Barrichello a castigat Marele Premiu al Europei!

De Daniel Popescu
Publicat Duminica, 23.08.2009
Rubens Barrichello a obtinut duminica prima sa victorie din acest sezon dupa ce a profitat de o greseala stupida a mecanicilor McLaren la a doua oprire la boxe a lui Lewis Hamilton.

McLaren a fost la un pas sa obtina a doua victorie consecutiva in acest sezon competitional, insa o eroare copilareasca a mecanicilor l-a propulsat pe Rubens Barrichello in castigator, dupa o cursa perfecta a brazilianului.

Plecat doar de pe locul 3, Barrichello a urcat pe locul 2 la prima oprire la boxe in dauna lui Heikki Kovalainen, iar ulterior a trecut in frunte dupa ce Hamilton a avut probleme la a doua schimbare a pnueurilor.

Mecanicii echipei lui Martin Whitmarsh nu au avut pregatite cele doua pneuri fata pentru monopostul MP4-24, iar Hamilton a fost nevoit sa petreaca peste 13 secunde la boxe. Astfel, desi a dominat peste doua treimi din cursa, campionul mondial a terminat doar pe locul 2, ratand sansa de a repeta performanta de la Hungaroring.

Podiumul a fost completat de Kimi Raikkonen, dupa ce a castigat doua pozitii la start prin utilizarea sistemului KERS si, ulterior, l-a depasit pe Heikki Kovalainen la ultima schimbare a pneurilor. Coechipierul lui Hamilton a ocupat locul 4, terminand in fata lui Nico Rosberg si a favoritului publucului local, Fernando Alonso.

Red Bull Racing a avut parte de cea mai slaba cursa a sezonului, plecand de la Valencia fara niciun punct. Sebastian Vettel a fost tradat din nou de motorul Renault, abandonand in turul 24 dupa ce in prealabil echipa a avut probleme cu furtunul de realimentare la prima oprire la boxe. Coechipierul sau Mark Webber nu a reusit sa-si imbunatateasca locul de la start, terminand pe locul 9, in afara locurilor punctate.

Acest lucru i-a permis lui Jenson Button sa isi consolideze prima pozitie in clasament in ciuda faptului ca englezul a terminat doar pe locul 7 dupa ce a ratat complet startul cursei. Ultimul punct pus in joc i-a revenit polonezului Robert Kubica de la BMW-Sauber.

FILMUL CURSEI

START LANSAT PENTRU MCLAREN

McLaren si-a confirmat statutul de favorita, Lewis Hamilton plecand lansat in Marele Premiu al Europei. Britanicul a fost urmat de Heikki Kovalainen, in timp ce Rubens Barrichello a reusit sa se mentina in spatele celor doi. Kimi Raikkonen a fost protagonistul unuia dintre cele mai bune starturi ale cursei, pilotul Scuderiei Ferrari profitand de sistemul KERS pentru a urca pana pe locul 4, in spatele lui Barrichello.

Sebastian Vettel s-a vazut astfel retrogradat pe locul 5, insa pilotul echipei Red Bull se poate considera norocos dupa ce Jenson Button a ratat complet startul si a coborat pana pe locul 8. Pilotul britanic a intampinat dificultati in primul viraj din cauza taficului si a fost obligat sa scurt-circuiteze sicana din virajul 5.

Mark Webber s-a vazut nevoit sa ramana pe locul 9, chiar in spatele lui Button, insa australianul a solicitat lamuriri prin radio in privinta manevrei rivalului sau.

In turul 6, Webber l-a depasit pe Button si a urcat pe locul 8, dupa ce Ross Brawn i-a solicitat pilotului sau sa cedeze pozitia pentru a nu risca o penalizare pentru taierea sicanei. In fata lui Webber s-au instalat confortabil Nico Rosberg si Fernando Alonso, pe locurile 6 si, respectiv, 7.

Latimea ingusta a circuitului a provocat cateva incidente intre pilotii aflati in spatele grilei, Romain Grosjean, Sebastien Buemi si Timo Glock fiind nevoiti sa intre la boxe pentru remedierea unor defectiuni tehnice minore. Primul stint al cursei a fost lipsit cu desavarsire de depasiri, fiind animat doar de Luca Badoer si Romain Grosjean, care au pierdut de cateva ori controlul volanului fara sa isi pericliteze insa monoposturile.

VETTEL, TRADAT DIN NOU DE MOTORUL RENAULT

Asa cum se anticipa, Hamilton si Kovalainen au fost primii piloti care au intrat la boxe pentru realimentare, insa cel mai ghinionist a fost Vettel. Mecanicii echipei Red Bull au avut probleme cu furtunul de realimentare, iar germanul a fost nevoit sa revina la boxe dupa numai un tur pentru a alimenta cu combustibil. Germanul a efectuat astfel doua opriri la boxe si a coborat pana pe locul 16, periclitandu-si astfel situatia in clasament. Acesta a alimentat foarte multa benzina intr-o incercare de a modifica strategia cu scopul de a salva situatia.

Totusi, problemele germanului nu s-au incheiat aici, acesta fiind nevoit sa abandoneze in turul 24 ca urmare a unei probleme tehnice la motor. Vettel a pierdut astfel doua motoare in numai doua zile, dupa o problema similara in ultima sesiune de antrenamente libere de sambata.

BARRICHELLO IL DEVANSEAZA PE KOVA

Marele castigator al primei serii de opriri la boxe a fost insa Barrichello, care i-a luat fata lui Kovalainen si a urcat pe locul 2 la peste 4 secunde in fata finlandezului. In plus, brazilianul s-a mentinut constant la aproximativ 4 secunde in urma lui Hamilton, avand sanse cel putin teoretice la victorie. Intre timp, abandonul lui Vettel i-a permis lui Button sa urce pe locul 8, avandu-l in fata pe Webber.

BADOER - GROSJEAN, DUELUL DEBUTANTILOR

In turul 29, Badoer si Grosjean au efectuat simultan prima intrare la boxe, oferind cateva clipe spectaculoase. Chiar daca era in fata adversarului sau, Badoer i-a cedat locul lui Grosjean chiar pe linia boxelor, dupa ce francezul a demarat in viteza de la standuri, pilotul italian a depasit si linia alba de demarcatie. Din acest motiv, pilotul Scuderiei Ferrari a fost penalizat cu un drive-through pe linia boxelor. cateva tururi mai tarziu, Kazuki Nakajima a fost protagonistul unui nou incident dupa ce pneul stanga spate a cedat si a explodat pe pista.

HAMILTON PIERDE CURSA PE MANA PROPRIILOR MECANICI

Hamilton avea un avans de aproximativ 4 secunde in momentul in care a intrat la boxe pentru cea de-a doua realimentare cu combustibil.

Spre stupefactia echipei, mecanicii au intarziat aducerea pneurilor de schimb pentru monopostul campionului mondial, acesta pierzand timp pretios pentru inlocuirea gumelor.

Hamilton a petrecut peste 13 secunde la boxe, iar acest lucru s-a dovedit a fi fatal cateva tururi mai tarziu. Aflat pe locul 2, Barrichello a efectuat un ultimul schimb rapid si a revenit pe circuit pe prima pozitie la peste 10 secunde in fata lui Hamilton.

Astfel, cu largul concurs al mecanicilor McLaren, Barrichello a devenit lider si s-a indreptat spre prima victorie din acest sezon. Nici Kovalainen nu a fost mai norocos, finlandezul ratand sansa de a termina cursa pe podium dupa ce a fost depasit si de Raikkonen la ultima oprire la boxe.

FURIA DE FINAL

In ultimile tururi, Hamilton a redus semnificativ diferenta fata de Barrichello, insa in cele din urma a terminat la aproximativ 4 secunde in urma brazilianului. Finalul cursei a consemnat si abandonul lui Kazuki Nakajima, japonezul fiind insa considerat clasat pentru ca a parcurs peste 90% din distanta cursei.

Sebastien Buemi si Sebastian vettel sunt singurii piloti care nu au trecut linia de sosire a cursei. Surprinzator, cel mai bun timp in cursa a fost realizat de Timo Glock, germanul fiind cronometrat cu 1:38.683 in turul 55 in ciuda faptului ca a terminat doar pe locul 14.

SITUATIA IN CLASAMENTELE GENERALE

Victoria obtinuta la Valencia i-a permis lui Barrichello sa revina pe locul 2 in clasament cu 54 de puncte, cu 18 mai putine decat liderul Jenson Button. Mark Webber si Sebastian Vettel au coborat cate o pozitie, ramand cu 51.5 si, respectiv, 47 de puncte. Intre timp, Lewis Hamilton a urcat pe locul 6 cu 27 de puncte, avand trei puncte avans in fata lui Kimi Raikkonen.

Brawn GP si-a consolidat pozitia de lider in clasamentul constructorilor, acumuland 126 de puncte fata de cele 98.5 puncte ale echipei Red Bull. Ferrari se mentine pe locul 3 cu 46 de puncte, insa McLaren s-a apropiat amenintator la numai 5 puncte.

Urmatorul Mare Premiu de Formula 1 se va desfasura in perioada 28-30 august pe circuitul de la Spa-Francorchamps.

Taguri: Europa, Valencia, cursa

Comentarii (108)

  • Asta e!
    A fost sansa ratatului! O victorie a unui plangacios! Vin alte curse, Fortza Lewis&McLaren
    1 0
  • Taci DRAKo
    Nu zi hop pina nu ai sarit... :D
    0 0
  • mc
    ramine ptr data viitoare...iar i-a facut-o echipa.
    0 0
  • Bari-victorie a la Schimacher!:)
    O cursa frumoasa,castigata meritat de Bari,Brawn,o strategie impecabila,prin care surclaseaza pilotii McLaren cu tot Kers-ul lor.Pentru cei care prevedeau sfarsitul Brawn..ei bine,s-au grabit:)..
    0 0
  • ctlnmihai
    Barrichello a castigat Marele Premiu al Europei!
    Felicitari Rubens Barrichello ,bravo Lewis ,Kova si Mclaren sunteti pe drumul cel bun...
    0 0
  • erata
    schumacher
    0 0
  • @diesel
    Brawn surclaseaza McLaren......pffffff......asta doar in cazul in care mecanicii plimba aiurea niste pneuri . Si tu te uiti la alta cursa ca Miki si Viki?:))
    0 0
  • ...haha
    v-a inchis gura la toti bla-bla-blarrichelo! stai jos drako si mai bine uita-te in oglinda inainte de a numi un pilot de f1 ratat! ar fi castigat si fara greseala echipei ham-hamului. bravo si raikkonen!
    0 0
  • bogdan_197
    Barichello iesea in fata lui Hamilton si fara gafa de la boxe.Avea peste 10 sec diferenta.Daca tot vorbim de "atentie".Pe langa asta a fost mai rapid pe pista,sau "te uiti la alta cursa ca Miki si Viki"?:)
    0 0
  • Calcul
    Lewis a schimbat in 12,4 si Bari in 6,8. Diferenta de 5,6 secunde. Tinand cont ca Lewis a schimbat cu cateva tururi inainte un timp normal pt Lewis ar fi fost de 8, 8,5 secunde. Adica diferenta de 4 secunde. La iesire diferenta a fost in jur de 6,5 secunde. Deci tot asa ar fi iesit de la boxe, este drept ca presiunea era mai mare pe Bari daca era asa.
    0 0
  • @cipib-corect!
    cineva care a fost suficient de atent:)
    0 0
  • @diesel08
    hai sa fim seriosi.si sa iti explic: Hamilton avea 4 sec inainte de a intrat la boxe + 4 sec de la boxe se fac 8 sec in cel mai rau caz si Rubens a iesit in fata lui cu vreo 6.5. Barri nu ar fi intrecut nici daca concurau pana dimineata un Mclaren sau un Ferrari cu KERS . a castigat meritat ? pai ce a facut ceva depasiri ? asa au fost toate victoriile lui Rubens.
    0 0
  • bravo rubinho
    Victorie de senzatie dedicata lu Felipe ! Valencia este taram brazilian si in acest an :D

    brawn si ferrari au facut ceva pe progresele mclaren :)))))))
    0 0
  • ...
    bv barri...a meritat victoria...naspa pt vettel...ghinioanele se tin dupa el...merita un loc 4-5..bv kimi...asa pana la sfarsit si ramanem cu scuderia pe 3
    0 0
  • ctlnmihai
    diesel08
    Poate iesea inaintea lui Hamilton dar mai erau ceva tururi de alergat pana la final..in rest ..ciudat e ca toate site+urile de specialitate spun ca victoria lui Rubens se datoreaza in mare parte erorii echipei de mecanici...Oricum Mclaren se descurca bine ,chiar si fara talentul lui Alonso de a pregati monopostul...
    0 0
  • o intrebare la baietii rai :))
    Voi chiar sunteti fani Barichello, sau tineti asa cu oricine iese inaintea lui Hamilton?
    Cit despre facut ceva pe progrese, Cobra, mai uita-te o data unde erau McLaren acum trei patru curse si unde sunt acuma. Aud?
    0 0
  • Clasamente
    pai nu stiu cum va termina Ferrari pe 3 la general daca continua sa puncteze doar cu un pilot...Faina cursa, din care am vazut 10 tururi in total :))
    0 0
  • ei na...
    ptr toti cei care spun ca echipa l-a facut pe lewis sa piarda cursa,le spun ca gresesc!oricum si daca nu greseau la boxe cei care nu aveau pregatita rotile,ritmul lui rubi,era mai bun decat al celor de la McLaren,si aveau si o strategie mai buna!oricum lewis a spus ca asta e poate a doua oara de cand concureaza la ei cand se intampla asta si ca au dreptul si ei sa mai greseasca din cand in cand
    0 0
  • ctlnmihai
    cobra
    tinand cont de aportul adus de luca badoer.....putem spune ca ai in parte mare dreptate..
    0 0
  • @zdravanel
    subscriu ...unde erau fanii lui Barichello pana acum ? :))
    0 0
  • De cate ori a schimbat Mclaren penurile???
    Parca spuneati ca va schimba de 3 ori... V-am spus ca Lewis schimba de 2 ori doar, nu era nebun sa faca 3 schimbari. Pacat... putea castiga cursa... avea 4,2 secunde peste Barichello, si in cele 4 tururi facute de Barichello in plus putea recupera undeva maxim intre 3 si 3,5 secunde, ar fi iesit Lewis cu siguranta in fata lui. Inca odata Kovalainen isi arata mediocritatea... poate face tururi rapide, sau timpi buni in calificari, dar in cursa ii varza. Nu inteleg cum Raikkonen care la un moment dat era la aproape 10 secunde de el si cu o masina inferioara, dupa al doilea pit stop sa iasa in fata lui cu 5 secunde. Oricum viteza aratata de Mclaren azi a fost extraordinara.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Valencia
    Superba cursa, mai interesanta decat ma asteptam. Oricum asteptam Spa acuma sa vedem ce se ma intampla. Oricum sincere felicitari lui Luca ca a reusit sa termine cursa :) Si lui Lewis, o alta victorie de senzatie! Pacat ca cursele nu se pot castiga dupa cum doresc fanii, dar mai naspa este ca o cursa se termina doar dupa ce se arata steagul cu patratele.
    0 0
  • @sharky_raduku
    eu stiu ca diferenta dintre Ham si Bari ,imediat dupa cele doua opriri a fost de 10 sec.Daca scazi din cele zece secunde cele 4 sec petrecute in plus de Ham la boxe raman 6.Diferenta de 6.5 era undeva la 13-14 tururi ramase pana la final.Dupa care Bari a ridicat piciorul de pe pedala.Rautatea ta,vis a vis de felul in care Bari a castigat,n-am s-o mai comentez.Sa-ti aduc aminte cum a castigat Ham in Ungaria?
    0 0
  • ctlnmihai
    Barrichello a castigat Marele Premiu al Europei
    Sper ca pana la finalul sezonului ,steagul cu patratele sa nu fluture niciodata sfarsitul unei curse pentru pilotii Ferrari....
    0 0
  • doar ca ...
    atitudinea asta de sâc sâc, na, e aiurea. Eu ma uit la F1 de douzeci de ani, am tinut mereu cite un pilot, dar niciodata nu m-am bucurat cu rautate ca a iesit altul decit rivalul celui cu care tineam (multa vreme, rivalul a fost Schumi ;)))
    0 0
  • pentru prieteni:)
    la spa vor fi avantajate masinile redbull,de vremea rece si ploaia,asa se anunnta urmatoarea cursa!
    0 0
  • @all
    Daca am vazut eu bine, Hamilton a iesit de la boxe in spatele lui Rosberg. Daca a ramas in spatele lui pana cand germanul a intrat pentru realimentare, inseamna ca a pierdut foarte mult timp in spatele sau. Asa se explica de ce Barrichello avea 10 secunde avans cand a iesit de la boxe. Daca totul decurgea ok la boxe pentru McLaren, probabil diferenta dintre ei era infima, fie ca era Hamilton in fata, fie ca era Barrichello. Parerea mea :)
    0 0
  • ctlnmihai
    diesel08
    Spun ca a castigat meritat in Ungaria ,Lewis.. Cel putin cei de la Mclaren n+au adoptat strategia deficitara a echipei Renault..Care s+a bucurat ptr. un pole si a suferit in cursa..Indiferent de problemele avute de Alonso in Ungaria n+avea sanse la podium acolo ,cel putin un loc 4,daca+l prindea si pe acela
    0 0
  • @diesel08
    tocmai tu te-ai trezit sa vorbesti de rautate ? citeste comentariile tale vis a vis de Hamilton . E normal sa fie asa daca a intrecut numai la boxe . Ce rezulta din asta ? ce se intampla daca Ross Brawn nu se afla acolo ? intreb si eu .
    0 0
  • @cursa
    parea sa fie a lui hamilton dar nu a fost sa fie.dar...tre sa zic ceva,nu ma abtin :D :BRAVO KIMIIIIIIIII !!! am crezut in tine si ne-ai facut fericiti! MULTUMIM :)
    0 0
  • @ctlnmihai
    banuiesc ca asta e parerea ta,esti fan Hamilton,inteleg:)
    0 0
  • ctlnmihai
    mad79
    Si Red Bull da semne de oboseala..In plus Vettel dupa laudele care i s+au adus, cand este in pluton ,este un pilot obisnuit..Cine stiie poate castiga Luca Badoer...desi nu mi+as dori ca Ferrari sa castige vreo cursa in sezonul asta
    0 0
  • @sharky_raduku
    :)mai copile,nu ne ducem in tema lui "daca"..ca,n-ajungem nicaieri:).Cei care castiga o fac in proportie de 99% pe merit,prestatia pe circuit,deocamdata se poate castiga o cursa si fara depasiri.Ai auzit probabil de strategie.
    0 0
  • ctlnmihai
    diesel08
    Dap si recunosc ,asa cum stiu ca esti fan Alonso....si cu ungaria cred ca am dreptate
    0 0
  • @ctlnmihai
    da,ceva dreptate ai tu..lewis ar fi castigat oricum,insa alonso prindea podiumul:)
    0 0
  • @ctlnmihai
    esti penibil cu sperantele tale...vezi-ti de echipa ta preferata
    0 0
  • Nu erau 10sec dupa a doua oprire a lui Barichelo si Lewis
    Se vede ca multi Cunoscatoi de aici se iau dupa dl MIKI care este mentorul lor! Erau 6 SECUNDE! Habarnistii sa se abtina in a mai face declaratii de genul asta. Chestia asta cu cele 10 secunde foarte probabil ati scos-o urmarind live-timingul de pe formula1.com sau din ceea ce va zis Miki. Dragii mei "cunoscatori" dupa iesirea lui Barichelo de la standuri si trecerea lui Hamilton prin dreptul liniei de start/sosire ecartul arata 10 secunde dar era irelevant, abia in urmatorul tur aparea intervalul real de 6secunde. De ce? Astept sa-mi raspundeti de unde apar 4 secunde in minus! Sa nu spuneti ca LH a recuperat acest timp! Deci cine raspunde corect la intrebarea asta? Cine trece de la statutul de a repeta ceva ce a auzit la altii (adica papagal) la statutul de ganditor?
    0 0
  • ceau
    si eu as vrea ca Ferrari sa nu castige vreo cursa anul asta,insa pentru o buna amicaa de aici,as vrea ca sa o faca prin kimster
    0 0
  • @DRAKo
    ai dreptate...Barichelo avea 2.3/4 secunde fata de Rosberg si, daca nu ma inseala memoria vizuala, 6.2 secunde fata de Hamilton. Oricum conteaza mai putin ce s-ar fii intamplat daca nu ar fii avut pb Hamilton (apropos...nu e prima nici ultima cand il "ajuta" echipa)
    0 0
  • bravo
    din nou KIMI a mers cam pe "burta", dar a meritat. A stat in banca lui si a venit pe 3. BRAVOOOO KIMI>
    0 0
  • ...cand ii mai vad si pe astia!
    ... hamilton oricum nu merita sa castige, a plecat ca lasul cu putina benzina crezand ca ia avans destul! barrichelo a castigat pe merit (castiga si fara greseala mclaren, "timpii vorbeste" de la sine) cu o strategie impecabila perfectionata de brawn pe vremea cand facea team-radio cu schumy. si-n rest, hai sictir pentru toti fanii hotilor de la mclaren si al papusii lor minune, ham-am-mi-aunel :) o duminica placuta pentru fanii ferrari, prietenii stiu de ce :)
    0 0
  • BurningFlame
    De ce nu-ti pui mintea la contributie sa raspunzi la intrebarea mea de mai sus? Vrei sa ramai la statutul de papagal?
    0 0
  • @diesel08
    te inteleg , esti profesionist in F1 . Toate siteurile de F1 scriu ca Hamilton a pierdut pe mana echipei tu incerci sa demonstrezi contrariul . Oare toate siteurile o fi avand directori britanici ? hai ca nu mai inteleg . eu ma duc sa ma trag cu tricicleta . Bafta !
    0 0
  • ctlnmihai
    machopiciu
    De obicei merg ce+mi doresc sa si indeplineste...Oricum Lewis n+a fost ajutat de mecanicii sai in halul in care a patit+o Massa anul trecut la Singapore...Scena aia intra in analele F1...sincer n+am vazut asa ceva de vreo 11 ani,,e mai tare si decat faza cu Jean Alesi cand a ramas fara benzina intr+o cursa de acum cativa ani..apropo simt o usoara iritare in comm+ul tau.. e greu sa vezi cum Ferrari castiga numai datorita strategiei.. castiga in ghilimele spus k e doar un loc 3 pana la urma..
    0 0
  • NeoGalaxy
    @DRAKo
    Esti penibil, cursa s-a terminat de mult, sa ne bucuram de ea si mergem mai departe, vine Spa acuma. Masina McLaren este rapida, dar nu atat de rapida pe cat o doreau ei, cel putin Kova... a condus slab rau. Au avut dubla in mana si au iesit pe 2 si 4, da as spune ca au pierdut rau de tot. Cursele sunt curse, vedem in noiembrie cine o sa fie pe locul 3. Momentat tot ce conteaza este sa ne distram (la mare ca plec in vacanta cu iubita) :)
    0 0
  • @mad79
    Ms ms. Ma simt foarte bine >:D
    0 0
  • NeoGalaxy
    @ctlnmihai
    Nu te mai da cu capul de tastatura, saraca de ea... deja nu ii merg tastele :))) Si in loc sa instigi la "flaming" ai putea sa spui simplu, Lewis a pierdut locul 1 dar a luat multe puncte care conteaza. Bravo lui!
    0 0
  • ctlnmihai
    "neo
    lol neo..ok ..ce nu fac eu pentru tine..
    0 0
  • @burningflame
    de ce spui ca a plecat la lasul??? e vreun etalon cu cata benzina sa incarci? nu! si prin urmare fiecare adopta ce strategie vrea.Daca esti fan ferrari,atunci mai bine taci si accepta ca mclaren sunt peste ferrari.asta e,tre sa o recunoastem si nu tre sa ne fie ciuda.stii,si eu tin cu unul dintre pilotii ferrari desi nu sunt fana ferrari.dar in momentul in care domenicali spune ca locul 6 de ieri din calificari reflecta adevaratul potential al masinii la momentul de fata,eu zic ca tre sa fim extrem de multumiti pentru rezultatul lui Kimi de azi ! in plus...mai e mult pana ca scuderia sa castige o cursa. De fapt,umila mea parere e ca daca nu castiga Kimi la Spa,care e circuitul unde el exceleaza,pai atunci...te asigur ca anul asta,nici nu va castiga ferrari vreo cursa!
    0 0
  • ctlnmihai
    NeoGalaxy
    Cred ca tu esti singurul care da cu tastatura de pamant..in fond ai dreptate..Mclaren si+a revenit ,Ferrari nu.
    0 0
  • greseala mea:d
    ca lasul*
    0 0
  • @ctlnmihai
    da, recunosc ca ma deranjeaza faptul ca anul acesta Ferrari merg atat de nasol...dar ma enerveaza la culme cand altii se iau de fanii altor echipe (chiar si prin comentarii subtile)...sa-si vada fiecare de echipa lui si punct.
    a castigat azi barichelo, a muscat-o hamilton...asta e - viata merge inainte.
    0 0
  • @DRAKo
    ai probleme mari cu limbajul,amice.Decoloreaza-l putin,altminteri replicile vor fi pe masura retoricii tale.
    0 0
  • ctlnmihai
    machopiciu
    Si fanii ferrari o fac vezi cobra,neo ++desi tre sa recunosc k imi place stilu lui neo de a scrie despre sport..imi aduce aminte de ioan chirila desi acesta scria numai de fotbal..
    0 0
  • NUMAI SURPRIZE
    NU AM VAZUT CURSA SI MA BUCUR SA VAD GAFE PESTE GAFE, DAR AM CITIT DE PE BBC TOT FIRUL CURSE, SINCER NU AM PIERDUT PREA MULT, DEPASIRI DOAR PE LA STANDURI , LUCA BADOER S-A FACU DE RAS SI MECANICII LUI HAM CATAU CAUCIUCURI PE LA KOVA PRIN MAGAZIE, IN REST SPER SA VAD CURSA DE LA SPA, NUMAI BINE
    0 0
  • Nu te lasa la ei DRAKo
    Ataca-i frontal pe Ferraristi pentru ca acum e momentul cat is la pamant. Pana in noimebrie trebuie umiliti si ridiculizati sa nu le dam nici o sansa sa se eschiveze sau sa se ascunda ca soriceii. BADOER THE GENIUS OF FORMULA 1 :)))
    0 0
  • ctlnmihai
    Barrichello a castigat Marele Premiu al Europei!
    oricum merita si rubens victoria asta ..cine stie poate la anu se retrage..
    0 0
  • ctlnmihai
    Mclaren_Mircea_1984
    Esti periculos nene..las+o mai moale ca nu e razboi in tara
    0 0
  • @drako
    ok, hai sa-ti explic ca vad ca esti un pic mai greu de cap: pune 7 secunde diferenta la iesire nu 6 ca o secunda a pierdut sigur barri cu gumele noi; pune maxim 5 secunde timpul cat a stat mai mult ham la boxe; luam in calcul 4 secunde cat avea avans ham avans la intrarea la boxe; estimam timpul recuperat de barri in cele 4 tururi petrecute in plus la 2,5 secunde (ceea ce e putin oricum); mai luam in calcul 1 secunda petrecuta in minus la boxe de barri pentru ca a incarcat mai putina benzina. Acusa, ce ne zice matematica??? 4+5=9 secunde avansul lui hamilton iar 7+2,5+1=10,5 avansul lui barri... concluzia: si daca lucrurile ar fi decurs perfect normal pentru lewis, acesta ar fi iesit tot pe 2 de la boxe. ce se intampla pana la sfarsitul cursei, asta este alta mancare de peste... in speranta ca ti-a prins bine mica lectie de matematica, cu drag, al tau Burning Flame :)
    0 0
  • ...
    imi place...majoritatea fanilor echipei mclaren se cearta intre ei...asta nu suna bine:)..@ctlnmihai...da mah ...intradevar...nu pot sa spun ca ferrari merge excelent...llocul 3 din clasament spune tot
    0 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    s-a mai trezit inca unu ...
    unii fani mclaren is ca si dinamovistii (imi pare rau dar alt exemplu mai bun nu am acum)...si aia is mai mult antistelisti decat dinamovisti - la fel si aici
    0 0
  • @Mclaren_mirciuc_84
    frate...fanii ferrari nu sunt la pamant...chiar din potriva...sunt multumiti de rezultatul lui kimi...defapt sti cum...cine rade la urma rade mai bine...vedem noi in noiembrie cine rade si cine isi roade unghile..(de ciuda bineinteles)...hai astia cu mclaren...calmati-va....trageti aer in pept...poate la spa va rasari soarele si pentru voi...oricum...dak kimi aer chef de pilotat peste o saptamana va puteti lua gandu de la cursa aia...as prefera sa ploua:)
    0 0
  • @alexandra1710
    am zis ca lasul pentru ca asa mi se pare mie tipul asta de strategie sa pleci cu putina benzina: vrei sa scapi de toti sa fii tu primul in legea ta... mult mai interesanta mi se pare strategia de a te lupta in pluton cu rezervorul plin de gaz si cand papagalii din fata intra pe rand la boxe sa incepi sa dai ce-ai mai bun in tine, sa aliniezi fastest lap dupa fastest lap, mergand nebuneste, la limita si sperand ca vei iesi primul dupa ce opresc toti la boxe. parerea mea. cat despre cursa asta, chiar nu stiu de ce a deviat iar subiectul discutiei inspre mclaren-ferrari, cand el ar trebui mentinut in jurul brawn-mclaren. si da, sunt fan ferrari, da nu fanatic ca de-astia de vezi ca se balacaresc pe aici :) o duminica placuta domnisoara!
    0 0
  • @machopiciu
    nici mie nu imi place fotbalul...cu aceasta comparatie ai nimerit-o...fix in inima i-ai lovit:)):))
    0 0
  • ctlnmihai
    scuderia
    Nu e cearta...am vrut sa fiu putin ironic..eu nu ma cert decat cu neo dintre fanii ferrari:D
    0 0
  • KIMI
    daca saptamana viitoare KIMI are chef de F1, probabil ca el va castiga cursa. Asta sper eu. Oricum sunt departe
    0 0
  • ctlnmihai
    scuderia
    deja mi+am pierdut apetitul ....
    0 0
  • ctlnmihai
    BurningFlame
    daaaa.. bineinteles si Ferrari ar proceda asa daca masina le+ar permite .. as vrea sa+ti aud parerea atunci
    0 0
  • BurningFlame
    Nu ai raspuns corect la intrebare, ai ramas la statutul de papagal! Lewis a stat la standuri 13.4 iar Bari 6.8 rezulta o diferenta de 6.6secunde. La revenirea de la boxe a lui Barichelo, el era cu 6 secunde in fata lui Lewis adica (ca sa intelegi) cu toata straduinta lui Barichelo de a scoate tururi rapide nu ar fi iesit in fata lui Lewis. Acum sa-ti explic de ce aparea 10 secunde la iesirea lui Barichelo. Sistemul de cronometrare al circuitului are cate un senzor in dreptul liniei Start/sosire cere detecteaza trecerea masinilor prin dreptul lui. Deoarece linia de start/sosire se afla undeva in dreptul boxelor Barichelo a fost detectat cand a trecut prin dreptul liniei start/sosire de pe linia boxelor, acesta insa avand viteza limitata. Pana la iesirea de la boxe el a mentinut viteza redusa timp in care a pierdut timp iar cele 10 secunde s-au transformat in 6sec imediat la trecerea prin dreptul altui senzor de cronometrare. Te rog nu te mai aprinde degeaba pe aici si nu invata pe altii matematica. Incearca sa gandesti logic, daca poti!
    0 0
  • mclaren
    Pacat ca au pierdut aceasta cursa pe care o vedeau cistigata.Imi pare rau de tatal lui Hami care se strimba ca babuinu,ca daca facea el strategia si cu Nicole precis nu iesea asa.In aceasta cursa am vazut prosti pe la toate echipele.Si la Mclaren si la Ferrari si la altii.Asa ca lasati-o mai moale.
    0 0
  • Cum sa castige mai Kimi???
    Da voi chiar nu santeti cu toate mai??? Ce au realizat anula cesta pilotii Ferrari este peste potentialul F60. Nu a existat nici o linie ascendenta in ce priveste potentialul acestei masini in acest sezon. Luati ultimele 5-6 curse, scenariul este acelasi. Plecari de pe locurile 6-10 ajutati de Kers la start, castiga 2-3 pozitii, apoi scot maximum din aceasta masina, mentinand un ritm mediu dar fara sa faca greseli, si ajunge undeva binisor im fata. Nu exista nici zvacnire in ce priveste forta masinii care sa arate o urma viteza cu adervaat nicaieri. Asa a avut Massa cea serie buna e curse in puncte si tot asa Raikkonen a prins podiumul in ultimele 2 curse. O cursa disciplinata, ajutati de nesansa celor din fata, ajung pe pozitii decente. Ferrari si-a pierdut pilotul de geniu, conducatorul care conducea echipa cu mana forte, strategul echipei, iar din echipa tehnica de ingineri si mecanici consacrati in perioada 2000-2006, au mai ramas foarte putini, toti fiind indepartati sau s-au retras. Incet, incet Ferrari revine asemeni un rau in albia naturala de pana sa vina Schumacher adica o echipa care vreme de 21 de ani nu a castigat mai nimic. De fapt ce sa le ceri, cam asa sta treaba cu orice lucru orice activitate in care sunt implicati italienii.
    0 0
  • @mirciuc
    frate hai nu iti mai fie ciuda k nu a castigat azi hammy...hai k mai sunt curse si hammy nu ii chiar asa batran...nu te mai supara...si nu te mai lega de f60...care noh...a facut acelasi lucru pe care l-a facut si mclaren...au incercat sa readuca cat decat masina pe linia de plutire...daca mclarenu actual ....cu care a concurat hammy azi era asa de performant precum il lauzi u si ceilalti fani mclaren atunci fii sigur ca hammy ii dadea in gura pana la faza de la boxe....si oricum...acel f60 este pe locul 3...asa k nu mai fii suparat MIRCIUC
    0 0
  • @Scuderie mica
    Cred ca e o diferenta clara de viteza intre MP4-24 si F60 la ora actuala. Realistic vorbind MP4-24 este pe locul 2 ca si potential de perfortmanta la ora actuala. F60 este undeva in pluton cenusie si stearsa cum le sade bine mediteraneenilor astora. Lewis i-a dat in gura cat a putut si ar fi castigat cursa daca nu faceau mecanicii greseala accea. La Spa Mclaren ca trece in fata Ferrari la constructori. Da mi-e ciuda ca nu a castigat, dar cu un ochi plang cu unul rad, deparece forma si ritmul aratat de maisna Mclaren ma face sa stau linistit ca vor urma victorii destule pana la sfarsit.
    0 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    ia-ti gandul de la Spa.in conditii normale,Raikkonen castiga acolo.sa nu uitam ca anul trecut a plecat de la 4 si la capatul primului tur era deja pe 1,depasindu-i pe hamilton si massa. si pe 1 a ramas pana cand mai erau 3 tururi si doar din ghinion a ratat victoria care a ajuns pe nedrept in mainile lui massa care a stat la cutie toata cursa! dar oricum..Spa e sinonim cu Kimi :)
    0 0
  • @Alexandra1710
    Nu vorbi prostii . Adu-ti aminte sezonul trecut la Spa. Lewis domina tot weekendul luand un pole dominant si autoritar. Stii bine ca in al 3 tur, Lewis cu pneuri intermediare pierde controlul masinii in virajul de dupa linia drepta, si asa il depaseste Raikkonen. Cand pista devine umeda spre final, Lewis se lipeste efectiv de el in nici 2 tururi. maFIA ii fura victoria lui Lewis, acesta fiind clar mai rapid decat Kimi. Datele telemtrice arata ca pe linia drepta Lewis incetineste cu 10 km/h si apoi il ridiculieaza pe Kimi saracu depasindu-l spectaculos. Adu-ti amitne ca imediat dupa ce trece de Kimi, in acel viraj Kimi il loveste din spate destabilizand un pic masina lui Lewis, dar Lewis se mentine castigand o cursa de-a dreptul fantastica cu cauciucuri de uscat cand era umeda in mare parte in ultimele tururi. Regula ca daca scurtcircuitezi sicana trebe sa returnezi pozitia anterioara pana dupa urmatorul viraj, a fost clarificata de maFIA abia de la Monza de la cursa urmatoare. Whitmarshil si intreaba pe Charlie Whiting daca sa cedeze pozitia inapoi ,pentru ca recunaoste Lewis oricum il depasea pe Kimi era clar mai rapid dupa ce pista a devenit umeda. Dar FIA a acordat victoria lui Massa desi saracu nu a avut nici o treaba toata cursa. Si suporterii lui Ferrari majoritatea ua recunoscut ca oricum si fara acea sicana Lewis ar fi trecut de Kimi pana la urma fara probleme. Intelege ca oricat i-ar placea lui Kimi circuitul masina F60 este NET INFERIOARA celor de la Brawn, Mclaren sau Red Bull, deci bietul Kimi nu va avea nici o sansa. Lewis a pierdut atata timp si vineri cu aripa fata si sambata din cauza lui Vettel a facut cele mai putine tururi in antrenamentele libere. Sunt convins ca ar fi rafinat mult mai bine setarile masinii atat pentru calificari cat si pentru cursa. Si ca sa nu mai socotim diferenta de valoare ca pilot intre Lewis si Kimi, clar in favoarea lui Lewis. Istoria si traditia isi pierd din semnificatie intr-o lume moderna in permanenta miscare si schimbare cum de fapt este in societatea contemporana in care traim, lucru valabil si pentru FOrmula 1. Poate sa ii placa lui Kimi circuitul daca: a) Nu mai are motivatia necesara pentru nivelul Formule1. b) Masina Ferrari este inferioara mp4-24 c) Valoric Kimi este si sub Lewis, Button si Vettel. Nimic nu mai este acelasi de la an la an. Vei vedea cat de putin competitiva va fi F60 la Spa. Kimi nu poate lupta pentru victorie nici vorba, va fi SURCLASAT DE LEWIS.
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984
    kimi e sub hamilton ,vettel si BUTTON???? esti fan hamilton deci e normal sa zici ca el e cel mai tare.bun...de vettel ma rog,nu comentez.dar button???wtf??? nu mai zic nimic.oricum n-are rost
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mclaren_Mircea_1984
    Gresesti masiv, dar era de asteptat. Anul trecut Kimi avea niste probleme de natura personala (poate, nu stiu exact) dar si de natura tehnica cu masina, ceea ce anul acesta nu s-a intamplat. Anul trecut a gresit in cateva curse si a abandonat ceea ce anul acesta nu s-a intamplat niciodata. Iar de valoare, este cam greu sa-i compari pe Lewis cu Kimi, primul a mintit in numaroase ocazii, a intrat in Kimi si dupa aia zicea ca este vina lui iar ultimul macar recunoaste cand a gresit. Mai stii Singapore 2008? Si la Spa a recunoscut ca a fost vina lui ca a iesit in decor, dar Lewis a fost penalizat pe drept, tocmai din cauza telemetriei. Vedem anul asta ce se va intampla. Istoria si traditia sunt cele mai importante intr-o lume moderna in permanenta miscare, pentru ca fara istorie si traditie, nu exista nimic. Iar de schimbare, nu exista nici o schimbare in societatea din zilele nostre tocmai pentru ca oamenii tin la traditie, iar mentalitatie se schimba greu. Dar sunt chestii pe care tu nu cred ca le integi, cel putin pentru moment. Iar numarul de greseli din postarile tale cresc ca numar :)))))
    0 0
  • @drako
    chiar si asa, cu secunda minus pe care trebuia s-o stea barri pentru ca a alimentat mai tarziu, oricum iesea in spate catelul! mai refa nitel calculele matematicianule :) oare fanii mclaren au mers vreodata la scoala, e intrebarea care ma framanta profund dupa schimburile de replici din acest weekend :)
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Alexandra1710
    Stai ca o sa posteze iarasi sa ne aduca aminte ca Kimi, o sa fie beat sambata pentru ca vine Sfantul Alexandru, si o sa fie invitat la petrecere de mine. Sa-l mai lasam sa mai caute scuze, idei si evident prostii de scris. Cu cat scrie mai mult cu atat devine mai penibil.
    0 0
  • @ctlnmihai
    ...in caz ca nu te ajuta memoria, iti zic eu: ferrari nu au procedat niciodata asa!
    0 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    ... tu esti prea dus cu pluta ca sa-ti mai explic ceva! ia-o usor cu clasele primare si revino printre noi asa pe la vremea liceului... bag seama ca nu prea te ajuta intelectul de poti debita asemenea tampenii :)
    0 0
  • @neo
    sunt 100% de acord cu tine. eu am invatat ca atunci cand nu am nimic bun de zis,mai bine tac.dar se pare ca nu toti merg pe ideea asta. si clar Kimi o sa fie beat de Sfantul Alexandru...il chemi tu la petrecerea ta,eu la a mea...:)):))
    0 0
  • @NeoGalaxy
    Care greseli mai? Lasa-ma cu mintitul tau. Ia ultimii doi ani jumate cursa de cursa si vezi cine a avut mai bune rezultate, dar raporteaza faptul ca unul a fost debutand iar celalalt cu o experienta de aproape 10 ani si care deja a implinit 30 de ani. Faptul ca a mintit cred ca nu spune atat de mult de valoare decat spune la Kimi probleme de concentrare si de atitudine si mentalitate in ultima instanta. Parca asistam la o telenovela olteneasca din 2008 fara final... ba se retrage si merge la raliu, ba renunta de tot la motor sport, ba vrea sa isi duca contractul la capat, nici el nu mai stie ce vrea si pe ce lume traeste. Nu ma aburi pe mine pentru ca cunosc bine situatia. Incerci sa minti cu stil si sa pui problema din unghiul cum il vezi tu si ins ecunda urmatoare spui ca interlocutorul tau sau nu stie sau nu il prea duce capul. Mai presus de calitatile tehnice sau de cum se joaca cu volanul cred ca vine din sistemul cerebral cat de concentrat poti sa fii si cat de bine iti mentii ritmul fara sa iti fie distrasa atentia de alceva sau sa intervina rutina si blazarea cum a intervenit la Kimi. Asta denota o lipsa a tariei de caracter, un mare vid in ce priveste sistemul de atitudini si valori care in final toate se trag dintr-o structura mentala de slaba calitate cum este la Kimi. La un pilot nascut in 1979 in 2008 sa ii apara atat de accentuat aceasta lipsa de motivatie si concentrare denota asa cum am zis ca in plan general Kimi nu are acel caracter si temperament temerar si determinat cum il au invingatorii. Aici e diferenta intre Kimi care intr-adevar poate fi un pilot rapid, dar nu are acea stofa acel material uman din care sunt facuti marii campioni. Si fanii Ferrari radeau de el pe formu-uri cum ca de aia are aceasta atitudine si comportament pentru ca fost muscat de musca tze-tze in Africa si de atunci ii asa molesit si adormit ca un batranel. Sa nu zic de Lewis sa zici ca sunt subiectiv, uite la Alonso, care este mia tanar doar cu 1 an si cateva luni decat Kimi (Alonso este din 1981) este la fel de avid de performanta si are acelasi tonus moral pe care il avea la finele anului 2006. Deci nu o mai scalda cu Kimi pentru ca acuma ti-am demontat bucata cu bucata din punct de vedere stiintific si psihologic cu argumente clare cam cum sta treaba cu Kimi. Prin lucrurile care le-am expus aici ti-am arat cat de varza si cat de multe greseli fac. Ia bucatica cu bucatica chestiile care ti le-am spus si incearac si tu sa le intelegi, sunt niste chestii mai compleze si mai complicate cu conotatie de mental-psihologic pe care coeficientul tau de inteligenta nu cred ca te pot ajuta sa le aprofundezi si sa le intelegi atat in sens esentializat cat si generalizat. Cred ca am facut o demonstratie de forta si mi-am aratat superitatea fata de tine marsand pe niste chestii pe care tu nu ai capacitatea cerebrala cred sa le intelegi chintesenta, dar mai ales consecintele, care merg de la individual ( strict individul Kimi) la colectiv ( cazul Kimi raportat la lumea Formulei 1 anul 2008-2009 ). Legat de istorie si traditie, nu m-am referit in sensul ca istoria si traditia care in fond au cladid civilizatia umana, noi fiind un cumul al unor etape dinspre trecut spre prezent, trecutul modeland prezentul si influentant viitorul apropiat, ci la faptul ca in lumea Formulei 1 anul 2007 nu mai este cel din 2009. Sistemul de valori precum si centrii de putere s-au inversat intr-un haos relativ calculat, atat masinile cat si pilotii nemaifiind acelasi, fiind rezultatul unor schimbari. Si Lewis agreeaza circuitu; de la Spa, si cum se stie juca cu volanul mai bine decat Kimi, iar cum cu bibilica sta mai bine fiind mai echilibrat si stiind ce vrea si cum mp4-24 ii peste F60 nu are nici o relevanta victoriile lui Kimi, ci faptul ca in sens practic raportat strict la realitatile anului 2009 balanta inclina favorabil in favoarea lui Lewis. P.S daca nu reusesti sa intelegi toate cuvintele pe care le-am folosit,deoarece sensul multor din ele sunt convins ca oricum nu le intelegi la toate foloseste un dictionar online, apoi rumega bine ce am spus si contempleaza si admira o prezentare cu stil a unuui rival care face mai putine greseli ca tine si cu siguranta are o privire per-ansamblu mult mai rafinata si mai complexa. Cred ca poti admira ce am spus legat de scara valorilo motivational-afective legate de individul si pilotul Kimi Raikkonen.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mclaren_Mircea_1984
    Imi plac mie vacile dar nu pot sa rumeg chiar daca pare interesanta idea. Eu personal cred ca daca nu poti sa convingi pe cineva de ceva, chiar daca spui adevarul, este mai bine sa renunti. Asa ca voi renunta, nu sunt genul sa jignesc si oricum discutia a luat-o rau de tot pe langa :) Oricum duminica vom sarbatorii asa ca scuze, prefer sa discut cu fetele si cu invitatii. Iar la IQ-ul meu de 10... asta este, prefer sa tac, gandindu-ma la expansiunea universala, salvarea balenelor dar mai ales la identitatea psiho-universala a spiritului uman. Ce pot sa-ti zic este "O seara excelenta in continuare". Sper totusi ca poti face ceva cu gramada de greseli gramaticale sa scada :)))))
    0 0
  • @nea mircea
    auzi,am vrut sa citesc ce ai scris dar m-am lasat de meserie.nu are rost.atata timp cat il tratezi pe kimi la nivelul de "individ",nu pot sa simt decat compasiune fata de tine.eu si neo ne-am contrat de nenumarate ori dar cand are dreptate,are.si nu cred ca meriti sa-ti citeasca nimeni postul ala kilometric plin de prostii :)
    0 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    abracadabranta povestea ta..indivizii cu adevarat inteligenti se exprima comprehensiv,nu atomiza,incearca sinteza bunului simt.Nu de alta,dar azi e ziua lui Barichello:)
    0 0
  • @fanii ferrari
    nu are rost sa-i mai bagam pe fanii mclaren in seama...acum s-au ofticat k au avut in mana o dubla importanta...si au pierdut-o copilareste...de kova imi place...nu le prea aduce el puncte...il mai ajuta asa din cand in cand...cand are ocazia pe hammy...ii lasa calea libera si gata....hai nu mai fiti suparati..mai ales MIRCIUC
    0 0
  • BurningFlame
    Ca sa nu te mai roada neuronul: Fanii McLaren nu trebuie sa mearga deloc la scoala ca sa ajunga la nivelul tau! Iti dai seama ca, din viata intrauterina, suntem mai dezvoltati!
    0 0
  • hau
    Da onoarea lui HAU cine o repereaza?O repereaza Nicole ca tot veni la cursa.Cred ca tare-i suparat ca nu a cistigat, mai ales ca avea toate atuurile.Ce-or fi avind cu el ?Daca se supara si la anu nu mai vrea la Mclaren?Si nu mai fiti suparati ca o sa cistige si el nu a zis ca ia titlul ?
    0 0
  • @toti
    Cat tembelism infantil.....Va certati ca si chiorii pe ceva ce voi credeti ca sunteti experti . Fiecare stie mai mult ca celalalt ( ma uit cu uimire la doi protagonisti foarte aprinsi BurningFlame si DRAKo , cred ca voi doi ati fi cel putin de 2 ori mai buni ca Ross Brawn , strategi innascuti , matematicieni desavarsiti ) . Il acuzati pe Hamilton ca a plecat ca lasul de la start , de parca voi daca erati piloti de F1 incercati sa plecati cu monopostul plin de benzina de la start.... Sunt uimit de cate injurii va aduceti , cum ponegriti numele unor piloti , care fara suparare sunt niste oameni extraordinari prin ceea ce fac , insa pentru unii de aici ei reprezinta doar un motiv de cearta . In ceea ce priveste comentariul de la TVR , ma tot intrebam , oare Miky l`a adus pe Beu acolo ca sa faca misto de el? Nu inteleg de ce il certa atat... Va doresc numai bine si mai temperativa caracterul latin domnilor . RESPECT!
    0 0
  • Domenicali
    Fragment dintr-un interviu acordat de Domenicali dupa cursa de la Valencia ieri. Din fragment voi pune eu majuscule la acea parte care este reprepzentativa si care spune totul despre raportul de forte Ferrari-Mclaren la ora actuala.
    First of all, consider the situation that we had the objective when we decided not to go ahead with the development of this year's car, it was a moment where we felt with Kimi and Felipe in that shape, that we could fight for third position. THEN UNFORTUNATELY THIS SITUATION, AND CONSIDERING THE GAPS THAT WE HAVE NOW, IT IS VERY, VERY DIFFICULT FOR EVERY DRIVER TO GIVE A LOT OF POINTS TO THE TEAM TO BE ABLE TO MATCH THE POWER OF THE TOW MCLARENS.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @McLaren_Mircea_1984
    "Silence is golden, my boy and you for sure are very poor".

    P.S. The Tow McLarens are what??? "TOW MCLARENS" A new team maybe?
    0 0
  • @NeoGalaxy
    "two Mclarens" stii bine... Parca esti un copil mic de ala ce se leaga de niste litere puse aiurea, si nu vezi informatia. Cand scriu comentariu scriu repede fara sa mai ma uit la tastatura si fiind concentrat sa imi argumentez cat mai bine ideile, repet nu stau si verific apoi ulterior, daca am pus fiecare litera bine sau am lasat spatiul necesar intre ele. Important ii ceea ce scriu si cat de bine ii structurat si nu faptul ca nu mai stau sa verific litera de litera inainte de a da "trimite". Nu santem copii mici sa nu poti citi un comentariu daca nu-s puse cateva litere bine, important e ce termeni folosesc si ce anume spun. Aici ti-ai gasit tu momentul perfect in chestia ca scriind fara sa ma uit la tastatura mai gresesc cate o litera. Mai bine ai vedea ideile care le sustin cum le sustin, si cat de argumentate is toate. Comentariile tale is atat de simpliste si de subiective. Si a mele sunt subiective dar sunt imbracate si cometizate frumos in argumente logice pe care stiu cu abilitate si tact sa le le fac flexibile si sa le modelez in asa fel incat sa reliefeze un punct de vedere un pic mai elitist. Si acum numa sa nu te mai poti lega de litera pusa aiurea, ma voi mai uita inca odata peste fiecare comentariu pe care il voi scrie sa verific si sa retusez unde nam lasat spatiul necesar sau litera respectiva, ca sa nu mai poti minimaliza calitatea superioara a comentariilor din cauza acestor chestii aiurea si minore in ultima instanta. Lasa pentru altii lucrurile mai serioase unde trebuie sa jonglezi cu ideile si cu cuvintele si te chemam pe tine sa faci pe secretarul si sa pui verifici fiecare cuvant daca este scris bine gramatical. Oricum eu tot ce am vorbit, am vorbit pe baza unor clasamente, statistici sau argumente tehnico-stiintifice de specialitate ca am vb e masini, de timpi, ca am vorbit de mentalitate. Cam asta cred ca e diferenta intre noi doi, cam cate e pe circuit intre mp4-24 si F60. Tu poti fi abil, poti specula greseli minore ale celui din fata, dar cand in ultima instanta vine vorba de calitate preopriuzisa atat in a gasi argumente, dovezi cat si modului in care le asamblezi in contextul respectiv, aici esti depasit si reactionezi instinctual divagand in dreapta si in stanga.
    0 0
  • *cosmetizate
    Daca ii intelegi sensul figurat si nu cel propriu de coafor la care te limitezi tu :))
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mclaren_Mircea_1984
    Mda, ce usor este pentru tine sa jignesti, iar de calitatea superioara a comentariilor.... cred ca ti-au murit laudatorii.

    Tu nu cred ca intelegi ca greselile pe care le faci iti arata caracterul si cat de putin iti dai interesul pentru a posta ceva inteligent si interesant pe aici. Posturi lungi in care filozofezi despre nemurirea sufletului si a expansiunii universale, pline de greseli, fraze comfuze si fara sfarsit... nu sunt deloc interesante. Oricum vad ca in afara de a jignii, nu faci decat sa te oftici ca nu te baga lumea in seama, frustrat pentru ca nu-ti citeste si lauda nimeni comentariile.
    Ce pot sa spun, welcome to my ignore list. Am discutat cu cativa baieti si fete de pe aici, dar cativa sunt prieteni si nu pot decat sa ma bucur. Tu esti singur si te grezi geniu, dar nu faci decat sa te scufunzi in singuratatea posturilor tale.

    P.S. Nu ai vazut ca nici un user nu ti-a luat apararea pana acum? Poate te prinzi singur ca nu este important intotdeauna ce spui ci cum vrei sa spui ceea ce spui. O zi excelenta in continuare!. Nu te supara, dar te voi ignora ca si multi alti useri.
    0 0
  • Dar ce ma intereseaza
    pe mine de ceilalti useri sau de tine. Eu trebuie sa pe acest site o atitudine asemeni cum a avut-o Lewis fata de ceilalti piloti anul trecut. Nu prea avea tangente cu ei, multi il credeau arogant. El era arogant pentru ca stia ca e cel mai bun, isi vedea de treaba lui, nu trebuia nici sa isi faca prieteni printre piloti nici sa socializeze. Exact asta ii si scopul meu. Nu vreau nici sa vorbesc cu ceilalti useri nici sa imi ia apararea sau sa ma sustina. Sunt clar mai bun ca tine, si trebuie cu cinism sa te inving si sa dau incontinuu in tine pentru ca esti un simbol al Ferrari si trebe iti dau clasa de cate ori se iveste ocazia. Crezi ca imi pasa mie de useri sau de ce sustinerea unuia sau altuia. Eu trebuie doar sa dau in Ferrari si gata, am eu prieteni si amici in afara acestui site. Aici e lupta, rivalitate unde cel mai bun si mai inzestrat il invinge si il suprima pe cel mai putin inzestrat si nu site de a-ti face prieteni.
    0 0
  • ...
    sa am*
    0 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    un singur lucru pot sa-ti spun : AI PROBLEME ! maaari :))
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mclaren_Mircea_1984
    Te felicit, ai castigat. Nu ma voi cobori niciodata la nivelul tau, pentru ca nu ma intereseaza nici cine este bun, nici cine este slab. Nu este nici un site unde sa demonstrez ca sunt cel mai bun, ci este un site unde pot sa discut cu oameni care impartasesc aceasi pasiune cu mine. Distantele nu mai conteaza si toti putem sa impartasim o impresie sau o idee despre cursele de Formula 1 in particular si in general despre automobilism.

    Ma bucur ca nu sunt ca tine, pentru ca as fii singur. Dar tu esti si singur si plin de ura, imi este mila de tine.

    Poate vom mai discuta in vreo 10 ani cand te vei mai maturiza si vei intelege ca viata este doar o suita de alegeri si de experiente, prostia asta cu rivalitatile, este buna pentru gradinita.
    0 0
  • Ce impresie impartasesti tu
    Ca nu faci decat sa scoti pe cei de la Ferrari intr-o lumina favorabila, desi ceilalti useri de care zici tu iti spun ca nu ai dreptate si ca vorbesti aiureli si ca esti nerealist. Si cand ii dezastruos pentru Ferrari incerci sa inventezi tot felul de chestii ca sa nu para atat de grava situatia, ca si cum toata lumea stie ca laptele este alb, iar tu sustii ca daca chiar nu poate fi negru, atunci cu siguranta gri poate fi. Nu sunt plin de ura nici pe departe, dar cand iti vad mizeriile pe care le zici si mai ales cum le zici si cum faci pe interesantul, sunt obligat sa iau atitudine si sa te pun la punct. Nu o sa uit niciodata mizeriile pe care le-ai postat aici dupa cursa de la Spa de anul trecut in 2008. Sau dupa ce dea la Fuji tot de anul trecut din octombrie cand Massa l-a agatat pe Lewis in acea sicana si i-a ruinat cursa, sau de faza cu Glock in Brazlilia. In fine nu ii intentia mea nici sa jignesc nici sa ma cert cu tine, doar ca fac cu nervii cand vad subiectivitate pro-ferrari pe acest site, parca nu ar ajunge toata subiectivitatea lui Mosley si a FIA, mai si gasesti pe tot locul tot felul de ferraristi din astia.
    0 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Sa fiu clar cand spun asta domnule: Si in Spa si in Fuji domnul Hamilton a fost cel care a gresit , asta daca gandesti obiectiv ! Dupa ce a facut Lewis ce a facut in Canada eu il consider un mare nimic , fara fair-play fara gesturi sportive.
    0 0
  • Jolerto
    In Canada a gresit cu siguranta nu neaga nimeni asta. La Fuji cu ce a gresit? Adu-ti aminte ca aceasi manevra de-a forta peste limita in acel prim viraj a fost identica cu manevra lui Massa din Ungaria din 2008. Aceeasi perioada de franare, aceasi agresivitate, dar fara sa atinga a facut-o si Massa la Hungaroring. Adu-ti aminte cum desi era pe exterior franeaza in ultimul moment, obligandu-l pe Lewis sa traga tare pe interior si sa franeze si el violent, alfel ieseau amandoi in decor, manevra lui Massa find cel putin la fel de violenta. Lewis in acel viraj la Fuji avea interiorul si plus ca plecase din pole, pe cand Massa a luat exteriorul si strangandu-l pe Lewis pe interior alfel masinile celor doi se acrosau cu siguranta. La Spa oricum trecea de Kimi, dar chestia este ca s-a clarificat ideea cu de a ceda pozitia astfel castigata abia dupa urmatorul viraj, abia la Monza. Oricum Lewis pe linia drepta il lasa pe Kimi la un moment dat sa revina si abia apoi il ataca din nou. In Canada a gresit grav dar si-a primit pedeapsa. Dar Kimi cu Sutil la Monaco nici macar un advertisment... nimic..nimic.
    0 0
  • ....
    @jolerto.ma gandesc ca spunand canada,te referi la canada 2008 atunci cand hamilton a considerat ca daca in fata lui sunt oprite doua masini pentru ca semaforul arata culoarea rosie,nu trebuie sa opreasca si el.ba mai mult,a zis ca nu le-a vazut!!!! in plus,ca sa nu se duca nabii doar cursa lui,a tras frumusel de volan si l-a evitat pe kubica care oricum nu conta si a intrat fara nicio retinere in rivalul sau nr.1,KIMI RAIKKONEN adica. si acum astept sa vina mircea_1984 sa-mi spuna ca si kimi a intrat in sutil in monaco.dar eu o sa zic ce a zis kimi : "I mean,ok i'm not the best person to say that you wouldn't hit anybody because at the last race i made a mistake but I understand there are two completely different stories when you go 300 km/h on a circuit and you lose control and hit somebody or if you go on the pit lane,speed limit,and just don't watch front of you so,i mean,that's a bit stupid!" si cu siguranta daca facea Kimi asa ceva,toata lumea sarea si zicea ca era beat.dar asa ca a fost hamilton,nu era beat nu? nu,nu era! el e nevinovat mereu,saracu' nu a vazut masinile din fata.a vazut selectiv in momentul ala.el niciodata nu greseste.doar echipa greseste,el nu.asta denota ce caracter mizer asta.dar asta se stie deja. :-j
    0 0
  • @Alexandra1710 :)
    Kimi chiar sta sub semnul lui Bacchus :)) Am pe undeva salvat un link cu Kimi mort de beat pe yacht cum cade efectiv in cap :)) sau in Londra unde se destrabala mai ceva ca printul Harry :))
    0 0
  • ...
    stii tu ca e beat cand cade de pe yacht?demonstreaza-mi! si mai da-o ma dracu',zi-mi si mie care pilot nu se distreaza?nu pe bune acum...nu stiu de ce mi-am pus mintea cu tine.intr-adevar...o mare greseala din partea mea
    0 0
  • @Alexandra1710
    Am glumit legat de faza cu Bacchus. Departe de mine de a-l critica pentru ca bea. Sa fie sanatos din partea mea. Toti pilotii se distreaza si bine fac, dar nu m-am putut abtine sa nu glumesc un pic cu tine la faza cu Kimi si alcoolul. Dar repet: am glumit si foarte bine face daca bea, in timpu liber se poate distra omul cum vrea. M-am saturat de chestia asta de a ma tot certa mai ales cu NeoGalaxy, macar cu tine sa nu mai ma cert sau de astea. Ciao.
    0 0
  • @Alexandra1710
    http://www.youtube.com/watch?v=-VW2oAkjcJ4
    Nu in sensul sa rad, sau sa fac misto, pe bune ca nu.... uitate la video cand ai chef.
    0 0
  • bogdan_197
    TU VEZI-TI DE TEMBELISMUL SI INFANTILISMUL TAU!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru