:) e o Epica? Oarecum...! E o Insignia...?Oarecum! :)
E ciudata , e foarte frumoasa la exterior si pare ok la interior , dar e o masina din segment mediu cu pret de premium...ce-i drept la asa dotari ia cu brio fata multor alte pretendente din Vest....si totusi.
Nu prea as fi de acord cu parerea lui siVW , da Insignia nu e peste tot ca altele din gama, dar nici clientela ei nu e asa vasta...
Malibu e oricum frumoasa...sunt curios ce va face Opel dupa Insignia .... si sper sa faca mai repede ceva nou ca sa mi-o pot pernite si eu de noua in varianta actuala :)))
Salut. Da ai dreptate, masina mea a costat de noua 9500 EUR si a fost asa cum am zis o varianta de compromis..bugetul nu era f mare, nevoia de masina era mult mai mare si in banii aia aveam o singura varianta de nou : Logan.
Diferente mari intre cele doua masini, inafara de pret (la vremea aia) nu sunt...doar ca am avut mai multa incredere in marca Opel si putinele detalii in plus au facut pt mine diferenta.
Nu are rost sa mai incep discutia pe care toti o cunoastem legata de riscurile achizitiei unei masini la mana a2a.
Nu toti avem timp si cunostinte sa ne asiguram ca in aceeasi bani cu una noua nu ne alegem cu o masina care ar putea genera un lant de probleme in scurt timp.
Eu am avut un avans de 4000 de EUR si restul i-am luat pe credit in lei pe 5 ani.
Nu am mentionat cazul meu dar eu aceasta masina nu am luat-o ca sa o vand.
Am luat in calcul un viitor buget mai mare in urmatorii 2-3 ani, lucru pe care l-am infaptuit si apoi masina inca din prima zi a fost "maritata" parintilor mei..lor le va ramane, nu o voi vinde, deci pot sa zic ca nu am pierdut si nici nu am castigat nimic.
Dar, acum iau in calcul o masina mai scumpa pe care mi-o voi achizitiona cu un avans minim , dar tot de noua..
Locuiesc la bloc, in Bucuresti, am un serviciu care nu imi va permite sa alerg dupa piese sau service-uri in cazul in care o masina la mana a doua mi-ar genera situatii neplacute (trebuie sa recunosti ca in conditiile de mai sus mentionate se pot intampla).
Cu masina actuala am cheltuit doar banii pe revizii (sume mici) si un singur accident minor (o bara inlocuita).
Din 33000 km , cca 20000 sunt facuti in concedii inafara tarii.
Nu imi permit sa imi asum un risc, avand in vedere un stil de viata cu care am descris 70% din persoanele de varsta mea 27 ani, job-ul + familie si necesitati.
Din aceste motive consider masinile ca si Kia Ceed, si masinile noi in general , un plus.
Voi achizitiona noua masina tot de noua, probabil Kia, probabil Opel , intr-un buget de cca 15-17000 EUR dar pentru urmatorii 5-6 ani.
Pentru asta Kia imi ofera tot ce am nevoie , la randul lor mai sunt si altele in acelasi buget.
Da in 6 ani va fi o masina depasita, dar nu pot sa consider ca merg la castig indiferent de pretul si vechimea masinii, atata timp cat o iau cu CREDIT!
Si imi dau voie sa cred ca cei mai multi dintre noi ne luam masinile tot pe credit sau leasing.
Cine are 8000-10000 de EUR cash si isi cumpara masina la mana a doua cash, dupa parerea mea o va cocosa cu drumurile sau afacerea proprie, ori daca e unul din cei ca mine, nu constientizeaza cat de multi bani da pe o masina, vizavi de necesitatile lui (drumuri pana la serviciu si 2-3 drumuri lungi pe an).Pe termen scurt o asemenea suma cash pe o masina rulata e un efort imens.
Eu asa gandesc si nu ma deranjeaza daca putini sunt de acord cu mine :) De asta avem dreptul de a posta pe forumuri :)
Numai bine
De ce oare doreste un posesor de Kia Ceed sportivitate de la aceasta masina cu aceste motoare? E un hatchback cat se poate de clasic ,pt familisti si tineri cu pretentii de look,dar fara prea multi bani pt o masina sport (cu motorizare si performante sport).
Noi chiar nu putem sa facem diferenta? @LauCalin : ai dreptate si sunt perfect de acord cu tine. Eu sunt adeptul masinii noi pt ca nu imi permit una de calitate superioara, dar nici nu imi este necesara. Daca mi-as permite una de max 3 ani vechime de la Audi, Volvo,BMW as fi primul la randul autohaus-urilor pt ca intr-adevar masinile de rand sau sa le zic mai bine de consum , nu se mai axeaza pe calitate si durabilitate mare, ci pe cost effective masina/consum.
Una peste alta , eu acum detin un Opel Astra G luat in 2009 de noua pe care anul acesta vreau sa o schimb. Ma tot uit in gradina celor de la Opel (in continuare prima optiune pt ca sunt fan al marcii) dar am testat f multe hatch-uri din gama Opel Astra , gen Focus, Cruze 5drs, Civic Confort si am ajuns la o concluzie simpla :) La inceput am zis : vreau dotari de confort in interior si un motor pe benzina mai vioi decat cel de 90CP al meu.....am testat, am super calculat, am pus picioarele pe pamant si am vazut actuala masina pe trotuarul din fata scarii, plina de praf, printre pietarii din Oltenita si am zis asa :
"-Nu am bani de toate dotarile pe care mi le doresc
-Nu merita o masina scumpa in Bucuresti
-in 2 ani si jumatate abia am facut 33000 KM
-noua masina va face acelasi lucru ca actuala ,doar ca vreau sa ma vanture automat cand va fi vara, vreau sa imi tina fundul bine in curbele pline de gropi din Romania, vreau comenzile pe volan si airbag-urile de rigoare :)
Daca faci un pic de studiu si te documentezi vei putea sa faci diferenta intre necesitate si vise.
Oameni buni, KIA Ceed este un hatch pt TOATA lumea, nu este o masina sport, nu este o limuzina . Te va duce din A in B, asa cum zicea cineva mai sus, cu un consum decent de combustibil, cu o rata decenta la banca si cu un desing placut (suficient de placut cat sa te simti si tu "ca un boss" in masina ta noua....maxim 2 ani pana cand deseneaza alta mai frumoasa :))
DSG, TFSI si alte minunatii sunt tehnologii f bune, am testat si eu si mi-a placut..ce nu mi-a placut este faptul ca daca alegi o astfel de tehnologie pt propulsia masinii si o adaugi la prima varianta de echipa vei avea un Logan foarte potent (adica o masina in care te urci doar pt ca trebuie sa te duca undeva si oricum mai placuta si mai complexa e privelistea de afara decat cea dinauntru) .
Imi permit sa ma dau cu parerea despre ceea ce am zis mai sus pentru ca de acum am 1 an de cand ma uit pt noua masina...pe prima mi-am luat-o pt ca nu aveam alti bani si alte variante,dar voiam masina...acum am alte necesitati si alte placeri , dar realitatea te loveste abia dupa ce te duci des in showroom-uri, dai mii de mail-uri, faci sute de configuratii si dai si un ochi prin buzunare.
Cred ca nu sunt pe aici prea multi oameni care si-ar permite o Kia la fel de usor ca un salam de vara....cred ca intelegeti ce vreau sa zic..
Numaii de bine.
Nu prea inteleg eu de ce lumea afirma cu atata ura "aceasta coreeana"...haideti sa vedem : fact : masina e conceputa si fabricata in Slavacia (cel putin noul Ceed) ..de o companie coreeana..Vi se pare mai putin europeana decat cele cu care ne-am obisnuit ? Golf VI, Opel Astra NG, etc..
Arata foarte bine, e o schimbare uriasa in design fata de predecesoarea, calitatea materialelor si finisajelor se anunta a fi net superioara multora din clasa (vedeti N teste facute de diversi review-eri gen Automarket).
Asiaticii se pare ca au invatat lectia : Daca nu le place ca e fabricata acolo de unde le vine orezul ,atunci le-o facem la ei ,sa arate ca ale lor ...si cu siguranta o vor vinde foarte bine .
Sunt convins ca a intors deja din drum multi fani ai Golf-ului care se pot mandri ca au aer climatic si alte cateva dotari de bun simt incepand de pe la 17.000 EUR ...
La capitolul motorizari nu comentez ... inca :)
Suna foarte bine ceea ce spui tu despre noile motoare de la Honda, dar de obicei noutatea costa in plus...pretul actual e deja considerabil si mi-e greu sa cred ca preturile vor ramane neschimbate odata cu noile motorizari.
Personal mi se pare greu de apreciat pretul ca fiind prea mare sau ok...consider ca cei care au cultura masinilor japoneze, coreene...vor vedea cu alti ochi aceste preturi in contrast cu dotarile ce vin pe aceste masini din standard si a performantei/fiabilitatii lor.
Totusi 3.9 ,comparand cu alte teste, e un pic cam mic. E totusi o Honda.
Ultimele comentarii
6 in total