• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

diesel08

  • Membru din 22.07.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1527 in total
  • Eu vad F1 avand omul prins intr-un "cocon" tehnologic.Factorul uman nu are cum sa dispara, e sufletul competitiei in F1.Felul in care va pilota, va simti/comunica cu masina, cred ca se va schimba.Asta e.Nici strabunicii nostrii nu au schimbat foarte usor birja pe motorul cu combustie interna, dar asta suntem noi, tine de progres. In F1, la fel ca si in dezvoltarea industriilor de varf, IT, aerospatiala, trebuie sa privim doar inainte.
    Massa: "Volanul de Formula 1 are prea multe butoane!"
  • In istoria fiecarei echipe sunt perioade faste si mai putin faste. Afirmatia eminentei cenusii de la Red Bull e puerila si cel putin nedelicata.Cei de la Red Bull continua un razboi psihologic care trebuia sa se incheie demult.Sau poate ca deranjul provocat de "racolarile" celor de la Ferrari e mai mare decat pare la o prima vedere.
    Ferrari: "Red Bull nu ştie să se poarte ca o campioană"
  • Buna observatia...astia doi nu admit prea multa prietenie..Robert tot nr 1 va fi, nu-l exclud dintr-o eventuala lupta la titlu anul asta.
    Renault vrea să câştige curse în 2011
  • Da, acel moment nu e chiar atat de departe, cei din F1 vor trebui sa invete sa faca si altfel de motoare, sa foloseasca alti combustibili.Problema e, daca tot vorbim de sunete sexi, ca un posibil viitor monopost electric ne va rapi in totalitate muzica:)
    Alonso: "Inginerii vor crea un sunet sexy pentru motoarele turbo"
  • Pe vremuri nu prea conta ce faci cu petrolul, lucrurile s-au schimbat, poluam prea mult iar constructorii, fara exceptie sunt preocupati de tehnologia verde, asa ca F1 nu are cum sa "scape". Sunetul va fi acolo, la fel de intens, sper ca "hibrizii" din 2013 sa se ridice la performanta monoposturilor actuale.Ferrari fac eforturi sa amane inevitabilul, insa singuri, eventual cu Mercedes, au o misiune dificila.Deocamdata astept cu nerabdare sa-l vad si sa-l aud pe Fernando in monopostul F11, unul care se prefigureaza al naibii de sexi:)
    Alonso: "Inginerii vor crea un sunet sexy pentru motoarele turbo"
Pagina
12345...535455...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC citroen C4 coupe
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari 458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari 458 Italia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău