• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

hebb

  • Membru din 12.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 43 in total
  • Eu credeam ca am cu cine discuta, cu argumente. Evident, nu te obliga nimeni sa porti un dialog.
    Schumacher vrea să se implice în privinţa clarificării ordinelor de echipă
  • Cat timp nu poti demonstra ca si cauza "depasirii" ordinul de echipa, cauza depasirii putea fi orice. Poate Massa a vazut pisica neagra, a visat urat, era suparat, ... a incurcat pedalele si butoanele (mai stiu unu ... )
    Schumacher vrea să se implice în privinţa clarificării ordinelor de echipă
  • Datele de telemetrie, demonstreaza ceea ce este "evident" ce se vede cu ochiul liber, dar ele sunt efectul ordinului, nu sunt un ordin demonstrat. Eu cred ca nu poti demonstra un ordin prin efectul lui. In definitia ordinului nu este inclus efectul ca si concept. Daca ar fi asa, cum ai demonstra un ordin neexecutat ?
    Schumacher vrea să se implice în privinţa clarificării ordinelor de echipă
  • conform DEX: ordin - ordine, s.n. 1. Dispoziţie obligatorie, scrisă sau orală, dată de o autoritate sau de o persoană oficială pentru a fi executată întocmai; poruncă. Deci ordinul are loc intre autoritate si executant. Deci daca nu poti avea DOVEZI ale existentei ordinului in forma "scrisă sau orală" nu poti demonstra existenta lui decat daca ambele parti o recunosc (ceea ce este putin probabil). Daca este dificil, daca nu imposibil, sa demonstrezi existenta ordinului, atunci ce rost are o regula care sa il interzica ? ... ca si observatie, cand este vorba de a judeca un caz, nu poti da verdicte doar pe baza "ca este evident" ... deci actualul regulament este ambiguu admit ca poate ma insel, asa ca orice alte pareri sunt binevenite
    Schumacher vrea să se implice în privinţa clarificării ordinelor de echipă
  • Ce se intampla este dovada ca nu poti face reguli ce nu pot fi aplicate. Regula ordinelor de echipa este o astfel de regula, care suna bine (aici e discutabil pentru ca depinde ce urmaresti), dar este o regula proasta pentru ca NU POATE FI APLICATA. De ce nu poate fi aplicata !? Nu poate fi aplicata pentru ca este imposibil de demonstrat cand este incalcata. Nu te poti astepta ca cei implicati sa recunoasca vreodata ca au incalcat o regula. Pentru ca nu poate fi demonstrata incalcarea ei, Massa poate declara orice motiv, chiar si ca i-a sugerat "Mama Omida" sa se lase depasit.
    Ferrari: "Massa s-a lăsat depăşit de Alonso pentru că era supărat"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC logan
  • CE MASINI AM MAI CONDUS logan, ford focus, fiat panda,renault clio
  • MASINA LA CARE VISEZ qashqai nissan, bmw 3,skoda octavia
  • TOP MASINI 1. bmw x6, bmw 5, qashqai nissan, bmw 3,skoda octavia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău