• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

diesel08

  • Membru din 22.07.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1527 in total
  • A fost o perioada grea pana in 1996, pana sa ajunga Schumacher si Brawn la Ferrari.Mai grea decat acum. Dar nu "infinit" mai grea.Ferrari se afla pentru a doua oara in ultimele 2 decenii in reconstructie profunda.Nu ar trebui sa omitem concurenta care acum e mai puternica ca niciodata in F1.Vezi care sunt ecarturile acum intre echipe, extrem de mici, si care erau atunci.Dupa retragerea lui Hakkinen Schumacher n-a mai avut adversari redutabili, poate Raikkonen la Mclaren insa atunci era neexperimentat.Schimbarile de regulament au fragmentat evolutia fireasca din 2008.Pana in 2008 Ferrari au alergat cu evolutii ale masinii din 2006 care a fost una reusita.In 2009 a urmat cea mai importanta schimbare de regulament din ultimul deceniu iar Ferrari au pierdut, cea mai slaba clasare din 1996 incoace.E destul de greu si putem gresi foarte usor incercand sa dam superlative comparand piloti cu evolutii in conjuncturi atat de diferite.Michael este cel mai mare pilot de F1.Asta pentru ca e cerebral, a reusit sa prinda o echipa perfecta pentru el.Acum e la Mercedes, tandem cu Brawn, insa spiritul s-a pierdut.Daca il va regasi poate ne va mai arata cate ceva pe circuit.In 2010 am vazut prea putin din fostul mare campion mondial.
    Ferrari: "Red Bull nu ştie să se poarte ca o campioană"
  • Cel mai fair comportament vis a vis de echipele contracandidate l-a avut Ferrari.Vorbesc de 2010.Puteti relua sezonul, nu veti vedea atacuri de nicio forma, dimpotriva.Domenicalli mi-a castigat respectul pentru felul in care a stiut sa gestioneze orice "agresiune" la adresa echipei sale."Violenta" a venit din alta parte.Acea parte care si acum continua sa atace.Probabil tineretea, tanara prezenta in F1 isi spune cuvantul.In timp, peste ani, vor invata sa actioneze mai cumpatat.Doar sunt austricei:)...Pedigreul unui campion vine in timp.
    Ferrari: "Red Bull nu ştie să se poarte ca o campioană"
  • Lui Schumacher i-au trebuit 4 ani, o echipa tehnica schimbata radical si multi bani pana sa castige titluri cu Ferrari, in conditiile in care concurenta era mai slaba ca si acum.Cati dintre actualii fani anticipau o era de aur la Ferrari in 1996?Eram sustinator al lui atunci, si am facut-o neconditionat, asa cum fac acum cu Alonso.Am asteptat 4 ani:)...si a meritat.E foarte simplu sa fii fan dupa:)
    Ferrari: "Red Bull nu ştie să se poarte ca o campioană"
  • Ar fi plictisitor ca toata lumea sa simpatizeze cu Alonso si Ferrari.Ca pilot, cu cat urci mai sus castigi atat simpatii cat si antipatii.Tin foarte bine minte ca Michael, in perioada in care incepea la Ferrari nu era deloc simpatizat, nu era popular.Gesturile pe care le facea pe circuit nu erau intelese de toata lumea.Poate ca si de aceea mi-a placut.Chestiune logica, un pilot de F1 trebuie sa-si faca treaba pe circuit.Tot ce conteaza este ceea ce lasa in urma oamenii astia.Palmaresul vorbeste.Numarul de victorii, numarul de pole-position-uri.Alonso este SINGURUL pilot care a castigat pentru 3 echipe!Iar asta spune multe.Nu stiu daca Fernando este sau nu cel mai bun pilot de F1 insa stiu sigur ca este printre primii.Din punctul meu de vedere este cel mai complet.Iar sezonul 2011 inca n-a inceput.Eu ii tin pumnii pentru un nou tiltu mondial.Sper ca in acest an. Montezemolo s-a gandit la Alonso.Numai ca are un fel aparte de a o spune.Pentru cine stie:).Va invit sa-l iubiti pe Vettel:), doar este pilotul momentului.
    Ferrari: "Red Bull nu ştie să se poarte ca o campioană"
  • strabunicii nostri
    Massa: "Volanul de Formula 1 are prea multe butoane!"
Pagina
12345...525354...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC citroen C4 coupe
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari 458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari 458 Italia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău