• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gtrazvan

  • Membru din 04.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 653 in total
  • Sa nu uitam ca de cutia 7 G-tronic a Merceds toata lumea s-a plans de comportament (prin comparatie cu concurenta) fiind lente si indecise, sa speram ca noile cutii ale lor vor fi mult mai bune!
    BMW nu intenţionează să folosească transmisii cu nouă şi cu zece trepte în gamă
  • Sa lasam la o parte aberatile legate de camioane, tractoare, masini de cusut, etc., real nu au legatura cu subiectul! Prea putin interesant este faptul ca, cutia de viteze este produsa "in-house", real nu are niciun fel de relevanta. Relevanta are cum se comporta cutia si cu toate ca, cutia ZF de 8 trepte este folosita atat de BMW cat si de Audi, Jaguar, Range Rover, etc., ea se comporta diferit la fiecare brand in parte. In testele comparative de cutii si in testele auto, cutia de 8 trepte folosita de BMW este cea mai apreciata (chiar daca nu este cea mai rapida), pentru ca, cutiile desi sunt aparent identice, existe mici diferente de fabricatie facute la cererea fiecarui producator auto. Dessemenea softurile cutiilor sunt facute de fiecare producator auto in parte, desigur cu sprijinul specialistilor ZF (in cazul de fata). Se pare ca din acest motiv cutia BMW-ului este cea mai apreciata, ei gasind compromisul perfect intre confortul mersului cotidian si comportamentul in mers sportiv avand cea mai buna adaptare a softului de cutie cu motorizarea folosita. De exmplu, stiu ca BMW este singurul care are un sistem de de retrogradare a treptei de viteza in curbe, lucru apreciat de cei care au testat masina! Eu am condus BMW cu aceasta cutie si mi se pare exceptionala. Niciodata nu ai lipsa de cuplu, schimbarile sunt rapide dar nici nu le simti (nu in modul sport unde sunt mai agresive), niciodata nu este indecisa (lucru cel mai des reprosat altor producatori care o folosesc), pur si simplu nu ai ce sa-i reprosezi si toate astea tin strict de partea software!
    BMW nu intenţionează să folosească transmisii cu nouă şi cu zece trepte în gamă
  • :))))))))))))))))))))))))))) Pregatire au, nu si caracter!
    Skoda Service Award: cea mai bună echipă de servisare vine din România
  • @mowgli - Eu am RAV4 2.0 benzina+gaz 2007, BMW 535d 2005 si Nissan Pathfinder 2005 2.5 d. pana la 150k de km reparatii - BMW-ul a mancat ~5000 euro (si inca cam atat pana la 200k de km), Pathfinder-ul ~2000 euro, RAV4 - 300 euro. Inainte de RAV-ul asta, am avut modelul anterior (2001) 2.0 benzina care l-am luat la 260k de km si l-am vandut la 320k de km (si mergea foarte bine), perioada in care am bagat ~500 euro in reparatii, Da, RAV 4 nu-mi ofera lux, nu exceleaza in nimic, dar este o masina CORECTA si care TINE CU CASA, o masina care merge foarte bien si placut si careia nu am ce sa-i reprosez! Asta este si scopul Toyota in general si este atins cam tot timpul!
    Toyota este cel mai valoros brand din industria auto
  • @lord, eu am facut drive test cu ambele modele, si cea pe benzian si cea diesel. BDT - pe splaiul Unirii. Este adevarat ca cea pe benzina am testat-o acum mai mult de 1 an si pot sa-ti spun ca merge exceptional.
    Mereu în formă
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău