• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

csabab

  • Membru din 24.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 8 in total
  • Degeaba ! Ferrari a fost, este si va fi favorizata da FIA. Sa nu mai vorbim daca ajunge Jean Todt presedinte FIA. putem sa desfiintam Formula 1 , sa concureze Ferrari cu Ferrari si cu Ferrari samd. Le-as sugera tuturor celorlalte echipe ,sa inceapa ele, fara Ferrari , un alt campionat , care sa se numeasca altfel si sa nu se supuna dictaturii FIA ( ex. Indy car si Champ Car din SUA. si ei s-au despartit si merg bine mersi fiecare pe drumul lor. Si e mai bine asa . Numai bine.
    Raikkonen anticipeaza o lupta stransa in Anglia
  • Foarte bine ca au mai scazut un pic salariile, si asta numai datorita plecarii fratilor Schumacher si plecarii lui Vileeneuve ,care la BAR Honda a avut ani de zile un salariu astronomic,nefacind mare lucru pentru el. Acelasi lucru se poate spune si despre R. Schumacher , care a mers la Toyota numai pentru un salariu mai mare,performanta pe care a facut-o el acalo o stim cu totii.L polul opus se aflan M Schumacher ,care la rindul lui a avut salarii astronomice la Ferrari, dar , dar cel putin a facut performanta(inca neegalata). Asa ca ii dau dreptate la Frank Williams in legatura cuzgircenia la salariul pilotilor, unde se ajungea daca mai continuam cu ere Schumacher? Numai bine.
    Topul salariilor din Formula 1
  • Ar fio mai bine daca s-ar reveni la stilul calificarilor anilor 80 inceputul anilor 90
    FIA va modifica regulamentul calificarilor
  • sint de parere ca ferformantele Toyota sint doar un foc de paie si nu vor reusi nici in acest an sa fie constanti in rezultate.
    Trulli nu se gandeste inca la podiumuri
  • BMW Sauber este o echipa serioasa cu mult potential.stiu sa faca lucru bun , (nemtesc)cu o seriozitate iesita din comun.Eu cred ca in urmatorii ani ,Ferrari si Mc.Laren, vor fi invinse in mod categoric de catre cei de la BMW,asa ca ar cam trebui sa se teama de ei. numai bine.
    Theissen: "Putem castiga in acest an"
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău