• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dubfire

  • Membru din 09.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 174 in total
  • Mda....sunt multi care cred sau mai de graba vor sa creada ca in F1 e o conspiratie impotriva Ferrari. Si vor sa creada asa mult ca deja au inceput sa dea 'degete rosii'. :)
    Hamilton nu se lasă păcălit de cifre: "Al patrulea titlu nu mă va face mai bun decât Senna"
  • Ecclestone also revealed that there were moves when he ran F1 with Max Mosley to give Ferrari special assistance from on high. "Helping Ferrari has always been the smartest thing to do,” he said. “And it always has always been done through the technical regulations. “Teams are important for the F1, but Ferrari is the most. That's why over the years, many things have been done that have helped Maranello win. " Pushed further, and whether F1 race director Charlie Whiting went out of his way to help British teams, Ecclestone said: “No. Charlie has always done what he was supposed to do. Instead, Max has often helped Ferrari. And I too. We all wanted the Ferrari to win.
    Hamilton nu se lasă păcălit de cifre: "Al patrulea titlu nu mă va face mai bun decât Senna"
  • E un articol pe motorsport intitulat "Hamilton: Teaming up with Ricciardo would be a "privilege" si o poza cu cei doi. Daca nu e de la conferinta de presa, mea culpa. Am citit in viteza.
    Avancronica Marelui Premiu al Mexicului: Hamilton, o simplă formalitate pentru a deveni campion
  • La conferinta de presa Ham si Ricci si-au facut "declaratii de dragoste". Ar fi interesant un 2019 cu amandoi la Mercedes, mai ales la sfarsitul sezonului, sa vedem daca sunt la fe lde indragostiti. Lasand gluma la o parte, Ricci merita o masina mai performanta, asta presupunand ca Mercedes va mai fi performant in 2019.
    Avancronica Marelui Premiu al Mexicului: Hamilton, o simplă formalitate pentru a deveni campion
  • Patronii sunt americani. Americanii au cultura banului de mici copii. Prin urmare cand sunt mari, tot bani vor sa faca. :) Si vor modifica structura la F1 fie ca ne place noua sau nu, in caz ca asta va aduce mai multi bani. Eu unul nu am nimic impotriva mai multor curse. Sper sa le aleaga cu cap si circuitele sa poata oferi spectacol.
    Formula 1 ar putea renunța la antrenamentele de vineri: "Putem avea mai multe curse în calendar"
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău