• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ccmax

  • Membru din 05.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 594 in total
  • In sfarsit a reinceput marele circ cu un ... mare circ. Totusi sunt cateva aspecte de observat: 1. Mercedes confirma in continuare dar Ferrari este mai aproape decat anul trecut...deci pe fondul tensiunilor dintre Ham si Ros, Vet poate pune probleme. Ros are inainte un an foarte dificil in care sa gaseasca undeva 2 sutimi sau sa accepte ca un Ham (cu multe alte preocupari decat F1) este mai rapid decat el. 2. Schimbarea de la Ferrari nu a adus acel beneficiu pentru Rai (in ciuda asteptarilor venite de la fanii acestora). Vet este mai tanar si mai rapid. 3. Motorul renault din 2016 este aproape de nivelul motorului Ferrari din 2015 - a se observa diferenta dintre RBR si STR. Probabil ca daca RBR si STR ar fi avut motorizarea Ferrari de anul acesta Mercedes ar fi avut mai multe batai de cap si probabil Ferrari ar fi fost baturi cu propriul motor (deci au avut dreptate sa nu il dea). 4. McLaren sta mai bine decat anul trecut, pot incepe sa obtina puncte in mod constant DAR inca sunt departe. Sa vedem daca vor aparea schimbari in cursa datorate interzicerii/ limitarii comunicatiilor. In rest, sper sa revina pe vechiul format al calificarilor. Nu este acceptabil ca in ultimele 4 minute ale calificarilor toata lumea sa fie la interviuri... Una peste alta ma bucur ca a reinceput sezonul.
    Debut ratat pentru noul sistem de calificări: Hamilton, pole position la Melbourne
  • Pai sa vedeti cate depasiri vor fi din 2017 cand se va creste aderenta generata de aerodinamica in defavoarea celei mecanice. O serie de oameni din F1 tot trag semnale de alarma (stiri publicate pe alte siteuri, cei drept) dar se pare ca aerodinamica va fi si mai importanta. Iar ecuatia este simpla: mai putina aderenta mecanica = mai putine depasiri = mai putin spectacol. Dar in final vom vedea.
    Semnal de alarmă: depăşirile au scăzut cu 20% în sezonul 2015
  • Pai am o nelamurire... cum se va numi in continuare masina "autonoma" daca in continuare trebuie sa tin mainile pe volan?!?. Este un fel de dispozitiv automat de taiat stuful cu mana... cum ar spune o cunostinta de-a mea....
    Cu mâinile pe volan! Tesla va limita funcţia de mers autonom pentru a evita accidentele
  • De asemenea este interesant de observat cum la festivitatea de premiere zona din fata podiumului era atat de goala. Asta este diferenta intre un circuit nou, intr-o tara fara traditie consistenta in f1 si circuitele consacrate.
    Hamilton a câştigat în Rusia! Rosberg, a abandonat, podium pentru Vettel şi Perez
  • Cursa interesanta la inceput si la sfarsit. Felicitari lui Ham, Vet dar mai ales lui PER. Acesta din urma a trecut de la extaz la agonie si inapoi la extaz. In rest asa este la curse. Acum stau si ma intreb daca duca caschetele sovietice urmeaza poncho si palarii pe masura....nu de alta urmeaza Mexic...
    Hamilton a câştigat în Rusia! Rosberg, a abandonat, podium pentru Vettel şi Perez
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău