• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ccmax

  • Membru din 05.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 594 in total
  • Daca RBR si Ferrari se vor lupta pentru locul 3 ma intreb cine se va lupta pentru locul 2?!? (in predictiile puse)...
    Avancronică F1 2015: Ferrari - renaştere sub bagheta lui Vettel
  • Nu arata prea rau. Doar sa reuseasca sa gasesca niste limite care sa fie acceptate de toate echipele iar aceste limite sa fie cat mai generale cu putinta. Doar asa putem sa vedem de ce sunt instare inginerii.
    Ferrari publică imagini cu un concept agresiv pentru monoposturile de Formula 1
  • Felicitari pentru articol, ar trebui sa il publicati in fiecare zi in "Top news" si in toate site-urile partenere. Cateva comentarii: - (mi)politia ar trebui sa se opreasc din anumite obiceiuri (radarul din tufis la 20 de m de iesirea din localitate - in mijlicul campului, spaga ceruta direct sau indirect, aplicarea selectiva a legilor) si sa faca cu adevarat preventie (sa fie in trafic, sa verifice, etc). Practic nu trebuie dacat sa aplice legea. - precizarile sunt extrem de utile, mai ales: circulatia in sensul giratoriu (nu doar semnalizarea), - merita o mentiune referitoare la obligativitatea REGLARII farurilor de intalnire. - cu toate ca au sens anumite prevederi sunt apropape imposibil de respectat: anvelopele de iarna in permanenta pe masina, curatarea numarului. Dar acestea sunt asa ca trebuie respectate.
    15 reguli de circulație pe care majoritatea șoferilor români nu le cunosc
  • Acum poate sa inteleaga de ce a castigat relativ usor in 2012. Poate le explica si inginerilor diferentele fata de RBR poate mai reduc acestia un pic decalajul. In rest, spor la treaba!
    Galerie foto şi video: Vettel a efectuat primul test pentru Ferrari
  • Uite asta nu inteleg eu. Au avut atat timp sa se pregateasca pentru teste si cand colo, au probleme elecrice si stau in garaj. Nu spun ca nu pot aparea probleme cand faci de la 0 un motor dar totusi pierd zile de teste. Asta ma face sa cred ca dincolo de tam-tamul facut pentru includerea mai multor zile de teste, de fapt nu prea se streseaza pentru aceste teste. Si asta imi este greu de inteles.
    McLaren, afectată de probleme electrice şi de înregistrare a datelor în prima zi de teste cu Honda
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău