• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

clbrabus

  • Membru din 03.10.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • Urmaresc evolutia marcii Hyundai din 1998. Pe atunci Elantra era o masina destul de capabila si putea lupta oarecum usor cu modelele concurente de atunci. In ceea ce priveste noul i30, cred ca masina a atins maturitatea de care avea nevoie. Nu vorbim de face-lift, nici de face-lift la face-lift ci de o masina complet noua. Platforma noua, motoare noi si cel mai important o mentalitate noua din partea inginerilor Hyundai. De aici rezulta o masina care indeplineste cam 90% din nevoile europenilor ( se mai poate lucra la modularitate si usurinta de a acomoda diverse obiecte). In ceea ce priveste design-ul fiecare cu propriile gusturi, dar personal imi place. Daca si fiabilitatea este pe masura asteptarilor atunci avem o masina care tine si cu buzunarul. Nu vorbesc de garantie, vreau doar sa nu-mi cada fata de usa din cauza vibratiilor produse de gropi. (impresie data de masina personala - germana). In concluzie este un produs pe care as da 18-19.000 de euro. De ce? Repet, o masina matura, placuta ca design, mai mult ca sigur fiabila, spatioasa, cu un portbagaj foarte ok (nu car porci sau alte animale si nici mobila), economica, indeajuns de performanta pentru strazile din Romania si pentru ambitia coreenilor, pentru ca astia daca vor sa faca un automobil bun, apoi il fac. Si da, mi-ar placea la nebunie sa testez masina timp de o saptamana. Toate cele bune.
    Fabricat în Europa
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău