• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gtrazvan

  • Membru din 04.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 653 in total
  • Putem sa mictionam pe testele EuroNCAP?! Nu de alta, dar ei au inceput sa dea note pentru Seat Belt Reminders, Speed Assistance si alte dobitocenii de asistenta in timp ce IIHS au constatat ca foarte multe din accidentele frontale sunt pe o suprafata mai mica de jumatate a partii frontale si au modificat testul, anume impactul frontal are loc pe 30% din suprafata frontala a masinii si mare surpriza, majoritatea masinilor astora de 5 stele in testele EuroNCAP au luat doar 3-4 stele la testarea IIHS! Mai mult ma doare cum se comporta masina la impact, decat ca-mi franeaza masina singura ca nu sunt eu atent. Ce e mai important cand ma trezesc cu bivolul de pe contrasens la ca intra in mine, cum ma protejeaza fierul, sau un sistem de siguranta care nu-mi foloseste la absolut nimic in cele ami multe cazuri de accident?!
    EuroNCAP: 5 stele pentru Tesla Model S, noua Fabia, BMW 2 Active Tourer şi Nissan Pulsar. Megane facelift urcă la patru stele după retestare
  • @Shelby - din exemplele tale: 1. Porsche Cayenne, a consumat 8.2 in afara, consum declarat 7.8 URBAN! 2.Urmatoarele 2 sunt un concurs, nu au lagatura cu cotidianul. Ei de mult ori au mers mult sub limita legala!
    Hyundai şi Kia, amendate cu 350 de milioane de dolari după ce au anunţat un consum mai mic decât cel real în SUA
  • @Vasi - Infiniti a aparut exact ca si Lexus pentru pentru a se bate cu Mercedes pe piata AMERICANA si nu avea nici o legatura cu rivalitatea BMW sau Audi. Fiabilitatea este inca mult peste gama de lux germana si asta nu din cauza mentinerii fiabilitatii japoneze ci din cauza downgrade-ului de fiabilitate al europenelor. Acum Lexus si Infiniti sunt o categorie aparte in clasa, oferind senzatii ceva mai diferite, un afrmec si un confort aparte in, o fiabilitate net superioara trioului german! Categoria performantelor au lasat-o mai moale, nefiind acesta targetul lor, deocmadata.
    Infiniti S Design: linia sportivă care va concura cu Audi S-line şi BMW M-line, a debutat pe vechiul FX
  • Pntru toti mancatorii de "ciocolata" de mai sus, aratati-mi si mie masina aia diesel care consuma REAL ziua in Bucuresti " 5.1 litri/100 de kilometri, cu aerul condiţionat mereu în funcţiune." Si aglomerat ca Bucurestiul sunt sute de orase in lumea asta.
    Picătura
  • 1.Ce s-a demonstrat cu japonezele, ca inca sunt in fruntea totpurilor in toata lumea, inclusiv Germania!? 2. Nu avea probleme displayul, ci problema era pe parte de software!
    Tesla Model S pierde teren la fiabilitate după doi ani. Elon Musk: "Încercăm să atingem idealul platonic al maşinii perfecte"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău