Nu te opreste nimeni sa sarbatoresti esecul Ferrari. Pe mine ma amuza insa faptul ca monopostul nu a facut niciun kilometru pe circuit si deja diversi "specialisti" isi dau cu parerea despre performantele acestuia. E trist ca Gerhard Berger sustine ca monopostul F10 este slab, desi nu este implicat in niciun fel la Ferrari. Eu zic ca este mai bine sa ne concentram atentia pe lucrurile cu adevarat importante si sa lasam cancan-urile pentru... Cancan.
Observatie corecta, accea aripioara de pe aripa fata a existat si pe monopostul F60 si are o configuratie usor diferita fata de BGP001. Probabil m-am grabit sa trag concluzii pripite.
Cat despre nasul monopostului, in sezonul 2009 au existat doua directii total opuse: Brawn GP a optat pentru un nas foarte coborat, in timp ce Red Bull pentru un nas ridicat, similar cu cel implementat acum de Ferrari. De altfel, acesta este unul dintre motivele pentru care acolo unde Brawn erau foarte rapizi, cei de la Red Bull aveau probleme si invers. De aceea am spus insa ca nasul este "imprumutat" de la Red Bull.
Nu avem poze cu spatele, Ferrari nu a publicat nicio fotografie oficiala cu aceasta parte a monopostului. Asteptam pozele agentiei LAT, poate reusesc ei sa faca ceva in sensul asta.
Este o informatie pe care toate echipele din F1 refuza sa o dezvaluie in mod oficial. In orice caz, motorul utilizat pe monopostul F10 este similar cu cel de anul trecut, datorita interzicerii dezvoltarii acestuia pana in 2013.
Ultimele comentarii
1432 in total