• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

daniel.popescu

  • Membru din 25.06.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1432 in total
  • Penalizarea este valabila pentru cursa de azi. Daca era pe 19 urma sa plece de pe 20. Nicio zi fara o peripetie din partea lui Badoer.
    Badoer, penalizat cu 5 locuri pe grila de start
  • Declaratiile unui sponsor nu se puncteaza in F1 CHAMP.
    McLaren: "Nu discutam cu Alonso despre un contract"
  • Mercedes si publicatia Autosport sustin ca fiecare constructor va putea oferi motoare pentru 4 echipe in 2010. Ciudat este ca in regulamentul sportiv de pe site-ul FIA (cel public acum cateva zile) scrie altceva: Un constructor poate oferi motoare pentru maxim doua echipe. Pentru a furniza motoare pentru mai multe echipe, constructorul trebuie sa primeasca acordul scris al FIA.
    Mercedes, capabila sa ofere motoare pentru 4 echipe
  • Raspunsul e mult mai simplu decat pare la prima vedere: Fiecare echipa decide care este cea mai buna strategie din punctul lor de vedere. Cine a adoptat o strategie mai buna vom afla abia in martie 2010. Tocmai aceasta este frumusetea Formulei 1, pentru ca exista o concurenta intre echipe pentru a dezvolta cea ma buna masina. Daca toti inginerii ar gandi la fel Formula 1 ar fi un fel de GP2. Depinde ce obiective are fiecare echipa pentru acest an. Poate ca Ferrari nu pune mare pret pe un loc 3 in clasamentul constructorilor si accelereaza dezvoltarea lui F2010 pentru a fi pregatiti sa lupte pentru titlu. Sincer, noi nu putem decat sa ne dam cu presupusul. Insa indiferent de ce ipoteze lansam, inginerii echipelor stiu intotdeauna mult mai bine decat noi ce trebuie sa faca. In fond, de asta ei dezvolta masini si noi doar ne uitam la TV la curse :)
    Raikkonen: "Lupta cu McLaren va fi dificila"
  • Daca am vazut eu bine, Hamilton a iesit de la boxe in spatele lui Rosberg. Daca a ramas in spatele lui pana cand germanul a intrat pentru realimentare, inseamna ca a pierdut foarte mult timp in spatele sau. Asa se explica de ce Barrichello avea 10 secunde avans cand a iesit de la boxe. Daca totul decurgea ok la boxe pentru McLaren, probabil diferenta dintre ei era infima, fie ca era Hamilton in fata, fie ca era Barrichello. Parerea mea :)
    Barrichello a castigat Marele Premiu al Europei!
Pagina
12345...125126127...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău