• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

flavius74

  • Membru din 22.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3 in total
  • astea sunt stiri de ieri si cred ca sunt introduse tirziu.(nefiresc)
    Nick Fry isi lauda pilotii
  • Felicitari! Acum este un regulament corect, care da sansa ca in fiecare etapa sa se porneasca de la conditii egale, iar in clasamentul general sa se adune cit o fi pentru fiecare. Acest lucru il propusesem eu prin etapa a IV-a (un numar de puncte egal pentru toti in fiecare etapa pentru formarea echipei). Mai bine mai tirziu decit niciodata. Succes tuturor.
    F1 CHAMP: Dupa Silverstone, regulile se schimba!
  • Dupa parerea mea regulamentul nu ofera sanse egale concurentilor. Eu cred ca pentru a avea sanse egale ar trebui ca fiecare concurent sa beneficieze de un numar de credite egal la inceputul unei etape. Alfel cei care au venit de la inceput sunt favorizati si ceilalti pot avea doar echipe formate din piloti mai slabi cotati care in principiu nici nu aduc atitea puncte, discrepanta crescind mereu. De aceea la un moment dat nici nu mai are sens sa joci pentru oricum nu mai ai nici o sansa nici macar pentru etapa respectiva. Dar e drept ca nu eu sunt cel care stabileste regulamentul aici, eu imi dau doar cu parerea si atit.
    Clasament F1 CHAMP - etapa a doua
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău