• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

diesel08

  • Membru din 22.07.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1527 in total
  • Mai multa precautie nu inseamna ipocrizie, mai ales cand inca n-ai ajuns la jumatatea campionatului.
    Hamilton: "Suntem favoriţi în următoarele curse"
  • Ferrari va reveni in lupta pentru victorii. Au avut o evolutie a monopostului ceva mai lenta, sa nu uitam problema cu motoarele, acel F-duct care a incurcat putin socotelile scuderiei, acum sunt in linie dreapta cu dezvoltarea, sper ca versiunea "B" sa aduc sporul de performanta asteptat. Monopostul se comporta f bine in cursa, acele 0,7 secunde asteptate de la noua versiune ar trebui sa-i duca sus in calificari. In testele din tunelul de vant rezultatele sunt apreciabile iar echipa e optimista. Ramane de vazut la Valencia. Competitia e mai stransa ca niciodata asa ca nu va fi usor. Succes.
    VIDEO: Domenicali: "Ferrari a luptat pentru victorie în Canada"
  • au rezultate
    Ferrari mizează pe dezvoltarea agresivă a monopostului
  • Ai o viziune de "stanga", ceea ce, pana la urma nu e rau:).F1 insa e un sport al elitelor, cine poate si are capacitati mai mari merge mai departe si face performanta. Nu asta face si McLaren? Anularea testelor pe motiv ca reduc cheltuielile nasc alte cheltuieli, mult mai mari, cu simulatoare, softuri. Inca nu am vazut un sport in care antrenamentele unui sportiv sa fie limitate!Unii se antreneaza mai bine si de aia are rezultate. Cele doua sesiuni de vineri sunt frectii usoare, n-ajung sa dezvolti un monopost. Eventual sa-i gasesti niste setari acceptabile pentru cursa. E ca si cum i-ai spune unui copil care studiaza singur acasa ca e suficient sa repete lectia in pauza! Acuma e drept, ca sunt piloti carora li se da cu lingurita papica..dar lucrurile se vor schimba si vom schimba rolurile;)
    Ferrari mizează pe dezvoltarea agresivă a monopostului
  • Credeam ca e retorica insa vad ca unii dintre voi ganditi ceva mai lent. Din pacate nici Alonso si nici chiar Schumacher cunoscuti fiind pentru priceperea de a-si seta masinile nu reusesc sa faca prea mult pentru echipele lor, cel putin n-o pot face in aceeasi masura ca in trecut. Motivul e foarte simplu. In conformitate cu noul regulament testele sunt interzise in timpul sezonului. Este unul din motivele pentru care Ferrari a cerut eliminarea celor 2 antrenamente si reintroducerea testelor care sunt mult mai utile pt dezvoltarea masinii. E simplu sa pui intrebari, si fiica-mea o face insa, adultii mai gandesc, mai ales aia care cica urmaresc F1. Sau, daca sunt rautatati de sezon, atunci pot sa inteleg:)
    Ferrari mizează pe dezvoltarea agresivă a monopostului
Pagina
12345...969798...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC citroen C4 coupe
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari 458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari 458 Italia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău