• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dumbravaandrei

  • Membru din 03.02.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 321 in total
  • Am si eu o intrebare de 2 bani... nu au toate masinile DRS? Ce va tot plangeti asa? E regulamentar, sa-l foloseasca... si avand in vedere ca sunt pe circuit, pilotii nu sunt obligati sa ridice piciorul de pe acceleratie cand sunt depasiti... il vezi pe alalalt ca vine, baga nene si tu DRS-ul.... ce e drept, nu mai e Senna sa ne arate cum se fac depasirile alea la care nici daca stateai 3 ani sa le gandesti nu iti puteai inchipui ca se pot face... Oricum, mie imi place sezonul... parca parca ii mai stimuleaza si pe piloti sa puna osul la treaba... iar asta micu, Perez... nu e de ignorat... Daca a pus o echipa mare gheabja pe el, campion ajunge...
    Hamilton a câştigat Marele Premiu al Canadei!
  • @john_range: K/(sT+1) . Atat aveai de spus.... de tastat 7 caractere.... Nu zic, poate ai facut ceva scoli in domeniul auto, dar cu siguranta nu facultate (sper ca nu consideri scoala de soferi ca si scoala in domeniul auto). Si rolul inginerului este proiectatul, nu reparatul. Una e sa stii subasamble pe de rost, cu totul altceva e sa le proiectezi...
    BMW a patentat propria sa transmisie manuală cu şapte trepte
  • @john_range te-as intreba care este functia de transfer la un angrenaj cu un singur grad de libertate, dar mi-e ca o sa-mi scrii balarii. Nu stiu ce faci tu zi de zi, dar eu unul sunt inginer si ma intalnesc frecvent cu proiectarea de "cutii de viteze". Mai pe scurt si mai pe intelesul tuturor, v-a explicat AdyyB cum sta treaba.... La autocamioane ai "jumatatile" alea (sa stii ca sunt si treimi, si sferturi, de la producator la producator) pentru a tine cel de-al doilea ambreiaj cuplat ca sa nu pierzi moment la roata pana urca motorul spre plaja lui de cuplu maxim si tu ai in bena 20-40-50 de tone de sarcina. Camioanele au si un cuplu ceva mai generos, unele ajungand pana pe la 3800-4000 Nm iar ca sa nu sa se rupa efectiv ceva, se baga rapoarte intermediare pentru a reduce socul de anclasare in lantul de transmisie. In facultate, un profesor de al meu avea o vorba: chiar de esti automatist, incearca sa faci un sistem usor de utilizat si pentru o maimuta, chiar daca probabil pe durata lui de viata, nimeni nu va sterge nici macar praful de pe el... ori la 6+ trepte, in regim manual, tre sa ai o ureche, un ochi si un picior al naibii de fin ;)
    BMW a patentat propria sa transmisie manuală cu şapte trepte
  • nu.... nu e ok... pana la urma urmei, conduci un turism, nu un TIR.... 6 trepte sunt de ajuns... ce e mai mult de 6, trebuie musai sa fie automat... Desi stau bine si ma gandesc care mai este viitorul transmisiilor manuale in lumea auto... cele automate au cota destul de importanta in piata auto mondiala..
    BMW a patentat propria sa transmisie manuală cu şapte trepte
  • Cam bune chiar. Arata bine... mai bine decat sedanul...
    Skoda Superb Combi Outdoor - propunerea cehilor pentru teren accidentat
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium X, Mercedes-Benz A Klasse
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Renault Laguna GT Line 2.0 dci,Peugeot 306SR 1.9TDI , Mercedes Vito 110CDI , Dacia Logan 1.5DCI, Audi A6 , Renaul Megane , Mercedes C Klasse, Hyundai Santa Fe, Hyundai Sonata, Ford Focus,Dacia Logan 1.6MPI, VW Passat, Ford Mondeo etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Mondeo 2013, Noul E-Klasse
  • TOP MASINI 1. Toyota Avensis (2009)
    2. Renault Megane (2008)
    3. Kia C'eed (2007)
    4. Skoda Octavia (2007)
    5. Peugeot 407 (2006)
    6. Dacia Logan
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău