• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ccmax

  • Membru din 05.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 594 in total
  • Cu siguranta amanarea actualizarii motorului de catre Renault a fost o actiune ciudata (poate facuta cu scopul de a rupe relatia cu RBR, ca la revenirea in f1, Renault sa elimine un producator bun de sasiuri.... poate.....). Poate noul motor va fi mai bun iar din prisma succesului inregistrat in trecut Alonso se va putea intoarce la Renault daca Honda nu reuseste sa livreze si de asemenea daca Renault ramane in f1.
    Alonso speră la un "miracol" din partea Honda pentru a întrerupe dominaţia Mercedes
  • Poate ca amplasarea acestor dispay-uri mai aproape de campul vizual al soferului ar fi mai utila. In rest, va trebui sa ne adaptam pentru ca altfel vom sfarsi ca dinozaurii :).
    Adio oglinzi laterale: Continental vrea să grăbească înlocuirea lor cu camere video
  • Bine ca au terminat de legiferat votul prin corespondenta si acum in sfarsit ne putem apuca de lucruri mai putin importante. Si inca ceva: jafuri am vazut si cu numere de BG si cu numere de RO. Sunt extrem de curios de asemenea cum se ia ITP-ul la masinile mai vechi inmatriculate in Ro :).
    Proiect de lege: parlamentarii vor restricţionarea la trei luni a dreptului de circulație al mașinilor cu numere străine în România
  • Daca renunta la senzori atunci vor iesi la iveala pilotii de scoala veche si atunci sa veri accidente si abandonuri pe ceilalti... In fata unor idei bune, simple de implementat si fara costuri, sunt convins ca echipele vor alege sa nu le implementeze. Sper sa ma insel.
    Button consideră că senzorii de pe monoposturi împiedică dezvoltarea piloţilor
  • Pana nu ne creste aciditatea gastrica si tensiunea arteriala la cote periculoase vreau s va reamintesc ca ECHIPELE au decis eliminarea completa a sesiunilor de teste de anul viitor. http://www.automarket.ro/formula1/formula-1-renun-la-testele-n-timpul-sezonului-n-2016-64429.html Drept urmare aceste sistem (daca ai nimerit masina este ok, altfel ai ratat un intreg an competitional) este ALEGEREA ECHIPELOR...Deci, ori ne place formatul actual si ramanem fani, ori ne uitam la altceva.
    Alonso, tentat să părăsească Formula 1 pentru o altă competiţie
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău