Mercedes si publicatia Autosport sustin ca fiecare constructor va putea oferi motoare pentru 4 echipe in 2010. Ciudat este ca in regulamentul sportiv de pe site-ul FIA (cel public acum cateva zile) scrie altceva: Un constructor poate oferi motoare pentru maxim doua echipe. Pentru a furniza motoare pentru mai multe echipe, constructorul trebuie sa primeasca acordul scris al FIA.
Raspunsul e mult mai simplu decat pare la prima vedere: Fiecare echipa decide care este cea mai buna strategie din punctul lor de vedere. Cine a adoptat o strategie mai buna vom afla abia in martie 2010. Tocmai aceasta este frumusetea Formulei 1, pentru ca exista o concurenta intre echipe pentru a dezvolta cea ma buna masina. Daca toti inginerii ar gandi la fel Formula 1 ar fi un fel de GP2. Depinde ce obiective are fiecare echipa pentru acest an. Poate ca Ferrari nu pune mare pret pe un loc 3 in clasamentul constructorilor si accelereaza dezvoltarea lui F2010 pentru a fi pregatiti sa lupte pentru titlu. Sincer, noi nu putem decat sa ne dam cu presupusul. Insa indiferent de ce ipoteze lansam, inginerii echipelor stiu intotdeauna mult mai bine decat noi ce trebuie sa faca. In fond, de asta ei dezvolta masini si noi doar ne uitam la TV la curse :)
Daca am vazut eu bine, Hamilton a iesit de la boxe in spatele lui Rosberg. Daca a ramas in spatele lui pana cand germanul a intrat pentru realimentare, inseamna ca a pierdut foarte mult timp in spatele sau. Asa se explica de ce Barrichello avea 10 secunde avans cand a iesit de la boxe. Daca totul decurgea ok la boxe pentru McLaren, probabil diferenta dintre ei era infima, fie ca era Hamilton in fata, fie ca era Barrichello. Parerea mea :)
Ultimele comentarii
1432 in total