• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

csuli82

  • Membru din 25.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 27 in total
  • M4 transmite si antrenamentele libere.
    Ungaria, antrenamente 1: Hamilton şi Rosberg au dominat sesiunea
  • Cursa asta sa vazut cine are inginer de cursa si cine e pt restul plutonului. Ham la facut pe Ros din inginer de cursa usor usor a inceput sa piarda 1-1,2-apoi chiar 2 secunde in momentul in care avea cauciucuri cu doar 1tur mai vechi,el a vrut sa fie chemat la pit inaintea lui Ros.In mare asta a fost diferenta dintre ei.La fel Vetel avea cursa distrusa dar cineva de la boxe ia facut ziua mai frumoasa. Cu stima
    Hamilton a câştigat pe ploaie cursa de la Silverstone!
  • Toti cu Bernie in sus si jos da pina la urma el doar propune regulamentul tehnic si echipele voteaza pentru sau inpotriva. SI cu jegul asta de motor tot la fel a fost,cu aerodinamica si cu limitarea de buget tot echipele au votat.Momentan Matesiz este singurul sincer din F1 a spuso clar cat timp facem profit in F1 raminem daca nu plecam. Orcum parerea noastra a spectatorilor de oriunde nu este luat in considerare.
    Statul Qatar şi un american oferă 8 miliarde de dolari pentru o treime din acţiunile Formulei 1
  • si totusi sa nu uitam in ani de glorie RBR Renault a avut tot timpul cam cel mai slab motor. si totus ei au iesit primi.Eu zic ca merita un pic de respect si ingineri de la RBR cu toate ca nau istoria MC,FEr,MERC dar istoria se creaza din mers poate peste 50 de ani RBR o sa fie la egal ca nr de curse cu FER si ia bani la fel ca ei din drepturi. P.S. cine stie ce a fost in p2
    Austria, antrenamente 1: Rosberg şi Hamilton, cei mai rapizi. Vettel, defecţiuni la cutia de viteze
  • stiu de ad bloker. dar daca toti il folosim ce rost mai au reclamele? Saturile din ce mai traiesc? PROBLEMA E CA AUTOMARKET A EXAGERAT.
    Vettel propune monoposturi mai rapide pentru că "F1 a devenit prea complicată"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău