• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dubfire

  • Membru din 09.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 174 in total
  • Imi imaginez ce comentarii ar fi fost aici pe site daca duelul era intre un pilot oricare (sa nu zic Verstappen) si Vettel, ultimul fiind in postura de a depasi neregulamentar si sa fie penalizat dupa cursa. :) In viitor sunt mari sanse ca Verstappen sa ajunga la Ferrari si sunt sigur ca dintr-un broscoi impertinent se va transforma intr-un print pe un cal.....alb ar fi trebuit, dar de amorul artei am sa-i zic 'rosu'.
    Verstappen, furios după pierderea podiumului în SUA: "Penalizările idioate omoară Formula 1"
  • Ordinele de echipa ar fi bune atunci cand are de profitat echipa, nu unul din piloti, oricare ar fi acel pilot, atunci cand pilotii sunt pe strategii diferite, atunci cand cel din fata este evident mai lent. Situatia de ieri nu se incadreaza in ceea ce eu as numi "frumusetea" acestui sport. Mi se pare si mai penibil sa recurgi la mutarea asta, acum cand mai sunt 3 curse si Hamilton va obtine titlul mondial chiar daca va concura pe tricicleta, avand in vedere cate puncte are in fata. E o miscare disperata si lipsita de stil, la fel cum e si cea mentionata de "yo" din Austria, desi cea din Austria frizeaza penibilul avand in vedere ca pe vremea aia Ferrari castiga cam toate cursele si de multe ori erau pe primele doua locuri cu ambele masini.
    Hamilton câștigă la Austin și este aproape de un nou titlu. Mercedes, campioană la constructori
  • Unii dintre noi vor sa fie penibili pana la sfarsit. De fapt Mercedes a avut cea mai buna masina tot timpul (i-au lasat pe cei de la Ferrari si RBR sa mai castige asa de amorul competitiei),de fapt Bottas e pus ca si cobai (probabil de aia in Ungaria Hamilton i-a cedat locul lui Bottas, si stim ca la Ferrari se intampla la fel). Mda, asa a zis Lauda, ca si o maimuta poate conduce o astfel de masina, numai ca era pe la inceputul anilor 2000 si se referea la Schumacher. Concluzionand, in F1 e doar un pilot bun, care castiga cu cea mai proasta masina, pentru ca el e inalt, blond si cu ochi albastri. Penalizarea lui Verstappen desi penibila, dupa umila mea parere, e corecta. Nu e vina lui Whiting, el doar aplica legea, legea e mai putin buna. Pana la urma penalizarea nu face decat sa demonstreze ca Verstappen nu e tinut in brate de conducerea F1 cum spun specialistii de aici de pe site.
    Hamilton câștigă la Austin și este aproape de un nou titlu. Mercedes, campioană la constructori
  • Probabil cea mai frumoasa cursa a anului. O sumedenie de depasiri care mai de care mai frumoase, rasturnari de situatie si schimbari de strategii. Parca ar fi fost GP-ul in tara care a inventat "show-ul". Singurul gust amar a fost dat de ordinele de la boxele Ferrari, dar asta nu mai ma surprinde de mult. Frumoasa cursa se recuperare a lui Verstappen, frumoasa depasirea lui Vettel asupra lui Bottas. Hamilton a fost din alta liga si s-a mai apropiat cu inca un pas de un nou titlu mondial. Pacat de Ricci, cursa ar fi fost si mai interesanta. Probabil autorul articolului a adormit cand Vettel era pe 4.
    Hamilton câștigă la Austin și este aproape de un nou titlu. Mercedes, campioană la constructori
  • Asa, Jerez...Schumacher a incercat aceeasi manevra ca in duelul cu Hill, numai ca de data asta s-a dus el pe plaja.
    Hamilton, pole position în Statele Unite în fața lui Vettel. Bottas și Ricciardo ocupă a doua linie a grilei de start
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău