• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dumbravaandrei

  • Membru din 03.02.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 321 in total
  • @LauCalin Tehnic, diesel-urile sunt mult mai poluante ca si benzinarele... are motorina niste porcarii prin ea care o fac cu mult mai poluanta decat benzina. In schimb, diesel-urile sunt alese pentru cuplu. pentru aia care vor sa simta ca masina trage chiar de e legata de un copac... senzatie ce dispare la un benzinar atunci cand masina e incarcata. Deasemeni diesel-ul mai este ales si pentru puterea oferita la turatii cat mai joase. Nu incalzeste pe nimeni faptul ca ai 175 de cai si 320 Nm la 4000 de ture cand tu ajungi in zona ai din ani in pasti. Te intereseaza ce da la 2000-3000 de turatii, nu mai sus.
    4 spre 5
  • Vorbesc din carti de inginerie, nu din scripte. Pentru altii or fi scripte, pentru noi astia cu politehnica la zi is chiar mai ceva ca biblia. Si la cutia aia de 8 trepte is niste moduri mari si late de "functionare" sport unde te duce pe plaja maxima de cai si final de caracteristica de cuplu (vezi M5 unde in sport+ ai 501CP), in mod dinamic unde esti la turatii maxime pentru valoarea maxima a cuplului (mod sport), mod comfort unde esti doar pe cuplu. Mai este si o zona "ecologica" unde este preferat consum minim de putere (inceput de cuplu, turatii de intretinere a vitezei de croaziera) si se foloseste acolo unde in functionare nu sunt necesare variatii de putere. La un 40d oricum simti masina cum trebuie pentru ca pragul minim de cuplu e de 360Nm. Ceea ce este arhisuficient chiar si pentru o masina de 2.5t
    OFICIAL: BMW a lansat seria 6 Gran Coupe
  • in iasi, la compania Taxi 4U am vazut logan cu 945000 de km in bord. Din ce mi-a povestit soferul, altceva in afara de un disc de ambreiaj, 2 telescoape si consumabile nu a schimbat. Si la drumurile din urbea noastra a avut parte de provocari. Ca sa nu zic ca majoritatea taxi-urilor Logan din iasi au 3-400k km. Si daca rezista la noi, nu vad de ce nu ar rezista la ei...
    Dacia Logan, în topul defectelor la inspecţiile TÜV din Germania
  • Ma intreb si eu asa... totusi nu e mai ieftin aerul decat 2-3 Kg de kauciuc din materiale speciale?!? Si pe vehicule militare, e folosit ceva de acest gen de multa vreme. Chiar si la TAB-urile romanesti facute pe vremea lui nea nicu. Nu sunt sigur a fi si o tehnologie asemanatoare sau doar utilizarea unui alt pneu intern
    Bridgestone a dezvoltat o anvelopă care nu necesită aer
  • Cum Mercedes nu are raspuns pe motoare Diesel, asa BMW nu are raspuns pe motoarele pe Benzina. Aia 313 cai is mult dupa zona de cuplu cand te arunci doar in treapta a 8-a. La Audi & Mercedes cei 245 respectiv 263 is foarte aproape de plaja de cuplu si poti uzita corespunzator de ei :) La analiza performantelor unui motor, chiar daca cifrele sunt aceleasi comportamentul sau poate diferi cu mult. de asta recomand ca lumea sa se uite pe graficele BH-T-RPM, nu sa ia cifra aia ca pe ceva batut in cuie Iar A7 iti iei daca nu ai destui bani de un CLS (cam pe unde se termina A7-le ca pret, incepe CLS-ul)
    OFICIAL: BMW a lansat seria 6 Gran Coupe
Pagina
12345...515253...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium X, Mercedes-Benz A Klasse
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Renault Laguna GT Line 2.0 dci,Peugeot 306SR 1.9TDI , Mercedes Vito 110CDI , Dacia Logan 1.5DCI, Audi A6 , Renaul Megane , Mercedes C Klasse, Hyundai Santa Fe, Hyundai Sonata, Ford Focus,Dacia Logan 1.6MPI, VW Passat, Ford Mondeo etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Mondeo 2013, Noul E-Klasse
  • TOP MASINI 1. Toyota Avensis (2009)
    2. Renault Megane (2008)
    3. Kia C'eed (2007)
    4. Skoda Octavia (2007)
    5. Peugeot 407 (2006)
    6. Dacia Logan
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău