• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

diesel08

  • Membru din 22.07.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1527 in total
  • Button si Hamilton imi par a fi complementari. Daca in sensul asta se face afirmatia atunci da, pot spune ca sunt cea mai buna linie. Doar ca, in F1 complementaritatea nu reprezinta neaparat un avantaj. Pentru echipa ar fi mult mai usor cu doi piloti cu stiluri de pilotaj apropiate. Pe de alta parte sunt situatii si circuite unde diferenta dintre piloti este extrem de pozitiva si se poate exploata.Vezi cazul lui Button care a punctat atunci cand Hamilton n-a reusit, si viceversa.
    McLaren: "Red Bull, Ferrari şi Mercedes sunt invidioase pe Hamilton şi Button"
  • "Depasirea" are un continut mai amplu in F1 decat in alte sporturi cu motor, Nascar spre ex.Are o anumita pretiozitate si complexitate data de felul in care echipa si pilotii colaboreaza/reactioneaza. Trebuie sa repet, pentru unii care nu au privit cu atentie cursele lui Michael, sau nu le-au vazut pe toate, ca, in perioada in care acesta evolua la Ferrari strategia opririlor la boxe a fost dusa la perfectiune. Au fost multe curse gandite si castigate in acest fel. Deci titluri. Ca sa se poata depasi la boxe e nevoie de un pilot care sa nu atace prea repede, si sa reactioneze cand strategia i-o cere. Adica inteligent si rapid.Si nu in ultimul rand e nevoie de sincronul echipei de la boxe.In fotbal se dau mai putine goluri asta nu inseamna ca sunt mai putin spectaculoase decat cele din handbal.Cu 2 opriri la boxe lucrurile se complica iar noul regulament s-ar putea sa schimbe fundamental strategiile echipelor.
    Pirelli speră ca piloţii să efectueze câte două opriri la boxe în 2011
  • Hulkenberg ar fi meritat o echipa cu un monopost performant. Este unul din cei mai talentati din generatia sa.Se pare ca lui Weber nu i se mai deschid usile ca inainte.
    Hulkenberg a refuzat o ofertă de la Virgin Racing
  • Din afara lucrurile se vad altfel. Cei doi n-au ajuns sa se bata la final pentru titlu asa ca lucrurile s-au limpezit intre ei. Cand termini pe 4 si 5 nu prea ai de ce sa te certi cu team-mate-ul.Dincolo de asta performanta celor doi n-a fost una fabuloasa cu toate ca monopostul a fost bun, fiabil iar avantajul F-duct putea fi speculata mai bine de "linia cea mai buna de piloti" cel putin in prima jumatate a sezonului 2010. Afirmatia cu "invidia" e usor hilara. Martin Brundle are o alta perspectiva. http://www.autosport.com/news/report.php/id/88951.
    McLaren: "Red Bull, Ferrari şi Mercedes sunt invidioase pe Hamilton şi Button"
  • am folosit Google Chrome
    START ÎN AUTOVOT 2011! Alege cea mai tare maşină din România!
Pagina
12345...505152...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC citroen C4 coupe
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari 458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari 458 Italia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău