• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gtrazvan

  • Membru din 04.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 653 in total
  • @dan_grc, una peste alta, de cand a aparut brandul Lexus, este etalon de fiabilitate in categorie! Problema este ca romanul nu prea stie cu ce se mananca brandul Lexus, nu au avut, mers, etc., dar isi da cu parerea. Diferenta reala de fiabilitate este foarte mare, nu mare si vorbesc in cunostinta de cauza.
    Lexus nu va produce maşini în China de teama problemelor de calitate
  • Oare ei nu au ochi sa se uite la concurenta!? Mie personal mi se pare cel ami urat si sarac interior din segment! Daca stiti unul mai urat va rog sa-l specificati.
    Renault Megane facelift a fost lansat în România alături de noul format de showroom
  • @Bloodrave, srie in articol!: "În ceea ce priveşte performantul Cooper S, acesta are un preţ de pornire de 25.400 euro. Însă lista de opţionale care poate fi bifată este extrem de lungă. În cazul exemplarului testat de noi, aceasta se întinde pe o coală şi jumătate, iar la final preţul total este foarte ridicat: 42.675 euro." Golful R pleaca de la 36.522, adica peste 11k de EURO in plus, iar full dotat trece de 48k euro. Audi S1 full configurat ajunge putin peste 45k euro! Deasemenea Audi S3 PLEACA de la 36.522 euro, ajungand full la peste 68k euro.
    Portdrapel
  • @Calul Balan - Ia tradu-mi tu ce e scris acolo! @C-G-C - Probabil ai probleme cu intelesul limbii romane!!! Am scris asa: "dar prima in afara de design a fost praf atat ca fiabilitate cat si ca stabilitate." Deci designul foarte de apreciat, dar cam atat la primul model de TT. Generatia a 2- este foarte frumoasa si ok si la fel mi se pare si noua generatie.
    25 de lucruri pe care nu le ştiai despre... noul Audi TT
  • Astea din ce film le-ati scos!? "Odată cu TT, Audi a rearanjat cărţile în segmentul compact sportiv şi a construit o maşină de o greutate (metaforică) atât de mare, încât concurenţii au rămas fără replică până astăzi" Audi TT avea greutatea intre 1280kg (1.8 t -150cp) si (3.2 quattro) 1520 kg, in timp ce Z3 Coupe avea greutatea intre 1300 kg (2.8i - 193CP) si modelul M - 1320 kg! Daca scoatem motoarele, caroseria lui Z3 Coupe este mai usoara decat cea de TT! "În acest context, după două generaţii foarte apreciate " - a 2-a generatie da, dar prima in afara de design a fost praf atat ca fiabilitate cat si ca stabilitate. Sa nu uitam ca au fost obligatie sa bage ESP-ul standard din cauza problemelor de stabilitate!
    25 de lucruri pe care nu le ştiai despre... noul Audi TT
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău