• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

edum

  • Membru din 03.10.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • Personal nu cred ca articolul reflecta cu adevarat schimbarea pe care Hyundai a dorit sa o faca cu noua generatie de modele. Istoricul lasa de dorit, nici ca prezentare generala si nici dpdv al caracteristilor tehnice. Parca totul este scos dintr-un prospect de marketing. Nu mai vorbesc de cantitatea de informatii strict tehnice folosite la noua platforma J4. Se vorbeste de antifonat si vibratii, cand de fapt autorul trebuia sa faca referire insonorizare si suspensia motorului (ex noua bieleta cu prindere axiala) sau greutati atasate de cadru fata (mass damper). Se face referire la zgomotul motorului, dar se uita ca si esapamentul are rolul lui. Nimic despre noul cadru motor sau faptul ca au renuntat la basculele alea triunghiulare antice, pe care le are pana si loganul. Cred ca daca articolul era structurat mai bine, impartasea mai multa informatie. Se putea incepe cu o evaluare dinamica asupra manevrabilitatii (reprize motor, elasticitate, raspuns la accelerare), comportament (stabilitate la viteza, sensibilitate la miscarile volanului), placerea condusului (reactia la viteze mici, efort la manevre), directie, confort (modul cum sunt percepute tipurile de suprafete, zgomotele suspensiei), franare (raspunsul la franare/liniaritate), zgomote&vibratii (zgomote la rulare pe diferite suprafete, rezonante motor la ralanti sau in accelerare, vibratii tablier-podea, zgomote aero). Se continua cu o evaluare statica gen calitatea perceputa, exterior/interior/compartiment motor/portbagaj. Exterior - noua identitate de marca, eleganta, design robust, modern si dinamic, integrarea accesoriilor exterioare. Interior - calitate asamblare, vizibilitate tablou de bord/consola centrala, spatii depozitare, reglaje scaun, culori (combinatia argintiu cu negru), pedalier aluminiu, ergonomie. Habitabilitate (spatiu interior), accesibilitate, vizibilitate, ergonomia soferului, modularitate, ...
    Fabricat în Europa
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău