• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

doc46

  • Membru din 29.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 10 in total
  • asta e chiar prea de tot. sa pui parbriz in formula 1? da ce competitie e asta de masini in serie? pai si daca pui parbriz cu rol de protectie ce rol mai are casca? nu e suficient ca pilotul trebuie sa priveasca prin viziera castii acu trebuie sa vada si prin parbriz. ce urmeaza ....ah stiu sa le puna si capota ca de trebuie siguranta la pilot. tocmai de aia e formula 1. o sa ajunga competitia sa nu mai fie vizualizata de milioanele de fani. FIA distruge tot ce atinge cu bosorogul ala schizofrenic.
    Monoposturile de F1 ar putea avea parbrize de protecţie
  • un motogp champ asemanator celui de formula 1 nu se poate face? apropo o sectiune motogp alaturi de wrc si F1 cred ca ar fi o idee buna. sa analizati propunerea mea si sper in 2011 sa pot participa la ambele competitii din placere pentru aceste 2 sporturi cu motor. multumesc.
    Ajută-ne să îmbunătăţim managerul F1 Champ în 2011!
  • au facut la greseli cu carul. oricum prostia ai va costa pe amandoi. lupta se va da intre alonso si ham, sub supravegherea lui vettel. button e out; vettel e out daca nu il sustine echipa si webber castiga cursa; alonso pare cel mai linistit dintre toti - constanta isi va spuen cuvantul - ; hami daca nu v-a claca din nou se va bate cu alonso la titlu. PS: massa, barrichello vor avea un rol important pe circuitul de casa, adika nu au nimik de pierdut la ei acasa. mare atentie la ei. bafta candidatilor la titlu si voua la comentarii.
    Red Bull a decis: Fără ordine de echipă în Brazilia!
  • vettel vs schumi...hmmm intersanta comparatie. nu prea is iare rostul dar in fine. problema e ca mihai are dreptate. vettel trebuie sa se concentreze mai mult si sa nu mai faca greseli impardonabile si sa gaseasca scuze de 2 bani. lupta e deschisa pt cei 5 acum depinde mult ce vor face in coreea. orican situatai se poate schimba si un abandon al celor 3 poate favoriza pe ceilalti 2. nu se stie. oricum se anunta un weekend de foc si adrenalina va fi la maxim.
    Vettel: "Îmi voi asuma riscuri doar în ultima cursă"
  • singura problema pe care tre sa o depaseaswca cei de la renaul este constanta si clasarea cat mai sus a lui petrov. in rest consider ca renault e capabila sa produca surpriza anului si sa-i devanseze in final pe cei de la mercedes. ramane de vazut.
    Renault renunţă la surclasarea Mercedes GP în clasament
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău