilometri
  • Johnny pai nu erau mai accesibile. Da, din nfericire prea multe din pasiune nu se mai fac...si aici sunt diverse motive: 1. Reglementarile (cam greu sa faci o masina din ciocan...si sa respecte si niste norme de poluare/siguranta. In special vorbim de motoare termice). 2. Mult mai materiala lumea... 3. Clientii in ziua de astazi nu mai vor o masina formata din volan, pedale, un motor...iar daca are si parbriz...perfect. Noi la ora actuala vrem un dormitor+living...toate in masina...daca se poate si cu sala de masaj, centru de recreatie, ghid turstic si cetru medical. Si ca sa faci o masina ce respecta cerintele astea...costa...prin urmare, companiile micute care sunt formate din pasionati...nu mai au acces. Doar companiile mari, cu bani multi...care din nefericire sunt axate exclusiv pe profit.
    Presa germană: Audi vrea să renunțe la motoarele diesel și pe benzină în 10-15 ani
  • @dCi simplu: Cat timp trebuia sa muncesti acum 15 ani ca sa-ti cumperi o masina? Cat timp trebuie sa muncesti acum ca sa-ti cumperi o masina cu aceleasi dotari? Faptul ca piata cere mai multe accesorii (navigatie, clima bizonala - bizonica pt pretentiosi, scaune incalzite etc)...creste pretul. De exemplu, scaune incalizte acum 15 ani gaseai la modele de peste 30.000 EURO...acum gasesti si la modele de 15.000 euro. Cruise control...masini de peste 30.000 euro...acum gasesti si la masini de 11.000 euro. Dar stai...sa nu uitam inflatia...care in mare parte urmareste si salarul. Acum 15 ani munceam 3 ani sa-mi cumpar o masina...acum muncesc un an. Nu, nu ma refer la premium, ma refer la masini comune in zona 10-25.000 euro @bolovan acum 15 ani 500 euro era un salar foarte bun (chiar foarte mare)...acum 500 euro este salarul mediu pe economie. Si nu's cum sa-ti spun, dar cand dai 80.000 euro pe o masina...sau esti prost...sau reprezinta o mica parte din venitul tau. Imi pare o tampenie sa dai venitul tau pe 5-6 ani pe o masina...care dupa 5-10 ani este deja casabila (evident...resupunand ca si circuli cu ea...sa faci minim 15.000 km/an)
    Presa germană: Audi vrea să renunțe la motoarele diesel și pe benzină în 10-15 ani
  • Asa se plangeau prin 1800 ca raman fara locuri de munca din cauza automatizarii...ca taranii or sa ramana fara mancare din cauza introducerii tractoarelor. Hai sa fim seriosi...or sa fie si mai accesiibile masinile.
    Presa germană: Audi vrea să renunțe la motoarele diesel și pe benzină în 10-15 ani
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău