• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dumbravaandrei

  • Membru din 03.02.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 321 in total
  • @pesso cica, din pacate, nu va mai fi cazul unei laguna :( baga iar nu stiu ce neam de pe la samsung....
    Renault anunţă un nou motor diesel: 1.6 dCi twin-turbo de 160 CP
  • ai ai ce as face un viral in care renault sa spuna "da-mi si mie"... ca sa fie pe modelul "donnez-moi, monsiuer"
    Renault în 2013: veniturile au crescut cu 59% datorită Dacia
  • @geo Nu-i tot una cu hibridul... uita-te de curiozitate sa vezi cat de spatioasa si cat de sanatoasa e masina... nu mai zic de siguranta e cu 10% mai scumpa fata de pretul ei din state pentru ca exista si niste taxe de trecut oceanul Nu e vorba de 2 ani sa faca 4x4, e vorba ca nu vor sa lanseze 4wd inainte de a lansa model X. E o strategie de marketing. Plus ca mai asteapta 2 ani sa scoata si noua generatie de acumulatori pentru a permite cel putin aceeasi autonomie avand si al doilea motor pentru rotile din fata S-a dovedit ca motor pe fiecare roata nu e cea mai eficienta solutie si se complica modalitatea de control fara a se obtine beneficii majore (daca te uiti la declaratiile lui Musk de la Oslo, o sa gasesti raspunsurile astea, i-au fost deja adresate aceste intrebari)
    Tesla Model S va primi tracţiune integrală şi baterii pentru o autonomie mai mare
  • @zexe mi-e mila de mama ta, sincer... si ca sa-ti raspund punctual: 1) Da, ITP cat mai des si cat mai strict. Ai cumva idee cate masini au defectiuni la sistemul de franare? Mai citeste si tu cate o statistica. La nemti de asta se circula cu cat vrei pe autobahn pentru ca au un itp foarte strict si sunt siguri ca un accident pe autobahn se poate intampla din cauza unei erori umane, nu tehnice. Ma doare in 14 ca e persoana fizica sau juridica. Mai ales la persoanele juridice care merg cu toate cadavrele pe strada (aviz firmelor de distributie). 2). Am zis 5-6 ani pentru ca pana atunci ai de obicei garantia din partea producatorului automobilului. 3) partea cu analfabetul: da un simplu search pe google dupa numele meu si poate afli mai multe informatii... dar pentru asta am facut 18 ani de scoala si dau in fiecare luna statului 35-40 de milioane ca sa aiba o sansa la viata si unul ca tine (imi dai impresia ca tu nu ai salar cat dau eu impozite... nu mai vorbesc de angajator) 4) din cate stiu, drumurile, autostrazile nu se fac prin intermediul codului rutier... Codul rutier e una, procesul de constructie/modernizare a unui drum presupune abordarea unui alt cadru legislativ 5)... nu cred ca mai are rost sa-ti explic... 6) dupa fiecare revizie la masina mea, ii fac si un test-itp, ca ma costa 32 de lei... Si il fac pentru linistea mea, nu ca mi-e sa nu dau peste unul ca tine sa-l nenorocesc... Dar na... daca nu iti permiti...
    Propunere de modificare a Codului Rutier: viteza maximă în localităţi ar putea fi mărită la 60 km/h
  • Sa inteleg ca lumea nu e de acord cu ITP-ul de 1 an pentru masinile mai vechi de 5 ani? (P.S: nici macar producatorii numai garanteaza pentru ele, majoritatea au nevoie "de ajutor' la ITP) Mda... v-as dori, dar nu va doresc ;)
    Propunere de modificare a Codului Rutier: viteza maximă în localităţi ar putea fi mărită la 60 km/h
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium X, Mercedes-Benz A Klasse
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Renault Laguna GT Line 2.0 dci,Peugeot 306SR 1.9TDI , Mercedes Vito 110CDI , Dacia Logan 1.5DCI, Audi A6 , Renaul Megane , Mercedes C Klasse, Hyundai Santa Fe, Hyundai Sonata, Ford Focus,Dacia Logan 1.6MPI, VW Passat, Ford Mondeo etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Mondeo 2013, Noul E-Klasse
  • TOP MASINI 1. Toyota Avensis (2009)
    2. Renault Megane (2008)
    3. Kia C'eed (2007)
    4. Skoda Octavia (2007)
    5. Peugeot 407 (2006)
    6. Dacia Logan
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău