• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

eee

  • Membru din 25.06.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 391 in total
  • foarte bine punctat @Toyo, masina asta daca o iei pe bucati nu exceleaza la nimic, nici tehnologic, nici design, nici comfort, nici pret, insa puse toate la un loc e imbatabil in clasa ei, dar nu poti sa vezi asta decat dupa ce ai testat vreo cateva modele. Din pacate la noi in reprezentante nu au toate motoarele disponibile, si cam trebuie sa comanzi in necunostinta de cauza si abia pe urma vezi ce ai ales ... din pacate. Si inca o chestie: cand cumparati o masina aveti grija la optionale, ca va puteti trezi ca si in cazul golfului cu o ditamai gaura in bord daca nu iti comanzi sistem audio nu stiu de care. Si asta e valabil lma mai multi constructori, daca nu comanzi anumite optionale ramai cu un bord gol acolo unde ar fi trebuit sa fie diferite componentele.
    Volkswagen Golf devine prima maşină non-niponă care câştigă titlul Maşina Anului în Japonia
  • Nu stiu cine mai crede ce spune POANTA asta, ca eu nu mai cred un cuvant din declaratiile lui ... Sunt curios acuma ce se intampla, daca Basescu chiar poate sa respinga bugetul. Cert e ca POANTA pune din ce in ce mai multe taxe si le mareste pe cele existente ... dupa ce ca avem un nivel de trai de tot rahatul, ne mai si taxeaza extra pentru el ...
    Preşedintele Băsescu se opune accizei de 7 eurocenţi propuse pentru carburanţi
  • Daca va uitati atenti scrie la evolutie ca au investit cu 30% in plus anul asta fata de anul trecut, un lucru care intr-o companie de asemena talie nu se aproba in nici un caz. +/- 10% este credibil, restul este facut din raportari financiare la sfarsitul sau inceputul anului fiscal. O asemenea crestere brusca a investitiilor poate fi folosita pentru ascunderea unui profit foarte mare care nu este bine sa fie declarat pentru ca e impozitat. Asa cred eu ...
    Volkswagen domină topul investiţiilor în cercetare şi dezvoltare la nivel mondial
  • Daca ar cerceta si ei keyless entry ar fi un mare progres pentru ei. Nu de alta, dar alti producatori au peste 10 ani de cand nu mai folosesc cheia in clasa compacta! Bine macar ca au adoptat si ei common rail in ultimii ani (cu vreo 10 ani intarziere) poate asa mai justitifica din costuri. Nici macar cu Audi nu pot justifica asemenea investitii, avand in vedere ca acuma sta cel mai rau din producatorii premium germani din punct de vedere al tehnologiei din gama.
    Volkswagen domină topul investiţiilor în cercetare şi dezvoltare la nivel mondial
  • Camionul din stanga nu e cu remorca!
    Efecte speciale sau filmare pe bune? Povestea şpagatului lui Van Damme între două camioane în mers
Pagina
12345...707172...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC renault symbol
  • CE MASINI AM MAI CONDUS tanc electric (serios)
  • MASINA LA CARE VISEZ mazda mx-5
  • TOP MASINI 1. mazda mx-5
    2. bmw z4
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău