• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ccmax

  • Membru din 05.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 594 in total
  • Deci dintre toti motoristii Ferrari a scapat sa motorizeze RBR. Probabil ca nea Bernie va face presiuni pe Mercedes sa motorizeze ei RBR. Acum sper doar ca Toro Rosso sa nu il angajeze pe dl. Adrian N. si sa zburde pe langa Ferrari.
    Presă: Toro Rosso va utiliza motoare Ferrari de specificaţie 2015 în sezonul 2016
  • Hmm... Renault nu a schitat nici un gest ca ar vrea sa imbunatateasca motorul, cel putin in mod oficial. Poate strategia lor este sa nu mai motorizeze RBR si in paralel sa isi dezvolte o unitate de proipulsie buna pentru echipa lor de uzina. Oricum, eu unul, nu cred ca au stat cu mainile in san timp de 1 an de zile. Este posibil ca anul viitor sa vedem unitatea de propulsie Renault intr-o alta faza.... sau poate nu... :).
    Red Bull: "Renault mai are nevoie de trei ani pentru a dezvolta un motor competitiv"
  • Eu stiu ca Ikea produce foarte ieftin si vinde scump.... Dacia face oare la fel :)
    Cornel Olendraru, directorul Uzinei Dacia: "Am o imagine specială a mărcii Dacia, o asociez cu Ikea"
  • Suntem mandrii dar in continuare ne multumim doar cu ... locul 2. Chiar daca au imbunatatit mult monopostu totusi inca Mercedes controleaza brutal (as zice eu) cursele de la un capat la altul... Noi fanii Ferrari asteptam in continuare.
    Ferrari consideră că a îmbunătăţit semnificativ monopostul
  • Eu as vedea mai multe variante: 1. Din prisma relatiilor din acest an, este putin probabil ca Renault sa le puna la dispozitie ultima specificatie de motor. Daca se reintorc anul viitor ca echipa atunci isi vor pastra toate atuutrile pentru echipa lor si nu pentru RBR (cu care nu s-au inteles). 2. Renault nu vrea sa echipeze cu un motor (mai bun... teoretic) un constructor de sasiuri - similar cu Mercedes sau Ferrari. Din caza asta, anul acesta au facut tot ce tine de ei sa sa fie siguri ca RBR nu le va ramane partener. 3. Poate ca pe final de sezon cand inca nu stiu ce motorizare vor avea, Renault ii va strange cu usa pe cei de la RBR pentru a renegocia contractul de furnizare al motoarelor in alti termeni, in avantajul Renault. Oricum este suspect faptul ca inca aproape de finalul anului cand toti au imbunatatit, Renault nu au efectuat nici un upgrade. Iar cel care se anunta este mai mult de forma. din cate inteleg.
    Ricciardo nu anticipează progrese majore cu noul motor pregătit de Renault
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău