• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

diesel08

  • Membru din 22.07.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1527 in total
  • Alonso si Hamilton sunt doi piloti care in momentul de fata se respecta, dincolo de rivalitatea stiuta. 2007 a trecut, s-au schimbat multe de atunci. Un Hamilton la Ferrari este binevenit oricand, titlul la constructori ar fi asigurat. Bineinteles, afirmatia lui Hamilton a venit in contextul in care niste jurnalisti sugubeti au pus o intrebare:)..a fost un raspuns logic, ce altceva putea sa afirme. Pe langa asta putina presiune pe adversar nu strica. Aceeasi tactica o aplica si Vettel.Fata de cei doi Alonso nu vrea sa plece de la Ferrari. Se simte bine acolo, este evident, mai devreme sau mai tariu va veni si performanta. Titlul. Ca in orice alt sport, fanii au o alta "trasa" si exacerbeaza o lupta care se doreste una sportiva, ducand-o in alte limite.
    Hamilton ar accepta refacerea cuplului cu Alonso la Ferrari
  • Seb s-a maturizat, o declaratie extrem de oportuna.
    Vettel: "Prezenţa lui Alonso nu mă va împiedica să semnez cu Ferrari"
  • Acelasi luptator remarcabil! Bafta Michael!
    Schumacher admite că trebuie să schimbe ceva în stilul de pilotaj
  • Ti-am citit cu atentie postarea. A dreptate, aici suntem sustinatorii lui x,y,z, piloti sau echipe asa ca nu putem avea un numitor comun decat, sper eu, in decenta si echilibrul manifestarii vis a vis de acest sport. Fanii Mclaren nu pot si nici nu trebuie sa-l placa pe Alonso, dimpotriva. La fel si proaspetii fani ai lui Vettel. Paradoxal, valoarea unui pilot se poate masura si in nivelul de "impotrivire" si contestare. Un exemplu bun este Vettel. Pe masura ce se impune si creste ca pilot este din ce in ce mai contestat de adversari. Alonso s-a batut in cariera lui cu pilotii mai multor echipe. E firesc ca fanii unor anumiti piloti sa fie vizibili si extrem de critici. Hamilton s-a batut la varf doar cu pilotii Ferrari. Cel care il critica sunt, logic, fanii Ferrari. Cand se va bate si cu Vettel va fi criticat si de fanii Red Bull. Pe de alta parte, se pare ca sunt fani si utilizatori de site care se rezuma la distractia provocarii. Este dreptul lor. Dreptul la libera exprimare a fost castigat in 1989. Cand deschizi robinetul te bucuri de apa insa esti constient ca acolo pot fi anumite impuritati. Poate ca filtrul ar trebui sa fie ceva mai eficient, dar asta este o situatie asumata.
    OFICIAL: Alonso şi-a prelungit contractul cu Ferrari până în 2016
  • DRS-ul are un foarte mare neajuns. Si e important atunci cand spunem ca vrem spectacol. DRS-ul descurajeaza depasirile din afara zonei de activare! Adica elementul de spectacol primordial, bataia pe TOATA lungimea pistei. Viraje rapide, mai lente, inainte pilotii cautau orice oportunitate. Acum, toti asteapta zona DRS. Aproape toti. E devreme sa tragem concluzii insa afirmatia mea de mai sus este o prima observatie. Sa vedem cu decurg lucrurile in continuare.
    Alonso: "Pneurile, principala explicaţie pentru sporirea depăşirilor"
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC citroen C4 coupe
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari 458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari 458 Italia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău