• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

george13

  • Membru din 28.09.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 27 in total
  • @ Roxmary Ati incurcat cam multe borcane in numai cateva randuri...marca sau tipul de masina nu te imunizeaza la grobianismul "colegilor" de trafic masculi. Daca e sa fie bizon cu o femeie, va fi, indiferent ce fel de covrig tine in brate femeia respectiva. Iar respectul nu se cumpara, se castiga. Poate politetea sa se "cumpere" cu ceva imagine...Apropo de asta, o femeie care se respecta ea insasi nu foloseste cuvinte vulgare nici macar in cercuri restranse, nemaivorbind de public... In alta ordine de idei, treaba cu siguranta e relativa. Am o masina mica (autoturism), conduc de vreo 15 ani, am peste 600.000 km in spate dintre care vreo 50.000 pe-afara si nu m-a lovit nimeni...pana acum. Ideea e ca se trateaza cu foarte mare lejeritate (ca sa nu spun superficialitate) subiectul siguranta cand vine vorba de SUV-uri (ca de astea vorbim). Dintr-un anumit punct de vedere SUV-ul e, intr-adevar mult mai sigur. Si anume in cazul coliziunii cu alt vehicul. In schimb ce castiga la capitolul asta pierde cu penalitati la capitolul siguranta activa si coliziune cu “bariera nedeformabila” (adica iesitul in decor). Nu intru in detalii referitoare la dinamica impactului samd, dar e bine de stiut ca la SUV-uri, controlul se pierde mult mai usor decat la un autoturism. Stabilitatea e mult inferioara, la fel si franarea ca sa nu mai spun ce se intampla pe umezeala si alunecus...Cireasa pe prajitura (sau mai bine zis bomboana pe coliva) o reprezinta o banala disfunctionalitate sa-i zicem la servodirectie sau servofrana...masacru, nu alta. Si asta e un aspect care readuce in discutie ce se intampla in cazul unei coliziuni cu o masina mica (si nu ma refer aici la Matiz). Din aceste motive (la care ar mai fi de adaugat inca), eu unul, cand vad o femeie la volanul unui "tractor" ma cutremur… Ar mai fi si aspectul ca gabaritul lor le face neeligibile pentru majoritatea locurilor de parcare. Rezultatul? Sunt lasate in doru` lelii si incurca circulatia care si asa e imposibila... Si inca ceva...mi-este total indiferent ce masina conduce omu` (nu conteaza, barbat sau femeie) sau pe ce-si cheltuie banii...poate sa-i dea pe bautura, jocuri de noroc, femei (sau barbati, daca vorbim de femei)... In sfarsit, daca-ti iei un RAV 4 sau un CR-V pe principiul ca vrei o masina mai sigura, mai inteleg...principiul asta nu mai functioneaza la alde X5, Cayenne, ML, Q7, samd. Aici vorbim deja de snobism sau, mai pe romaneste, rupere in figuri.
    Inedit: in groapa in centrul Bucurestiului!
  • Nu cumva "gustase" ceva inainte si ori a uitat de ea din cauza asta sau a uitat-o deliberat findca i s-o fi parut ca e potera prin zona?
    Un german si-a uitat masina in peco
Pagina
123456
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău